8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles prima afgehandeld.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geachte heren/dames\r\n\r\nheb 2 opmerkingen vooraf daarna zal stapsgewijs aangeven hoe het traject verlopen is.\r\n1 telefooncentrale voor alle vestigingen geeft geen persoonlijk karakter en je beroepen op overmacht is snel en makkelijk gegeven argument wat nooit te controleren is.\r\n-afspraak voor beurt kan niet gemaakt worden, te druk aan de telefoon volgt een terugbelverzoek.\r\n- wordt binnen 6 uur niet terug gebeld dus maar een 2e keer gebeld,. kan weer geen afspraak maken. te druk.\r\n- 2e terugbel verzoek.\r\n- wordt na 15 min wel terug gebeld en heb een afspraak gemaakt voor ongeveer 4 weken later.\r\n- auto om 8.00 uur gebracht op 2 juli, wordt in de middag om 15.30 uur terug gebeld dat er niets aan de auto gedaan is. monteur is ziek.\r\n-woensdag 3 juli wordt om half 4 gebeld dat de auto een uitlaatgas lekkage heeft men weet echter nog niet precies wat de oorzaak is.\r\nzou binnen een kwartier terug gebeld worden maar dit wordt een uur.\r\nmaar ik zou de zelfde dag nog horen wat er aan de hand is.\r\n- ik hoor echter niets meer tot de volgende dag om 9.00.\r\nreden de oorzaak was niet eerder te vinden.\r\n-het was een kapotte slang van de turbo.\r\n-niet op voorraad in nederland, dus komt deze pas met de nachtbestelling mee uit belgie.\r\nresultaat de auto op vrijdagmorgen om half 11 weer opgehaald. voor zover ik weet werkt nu alles weer naar behoren.\r\n\r\nik mag aannemen dat je op bovenstaand verhaal je niet op alles kunt beroepen op overmacht.\r\nhet is ook leuk dat er door de balie medewerkers een fles wijn wordt aangeboden maar hiermee kun je niet doen of er niets gebeurd is.\r\n\r\nPS de telefoniste bij Stern vertelde dat het normaal is dat klanten pas na twee of drie dagen terug gebeld worden. Mijn inziens is klantgerichtheid dan heel erg ver zoek.\r\n\r\nmet vriendelijke groet\r\nTheo van den Elzen
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PERFECT
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service fijne mensen
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klantvriendelijk en prima service!
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenken, flexibel, vriendelijk, prettige service
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf \r\nJe wordt netjes te woord gestaan
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantgericht, attent en kwaliteitsbewust
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik word hier altijd goed geholpen. Helaas is het nu de 2e keer dat er iets misgaat. De 1e keer (wisselen winterbanden) wordt er een verkeerde datum doorgegeven waardoor ik voor niks bij de garage stond. Nu heb ik duidelijk aangegeven bij het inplannen (via internet) dat er een nieuwe mattenset in moest. Na mijn bezoek bleek dit niet het geval te zijn en was dit niet bekend terwijl dit ook in de bevestiging vermeld stond. Ik kon wel terug komen zodat dit alsnog geregeld werd maar ik zou graag willen dat dit nu was gebeurd. Helaas ook geen excuses hiervoor evenals de 1e keer dat het mis ging... Minder vertrouwen hierdoor!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, hartelijk en komen hun afspraken echt na.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijne en oprecht eerlijke medewerkers.\r\nadviserende tips mee gekregen om een betere en langere levensduur van de auto te verkrijgen.TOP TOP.\r\nGeeft vertrouwt gevoel vanaf eerste contact. \r\nDank aan dit bedrijf. met vriendelijke groet, Henk van de Greef, een zeer tevreden klant.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden

Over Arend Auto

Wij gaan voor 100% tevreden klanten. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en dit willen wij graag terugzien in onze klanttevredenheid. Alvast hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!

Over Arend Auto Veghel

Filter op Taal