9

Prima van begin tot einde.

Makkelijk afspraak gemaakt op de website n het bezoek verliep deskundig en probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Uitstekende behandeling

Het online maken van een afspraak verliep erg moeizaam. De volgende keer neem ik liever rechtstreeks contact op met de receptie van de vestiging Europalaan in Eindhoven

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Snelle service, en goede aandacht

Vriendelijke en snelle behandeling van het defect aan mijn auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Top behandeld

Automaatbak + Stoelmassage vervangen onder garantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
3

Jullie komen afspraken niet na

Ben sowieso kwaad omdat mijn bestuurdersstoel geregeld is en jullie zeggen dat dat niet onder de garantie valt.Ik zeg dan dat ik nooit iets in mijn achterzak heb waardoor de stoel kan slijten.Raar dat jullie zo reageren het is een auto van 1 jaar oud met 14000 km op de teller.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Ik wil een onderhoud met iemand die mijn kan zeggen waarom dit niet onder garantie valt
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

Domper

Voor een tweede keer grote teleurstelling in de kwaliteit van Renault , na dure slecht uitgevoerde reparatie aan mijn twingo nu ook een probleem met de distributieketting van mijn Clio van 3 jaar oud met slechts 40.000 km !! Royaal aanbod van Renault , 350 euro zijnde 15% van de werkelijke kosten , hahaaa lachertje vind ik dat !!! Graag zou ik in contact komen met een after sales manager om hier eens over van gedachten te wisselen !

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer tevreden

Auto werd opgehaald en gebracht op de afgesproken tijd, alle aandachtspunten die vooraf zijn aangegeven zijn uitgevoerd en bij aflevering besproken. Auto kwam ook nog schoon terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Prijs/kwaliteit is voor mij niet relevant omdat ik de rekening niet zie
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

snelle afhandeling, correcte ontvangt

fijne ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

klantvriendelijk

snelle service en zeer bekwaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
9

Snel geholpen en goede service

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek N.v.t.
9

Goede service en kwalitatief goed personeel

Ik heb mijn auto na een eerdere aircocheck gebracht. De bejegening is prettig, de receptionistes terzake kundig en de hele condensor is nu vervangen. Zeer prettig was dat de eerste aircocheck onder de garantie viel (en in overleg is betaald door de Arend dealer in Eindhoven) en dat we hier de kosten gedeeld hebben (ook weer in overleg en met Eindhoven). Heel prettig dat dit zo opgelost kon worden. Hierbij dus ook zeker mijn complimenten aan Gijs Maas in Eindhoven! Prettige bijkomstigheid is dat de auto sportiever en soepeler optrekt voor mijn gevoel. Ik weet niet of dat met een nieuwe airco condensor echt kan uitmaken (misschien kost een lek toch energie), maar de auto hokte altijd wat in de eerste versnelling om in de tweede versnelling pas soepel te rijden. Nu rijdt hij meteen al soepel. Gelukkig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee, ik laat over twee weken het lek checken, zoals afgesproken.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, goed en vriendelijk geholpen tijdens de zomercheck. Ondertussen nog wat kunnen werken met behulp van gratis WiFi en koffie.
  • Reden bezoek Andere reden
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik hoef er geen punten te geven gewoon goed bedrijft altijd klaar staan voor de klanten uitstekent pluimpje hoor
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voortreffelijk geholpen een aanrader voor mensen die een nieuwe of occasion zoeken
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.Vriendelijk en behulpzaam pesoneel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en auto was ruim binnen de afgesproken tijd klaar .
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de after sales service die Arend Eindhoven mij tot nu toe geboden heeft. Een probleem met een elders gekochte auto (maar wel fabrieksgarantie) werd perfect gediagnostiseerd en daarna direct verholpen. Daar kan geen service tegenop wat mij betreft.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Occasion van derden via Arend Eindhoven gekocht, met Arend 2 jaar garantie.\r\nBij aflevering alle defecten verholpen, zelfs 2 nieuwe voorbanden
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe Kadjar gekocht, eind maart geleverd. \r\nProbleem: bij koud weer wordt het linkerbeen koud, hetgeen bijzonder onprettig is.\r\nMonteur Arend auto heeft dit ook geconstateerd, maar (nog??) geen oplossing gevonden.\r\nNu het warm buiten is, is er geen last van een koud linkerbeen. Als het kouder wordt, dan neem ik weer kontakt op met Arend auto.\r\nIk zou hogere scores gegeven hebben, als mijn probleem opgelost was.\r\nService scoort niet hoog, want voor dit probleem kan ik een fiets lenen en 10km naar mijn huis en 10km terug om de auto op te halen.\r\nEn dit voor een nieuwe auto, nu bijna 3 mnd oud.\r\nNu beveel ik dit bedrijf niet aan, maar ik bedoel eigenlijk de auto ivm zie boven. Als het niet opgelost wordt, dan ga ik deze auto niet lang hebben.
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Over Arend Auto

Wij gaan voor 100% tevreden klanten. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en dit willen wij graag terugzien in onze klanttevredenheid. Alvast hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!

Over Arend Auto Eindhoven

Filter op taal