9

Prima

Er is goede informatie gegeven vooraf aan de servicebeurt en een goed advies verstrekt m.b.t. een schade

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

Teleurstellende ervaring

1e contact op 4 november in de werkplaats is prima. Bij het brengen van de auto met een lekker band een prima ontvangst en behandeling. Band moest worden vervangen (niet te repareren) Vervangend vervoer snel geregeld. (band niet op voorraad) Op 6 november 2e contact moment gehad met callcenter/telefoniste om te informeren wanneer de auto klaar zou zijn i.v.m. planning van mijn werkdag. Bij het in de wacht zetten van het gesprek werd de verbinding verbroken. Bij het 3e contactmoment werd zonder enige groet de verbinding verbroken (afspreken terugbel verzoek) dat was om 09.30 uur om 14.23 uur uiteindelijk zelf maar weer contact opgenomen waarbij men mij weer wilde gaan terugbellen, dit heb ik op dat moment niet geaccepteerd en wilde uitsluitsel hebben wanneer de auto klaar zou zijn. Dit zou de volgende dag zijn om 17.00 uur. Nu bleek achteraf dat bij de auto de terugroep actie moest worden uitgevoerd, hierbij zou de voicemail ingesproken zijn. Deze is niet binnen gekomen (blijft techniek) Dat werkzaamheden gepland moeten worden en dat daar onderdelen bij nodig zijn die niet altijd op voorraad zijn heb ik vrede mee, maar in de afwikkeling via de telefoon en de informatie voorziening naar de gebruiker (klant) kunt u als organisatie nog veel winnen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

geweldige service!!

ophaal- en breng service is zeer netjes en punctueel. De auto van binnen en buiten schoon opgeleverd. Heel prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goed en snel geholpen

Zelfs zonder afspraak snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Combinatie onderhoud met bandenwissel.

Klant vriendelijk en goed geluisterd naar hetgene wat werd gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

Het klantcontact centrum is niet voor de klant

Afgelopen keren meerdere malen met het kcc contact gehad. Geen van de contact moment heeft mij verder geholpen. Als klant sta je inmiddels verder van Renault af en heb je geen idee meer wanneer de auto klaar is of wat er is gedaan. Afspraak gemaakt dat directie hierover contact zou hebben met mij, maar helaas niets gehoord. Inmiddels er redelijk wat frustratie dat ik overweeg om over te stappen op een andere garage. Enige reden om te blijven is de zeer grote klantgerichtheid van Peter den Otter. Als Renault Zaandam zijnde mogen jullie heel blij zijn dat hij er is. De vraag ik jullie wil stellen is ' Voor wie is het Kcc opgezet? Arend of de klant? Grt Michel Dantuma 06 20 535 684

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Zie boven
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

ik ben zeer tevreden

n.v.t

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Gewoon goed.

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Alles volgens afspraak uitgevoerd tegen vooraf afgesproken kosten.

Alles volgens afspraak uitgevoerd tegen vooraf afgesproken kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Neen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

voldoende

afspraak plannen was lastig. Bij aankomst zou het opeens veel langer duren dan van te voren gezegd. uiteindelijk viel het gelukkig mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

snel volgens afspraak geregeld, keurig op tijd klaar

ik kon er op wachten, geen uitloop, geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

Goed

Opmerking. Nasleep na onderhoud tot 3x een rekening ontvangen terwijl dat niet juist was. In mijn onderhoudspakket zitten er geen kosten apart na een onderhoud. Lastig was dat ik eerst meerdere keren contact moest opnemen zodat ik geen factuur meer kreeg. Heel vervelend. Maar nu wel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Opmerking. Nasleep na onderhoud tot 3x een rekening ontvangen terwijl dat niet juist was. In mijn onderhoudspakket zitten er geen kosten apart na een onderhoud. Lastig was dat ik eerst meerdere keren contact moest opnemen zodat ik geen factuur meer kreeg. Heel vervelend. Maar nu wel opgelost.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima

Bedankt voor de goede service en uitleg m.b.t. de onderhoudsbeurt en APK. Bedankt voor het meedenken voor de komende tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Vriendelijk personeel en goede service

Mijn auto gebracht voor 2e servicebeurt, vriendelijk personeel en correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

Goede service van de garage

De ervaring bij de garage is goed, wat ik echter als een belemmering ervaar is dat ik nooit rechtstreeks kan bellen, maar alle punten via een call center moet bespreken. Hier sta ik dan lang in de wacht en dat werkt belemmerend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

service was heel goed

doordat het onderdeel niet leverbaar was moesten we lang wachten waar arend auto niets aan kon doen en wij ook niet. wij zijn netjes behandeld door de mensen zij konden verder ook niets doen dan wachten. wij vinden dat arend en renault ons zeer netjes behandeld hebben en dat er naar een oplossing werd gezocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Nvt

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Uitstekend

Vriendelijke personeel en snelle servis

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Prima

Prettig te woord gestaan, prettig geholpen, op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
3

Absurde reparatie voorstellen en orijzen

Auto ter APK aangeboden. Autonis afkeur op verschillende punten. Bij de kostenopgaaf voor herstel, zitten ook zaken die niet voor de APK zitten. En sommige prijzen vliegen echt de bocht uit. Een accu voor €360,- ex BTW...weet het niet hoor. Terwijl een vergelijkbare accu elders €120,- kost (Varta of Bosch) Hele slechte ervaring dit keer

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede positieve ervaring

De heren bij Arend geven goed en professioneel advies , zij doen echt een hoop voor de klant , en hun uiterste best voor de klant. Je komt hier niet voor verassingen te staan ! Klein voorbeeldje : bijvoorbeeld de korting die ik kreeg op de banden , vanwege het terug moeten komen ivm A&B beurt en mediasysteem wat stukging met de update. ( Dit is trouwens netjes afgehandeld door Renault Nederland na jullie telefoontje en mijn persoonlijke klacht over de behandeling van Renault Nederland , niet over Arend 😇 ).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Is er enig idee / indicatie wanneer het nieuwe mediasysteem voor mijn auto binnenkomt ( staat of stond in backorder ) ?
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

Onprettig, kreeg het gevoel dat ik onbetrouwbaar ben.

Auto ter reparatie ingeleverd, net zoals de vorige keren. Dit keer moest ik echter contant afrekenen, anders kreeg ik de auto niet mee. Er bleek een opmerking op de factuur te staan dat er contant betaald moet worden. Dit is echter ongebruikelijk omdat het een bedrijfsauto van de GGD, team Straathoekwerk betreft. De aanwezige baliemedewerker kon mij niet uitleggen waarom dit was. Bedrijfsleider erbij gehaald, die wist nóg minder... Ik kreeg dus geen antwoord, maar wel een flink bedrag minder in mijn zak, terwijl het niet eens mijn auto is... Bedrijfsleider beloofde een terugkoppeling te geven, maar nog steeds niks gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Top, met name receptionist Peter

Receptionist Peter helpt fantastisch, deskundig en zeer klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
1

Ik ben helemaal niet in uw werkplaats geweest!!@!@@

Na zo'n 20x telefonisch doorverbonden te zijn lukte het eindelijk een afspraak te maken! !!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel N.v.t.
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Waarom kan niet rechtsteeeks met de vestiging kontakt opgenomen worden? Dat scheelt een heleboel ergernis.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek N.v.t.

Filter op taal

Over Arend Auto

Wij gaan voor 100% tevreden klanten. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en dit willen wij graag terugzien in onze klanttevredenheid. Alvast hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!