Heel vriendelijk. Zeer goede service. Uitstekend bedrijf.

Goed werk geleverd. Hij rijd weer prima1

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Auto voor een APK keuring gebracht. Keurig geholpen en gebeld over de reparaties en bijkomende kosten, voordat er begonnen is met de werkzaamheden. Auto was volgens afspraak in de middag klaar om opgehaald te worden.

Zeer klantvriendelijk en deskundig.

Wij zijn zeer tevreden over deze garage, hebben er een fiat panda gekocht, heel fijn geholpen, heeft ons een heel goed gevoel gegeven \"een feestje om hier een auto te kopen\" hadden onze andere panda ook al in onderhoud prettige garage en fijn personeel!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het was heel plezierig om hier een nieuwe auto te kopen. Ik heb gekozen voor rijden op biogas en kwam op deze manier op een Fiat 500 L uit. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de te verwachten levertermijn. En het ophalen van de auto was een feestje. Er werd goed de tijd genomen om alles uit te leggen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wat een verademing dit bedrijf, na veel andere bedrijven bezocht en nietszeggende verkoop praatjes aangehoord te hebben werden wij hier in alle rust in de gelegenheid gesteld om de auto van onze keuze te bekijken. Op vragen werd eerlijk antwoord gegeven en toen wij aangaven er thuis nog even over te willen denken is geen enkele druk op ons gelegd om snel te beslissen. Toen we belden dat we serieus geinteresseerd waren werd de auto binnen 2 minuten \"gereserveerd\" op alle sites gezet. Ook na de koop perfect geholpen alle afspraken zijn volledig na gekomen en zelfs meer dan dat. Kortom een bedrijf waar je met een goed gevoel een betrouwbare auto kan kopen voor heel redelijke prijzen.

prima auto bedrijf klein service persoonlijk met werkers zeer goede in druk en aan dacht voor de klant

Het meest vriendelijke en servicegerichte automobielbedrijf dat ik ooit heb gekend. Er is tijd, geduld, vriendelijkheid, respect voor de klant; afspraak is afspraak en gelikte verkoopverhaaltjes doet dit bedrijf niet aan. Van harte aan te bevelen!!! Verkoopadviseur Hans van de Berg verdient een dikke pluim.

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijke verkoper, goed klantcontact; na een telefoontje belde de juiste persoon snel terug, snelle reactie op een vraag per mail en de garantie is ook echt garantie. Kwamen wat kleine dingetjes tegen die meteen werden opgelost. En dat is natuurlijk logisch, maar ervaring heeft ons wel geleerd dat het vaak niet zo logisch wordt gezien door de verkopende partij, bij De Zwaan dus wel!

Wij hebben een aantal jaren een auto geleast via Autobedrijf de Zwaan, de service en kwaliteit waren uitstekend.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben heel blij met dit bedrijf. De mensen zijn allemaal heel vriendelijk. Ik word goed geholpen. Ik ben heel tevreden

Ik heb hele goede ervaringen. Klantvriendelijk, deskundig, kwaliteit, service. Men komt de afspraken na.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima, ervaring, goede service. Alleen al na 3 jaar, dus buiten de garantie, gaat er het regel systeem voor het schakelen stuk. Schade 1.500 euro. Geen enkele coulance van FIAT, terwijl dit toch echt niet kapot mag gaan. Wel coulance van Chiel van de Zwaan. Verder prima gerepareerd

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima bedrijf met oprechte aandacht voor de klant.

Straatweg 136 3603 CS Maarssen

Over Automobielbedrijf De Zwaan B.V.

Compact van omvang, groot in service! Automobielbedrijf De Zwaan B.V. is in 1962 opgericht door de familie Poppeliers. De dagelijkse leiding is vandaag de dag in handen van Ton Poppeliers, de tweede generatie. Ons bedrijf was in de beginjaren gevestigd aan de Straatweg 144 in Maarssen, maar in de jaren zeventig zijn wij verhuisd naar de huidige locatie aan de Straatweg 136. Sinds het begin van de jaren tachtig zijn wij officieel Fiat-dealer voor de Vechtstreek en omstreken. Ons bedrijf is compact van omvang, maar groot en breed in service. Wij doen in- en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s en onderhoud aan alle merken. Ook beschikken wij over een eigen plaatwerkerij/spuiterij in Maarssenbroek, waar al meer dan dertig jaar autoschade volgens de laatste methodes wordt hersteld, dus met behoud van de volledige fabrieksgarantie. Daarnaast nemen wij de administratieve afhandeling van de schade voor onze rekening. Mogen we ons even voorstellen? U heeft recht op goede, professionele en vooral betaalbare service en wij vullen dat aan met een vriendelijk woord en persoonlijke aandacht. Dat zit in het karakter van ons bedrijf. We werken met een team getrainde en gespecialiseerde medewerkers die uw auto onderhouden en daarbij de kosten goed in de gaten houden. Bij ons blijft u betaalbaar mobiel. Team De Zwaan