• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een uitvinding de interieur clean baan \r\nGewoon top geregeld!\r\nGa zo door👌

Bedankt voor de mooie cijfers, Andre. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lange wachttijd, vooral voor de binnenkant poetsen. Wordt uitermate sloom gedaan. De werknemers wandelen wat heen en weer en staan maar met elkaar te praten terwijl er meerdere auto’s wachten. Is hier geen baas aanwezig?\r\n\r\nVolgende keer weer naar atilburg, waar ze wel doorwerken en niet staan te klassen met elkaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht! Mijn spiegel is kapot gegaan net aan een bezoek aan de wasstraat. Medewerkers waren zeer onbeschoft en stonden tegen mij te schreeuwen wat ik moest doen. Zeer onklantvriendelijk. En nu moet mijn spiegel gemaakt worden, gaan jullie dat betalen?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne wasstraat !\r\nAlleen jammer dat de wagen zeer slecht wordt gedroogd aan de achterkant\r\nKomt misschien door het hoge model ( Opel Mokka)\r\nAl gereclameerd maar helpt niet, jammer.\r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, goede wasbeurten, jammer van de drukte vaak. Hopelijk gaat dat laatste verbeteren na de verbouwing. Minpuntje bij deskundigheid. Als je door de wasstraat rijdt wordt je auto van tevoren afgespoten. Beste Anac, spuit die hele auto nou eens af van tevoren. Niet alleen maar de linkerkant. Kleine moeite met een groot resultaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben een trouwe klant van ANAC Breda. Altijd supergoed. Vandaag even niet. De chemicaliën die men opspuit bij binnenkomst blijven als witte vlekken op de voorbumper en voorruit zitten. Kost je ongeveer 2 uur om deze 1 voor 1 af te poetsen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht. In Breda wordt verbouwd waardoor stofzuigen is verplaatst naar de gamma. 2 medewerkers negeren klanten volledig, waardoor chaos ontstaat en auto\'s voor piepen. Weggegaan zonder te stofzuigen waarvoor wel betaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijne wasstraat waar je vanaf het begin prettig geholpen wordt en de auto keurig gewassen en gedroogd wordt. Ook de prijs is zeer redelijk. Zeker nu met alle extra acties tijdens de verbouwing.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super wasstraat ! alleen jammer dat na herhaaldelijke meldingen mijn auto zeer slecht gedroogd wordt aan de achterkant (Opel Mokka ) de gehele auto zonder klachten alleen de achterkant niet slecht, maar zeer slecht gedroogd,\r\nOok heb ik een waspas die, jammer genoeg, geen enkel voordeel oplevert middels de huidige aanbieding die tot medio Oktober geld.\r\nAanbieding wasbeurt van 14 € voor 9 € euro.\r\nJammer van deze melding, maar had ook liever gehad dat ik geen opmerkingen zou hebben gehad.\r\nmet groeten C. Oomen Heikantsestraat 36 Prinsenbeek,\r\nwaspas nummer 2465417436386\r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wasstraat blijft altijd minder voor uw voertuig!\r\nmaar handwas daar Top!!\r\nMis alleen warm water afnemen(mag tegen betaling)\r\nmattenreiniger en wat extra reinig producten om te kopen\r\nEn ik zou er een poetscentrale bij maken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al jaren naar volle tevredenheid, elke 2 of 3 weken even er doorheen. Netjes schoon en snel weer door.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat de auto een week geleden opnieuw gespoten was door verschillende krassen, dacht ik dat de auto na een warme week toe was aan een wasbeurt. Op het terrein zagen wij niks, maar toen we thuis kwamen en de auto vol in het zonlicht stond, zagen wij pas alle krassen op de achterklep en de zijdeur bevond. Nog geen week nadat de auto opnieuw gespoten werd!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vaak terug vanwege niet goed schoon. Zeker muggen en vliegen aanslag

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed, netjes, prettig, prijs-kwaliteit is goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eenmalig bezoek, woon niet in de omgeving

Over ANAC Carwash Breda Spinveld

Filter op Taal