zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maandag 27 augustus ben ik rond 14.00 uur met mijn auto door de anac wasstraat gegaan, mijn auto was mooi schoon, daar was niks op aan te merken, helaas was mijn auto niet alleen schoon want hij was van voor tot achter bekrast met diepe krassen, helaas merkte ik dit pas later op de avond op. \r\n\r\nIk heb anac carwash de volgende ochtend meteen gebeld en de situatie uitgelegd, ik heb een afspraak gemaakt voor woensdag 29 augustus om 2 uur in de middag. \r\n\r\nToen ik aankwam werd ik netjes geholpen, het was blijkbaar druk dus ik heb even moeten wachten op de juiste persoon die mij zou helpen. \r\nDe meneer liep met mij mee naar de auto en ik liet hem netjes zien waar de beschadigingen zaten, deze zaten vanaf de motorkap, over me voorruit naar me dak, over de spoiler naar de achterkant van de auto. \r\n\r\nDe meneer kwam al meteen met de conclusie dat dit nooit door zijn wasstraat gekomen kon hebben, de kras op de spoiler was namelijk schuin en niet recht (denk hierbij aan een vorm van dit ‘(‘ maar dan 45 graden gedraaid). \r\nNaar mijn ingeving kan dit gebeurd zijn door een borstel die vanaf de zijkant met de klok mee draait naar achter, de meneer dacht er anders over en gaf aan dat de borstels recht draaien en dus nooit een schuine kras kunnen veroorzaken, hij had het dan ook over de borstels die over de auto heen gaan, dit klonk logies maar zoals ik net al aan gaf denk ik ook niet dat het een borstel was die over de auto heen gaat. De meneer bleef bij zijn verhaal en gaf aan dat als ik het er niet mee eens was ik de anac zelf aansprakelijk kon stellen. \r\n\r\nIk denk dat iedereen wel weet hoe laat het dan is en dat hoe vaak je ook mailt of hoe veel je ook je best doet om anac aansprakelijk te stellen dat je er niks mee op schiet. Er zal geen reactie komen en de mail zal bij hun netjes in de spam terecht komen. \r\n\r\nIk vertelde dit de meneer ook en die gaf aan dat de kans dat dit word behandeld idd klein is. Ik vond dit absurt en al helemaal dom dat de meneer het nog toe gaf ook, maargoed het is niet mijn bedrijf. \r\nHij vervolgde zijn verhaal met: u kunt ook uw verzekering erop zetten en die onze verzekering aansprakelijk laten stellen, ik antwoorde met ‘u geeft net aan dat het toch niet in behandeling word genomen en dat er toch geen expert komt kijken, wat voor zit heeft dit dan’. De meer ontkende opeens dat hij dit gezegd had maar misschien had meneer geen besef van tijd want het was nog geen 10sec geleden dat die dit had gezegd. Er stond een mevrouw naast me waarvan haar antenne was afgebroken en die hielt maar verstandig haar mond, ze wilde waarschijnlijk niet in dit verhaald gemengd worden omdat ze vreesde voor haar eigen schade. \r\n\r\nAl bij al heb ik de meneer gedag gezegd en aangegeven dat ik niet nog meer van mijn kostbare tijd wilde verdoen want ik zou toch niet geholpen worden. \r\n\r\nDit hele verhaal is de reden dat ik dit als resentie online zet, ik zal nog een andere manier zoeken om dit verhaal online te zetten en daarbij foto’s te posten, mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben stuur dan even een mail met de situatie naar mij toe en deze voeg ik dan toe aan mijn verhaal. \r\n\r\[email protected]

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De carwash zelf doet prima zijn werk, vriendelijk personeel ook! De interieurbaan stelt daarentegen teleur. Ik kom bijna wekelijks en de laatste 2 keer was erg teleurstellend. De 1e keer dacht ik dat het aan de drukte lag maar het was vandaag absoluut niet druk en het was nog slechter. Middenconsole vergeten (had water gemorst en het laagje water lag er gewoon nog), witte hondenharen op de automatten die er daarvoor nog niet op zaten. Jammer van de slechte service de laatste tijd.

Beste Kimberley, wat vervelend om te horen dat het resultaat van de interieurbaan niet naar tevredenheid was! Heb je dit aangegeven bij onze medewerkers? Zij kunnen er dan namelijk voor kiezen om de auto indien van toepassing een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geachte,\r\nVandaag mijn auto een volledige poetsbeurt laten geven, omdat dit altijd naar tevredenheid wordt gedaan.\r\nAlleen vandaag was het niet zo goed.\r\nEr stonden andere poets heren die waarschijnlijk niet zo veel ervaring hadden met het poetsen van interieur.\r\nHet is wel jammer als men als organisatie hiermee adverteert terwijl het niet goed wordt uitgevoerd.\r\nIets meer instructie en controle lijkt mij nodig om meer verantwoordingsgevoel voor het uit te voeren werkzaamheden te creëren. \r\n\r\n

Beste Hendrik, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Heb je bij één van onze medewerkers aangegeven dat je niet tevreden was over het wasresultaat? Zij kunnen er dan namelijk voor kiezen om de auto een additionele wasbeurt te geven indien van toepassing. We horen graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al sinds het aller begin ben ik vaste klant bij Anac. Ik kom er minimaal 1 keer per week. Vandaag was er een probleem in de wasstraat ik zag al twee auto`s voor mij dat er een meneer even vast kwam te staan. Ik aan de beurt en ik raakte van de rails af een van mijn mooie velgen is nu beschadigd en het was mijn probleem werd mij doodleuk vertelt ook als er een ander voor mij remt bijvoorbeeld. Niets aan te doen eigen risico! Maarrr de baan was niet in orde probeerde ik nog tevergeefs....

Beste Wilma, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons in een Facebook PB'tje willen laten weten met welk personeel je dit hebt besproken? Ook horen we graag even de datum en het tijdstip van je bezoekje. Alvast bedankt. Groeten ANAC Carwash ^Tom

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerste keer, prima bevallen. Kom zeker terug

Beste Piet, wat fijn om te horen dat het zo goed is bevallen. Hopelijk zien we je snel weer! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een aantal jaren goede ervaringen met de wasstraat, helaas enorm teleurgesteld. Halverwege de wasstraat, begon de auto ineens flink te hobbelen. Ineens doemde de achterlichten van mijn voorganger wel erg dichtbij op. Blijkt het hele rijtje op elkaar geplakt te zitten. Hoe is dit mogelijk? Is er geen beveiliging in de wasstraat? Benauwd zitten afwachten tot het programma eindelijk klaar was, je kunt geen kant op.\r\nGevolg schade aan auto\'s, maar ANAC is laconiek. Mensen moeten het zelf maar uitzoeken met de verzekeraar.\r\n

Beste, vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via een Facebook PB'tje willen laten weten met welk personeel je dit hebt besproken? Ook horen we graag even de datum en tijdstip van je bezoek en je kenteken. Alvast bedankt! Groeten ANAC Carwash ^Tom

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de polish vandaag nog steeds vliegenlijken aan de voorzijde van de auto. Toch een beetje jammer. Andere keren geen problemen mee gehad.

Beste Barry, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een PB op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf over het algemeen goed, vriendelijk hulpvaardig.\r\nVoor het schoonmaken van de binnenkant kunnen de kleine randjes en kantjes wat beter. \r\nOver het grote geheel schoon maar niet precies genoeg

Bedankt voor de cijfers, M. Ligtenberg. We zullen je feedback meenemen in onze evaluatie. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een uitvinding de interieur clean baan \r\nGewoon top geregeld!\r\nGa zo door👌

Bedankt voor de mooie cijfers, Andre. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lange wachttijd, vooral voor de binnenkant poetsen. Wordt uitermate sloom gedaan. De werknemers wandelen wat heen en weer en staan maar met elkaar te praten terwijl er meerdere auto’s wachten. Is hier geen baas aanwezig?\r\n\r\nVolgende keer weer naar atilburg, waar ze wel doorwerken en niet staan te klassen met elkaar.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht! Mijn spiegel is kapot gegaan net aan een bezoek aan de wasstraat. Medewerkers waren zeer onbeschoft en stonden tegen mij te schreeuwen wat ik moest doen. Zeer onklantvriendelijk. En nu moet mijn spiegel gemaakt worden, gaan jullie dat betalen?

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne wasstraat !\r\nAlleen jammer dat de wagen zeer slecht wordt gedroogd aan de achterkant\r\nKomt misschien door het hoge model ( Opel Mokka)\r\nAl gereclameerd maar helpt niet, jammer.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, goede wasbeurten, jammer van de drukte vaak. Hopelijk gaat dat laatste verbeteren na de verbouwing. Minpuntje bij deskundigheid. Als je door de wasstraat rijdt wordt je auto van tevoren afgespoten. Beste Anac, spuit die hele auto nou eens af van tevoren. Niet alleen maar de linkerkant. Kleine moeite met een groot resultaat.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben een trouwe klant van ANAC Breda. Altijd supergoed. Vandaag even niet. De chemicaliën die men opspuit bij binnenkomst blijven als witte vlekken op de voorbumper en voorruit zitten. Kost je ongeveer 2 uur om deze 1 voor 1 af te poetsen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht. In Breda wordt verbouwd waardoor stofzuigen is verplaatst naar de gamma. 2 medewerkers negeren klanten volledig, waardoor chaos ontstaat en auto\'s voor piepen. Weggegaan zonder te stofzuigen waarvoor wel betaald.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel fijne wasstraat waar je vanaf het begin prettig geholpen wordt en de auto keurig gewassen en gedroogd wordt. Ook de prijs is zeer redelijk. Zeker nu met alle extra acties tijdens de verbouwing.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super wasstraat ! alleen jammer dat na herhaaldelijke meldingen mijn auto zeer slecht gedroogd wordt aan de achterkant (Opel Mokka ) de gehele auto zonder klachten alleen de achterkant niet slecht, maar zeer slecht gedroogd,\r\nOok heb ik een waspas die, jammer genoeg, geen enkel voordeel oplevert middels de huidige aanbieding die tot medio Oktober geld.\r\nAanbieding wasbeurt van 14 € voor 9 € euro.\r\nJammer van deze melding, maar had ook liever gehad dat ik geen opmerkingen zou hebben gehad.\r\nmet groeten C. Oomen Heikantsestraat 36 Prinsenbeek,\r\nwaspas nummer 2465417436386\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wasstraat blijft altijd minder voor uw voertuig!\r\nmaar handwas daar Top!!\r\nMis alleen warm water afnemen(mag tegen betaling)\r\nmattenreiniger en wat extra reinig producten om te kopen\r\nEn ik zou er een poetscentrale bij maken

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al jaren naar volle tevredenheid, elke 2 of 3 weken even er doorheen. Netjes schoon en snel weer door.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat de auto een week geleden opnieuw gespoten was door verschillende krassen, dacht ik dat de auto na een warme week toe was aan een wasbeurt. Op het terrein zagen wij niks, maar toen we thuis kwamen en de auto vol in het zonlicht stond, zagen wij pas alle krassen op de achterklep en de zijdeur bevond. Nog geen week nadat de auto opnieuw gespoten werd!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vaak terug vanwege niet goed schoon. Zeker muggen en vliegen aanslag