Super geholpen

Aangenaam

Vanaf de eerste dag een goed gevoel bij dit bedrijf! Goed meedenken met de klant en een prima service. Top!

Een goede begeleiding en informatie in keuze van winterbanden

Ik was op zoek naar de juiste winterbanden met velgen voor mijn auto. Ik heb daar weinig kennis over en daarin heeft mijn garage mij goede adviezen gegeven over welk formaat en banden keuze ik moest nemen. Tevens qua velgen betreft gaven ze een goed advies.

Prisma garage vriendelijke mensen toppie

Fiat panda 8jaar moest voor APK kon hem s,middag halen was gewassen en van binnen gestofzuigd of ie uit de showroom kwam zolang ik FIAT rijdt blijf ik daar komen

snel geholpen in noodsituatie

Ondanks grote vakantiedrukte werd ik snel geholpen ivm koelwaterlekkage. Hierdoor werd erger voorkomen. Goed alert op andere zaken die van belang zijn zoals in dit geval een niet goed werkende airco

Goede, snelle service

Ik kon snel terecht voor de reparatie en omdat ik daar wilde wachten, hebben ze de reparatie met z'n 2en uitgevoerd, waardoor het maar ruim een half uur duurde. Ook viel de rekening lager uit dan van te voren was begroot; altijd fijn.

Zeer goed bedrijf goede monteurs

goede ervaring en klantvriendelijkheid

nadat de afspraak was gemaakt, de auto vroeg in de ochtend afgeleverd. De apk en grote beurt waren goed uitgevoerd. in de loop van de dag kon ik de auto weer ophalen. Alleen toen ik weg reed kwam er een signaal binnen dat een lampje stuk was, dus gelijk weer terug gegaan en dit hebben ze direct gerepareerd.

Zeer tevreden! Reparatie na mogelijk verkeerd onderhoud van andere garage. Denken mee, overleggen goed, en pro forma factuur. Deskundig , eerlijk en vriendelijk !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima bedrijf! Geen auto gekocht helaas, maar toch positieve ervaring. Denkt met je mee.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Mijn ervaringen zijn tot nu goed. Ik heb geen problemen of klachten of het nu om grote of kleine zaken gaat. Daarom kom ik uit op een gemiddelde van 8 omdat ik niemand een 10 geef en ik denk dat er voor de motivatie toch altijd nog een hoger doel moet zijn.

Altijd goed, vriendelijk en meedenkend

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, eerlijke prijzen. Vooraf kostenopgave en tijdens werkzaamheden gebeld over wat nodig was.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service, heel tevreden.

geweldig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aankoop en onderhoud auto

Erg positief: zeer vriendelijk, professioneel, betrouwbaar en klantgericht!

Goede afspraken en komen deze na je weet precies waar je aan toe nent

Ik ben zeer tevreden over De Zwaan.

Heel goede en snelle service, zelfs zonder een afspraak te hebben gemaakt en voor een ander auto merk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Over Automobielbedrijf De Zwaan B.V.

Compact van omvang, groot in service! Automobielbedrijf De Zwaan B.V. is in 1962 opgericht door de familie Poppeliers. De dagelijkse leiding is vandaag de dag in handen van Ton Poppeliers, de tweede generatie. Ons bedrijf was in de beginjaren gevestigd aan de Straatweg 144 in Maarssen, maar in de jaren zeventig zijn wij verhuisd naar de huidige locatie aan de Straatweg 136. Sinds het begin van de jaren tachtig zijn wij officieel Fiat-dealer voor de Vechtstreek en omstreken. Ons bedrijf is compact van omvang, maar groot en breed in service. Wij doen in- en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s en onderhoud aan alle merken. Ook beschikken wij over een eigen plaatwerkerij/spuiterij in Maarssenbroek, waar al meer dan dertig jaar autoschade volgens de laatste methodes wordt hersteld, dus met behoud van de volledige fabrieksgarantie. Daarnaast nemen wij de administratieve afhandeling van de schade voor onze rekening. Mogen we ons even voorstellen? U heeft recht op goede, professionele en vooral betaalbare service en wij vullen dat aan met een vriendelijk woord en persoonlijke aandacht. Dat zit in het karakter van ons bedrijf. We werken met een team getrainde en gespecialiseerde medewerkers die uw auto onderhouden en daarbij de kosten goed in de gaten houden. Bij ons blijft u betaalbaar mobiel. Team De Zwaan