Goed schoon

Mijn personenwagen was weer lekker schoon en gratis gestofzuigd. Wat ik wel jammer vint is dat er verbouwd is maar niet aande busjes gedacht is in de wasstraat om dat je er niet in kan i.v.m. de hoogte van de busjes.

Velgen niet schoon (en auto matig)

Na de wasbeurt a €15,- waren de velgen zeker niet schoon en de auto was matig gewassen op hoeken van bumpers en naast de zijspiegels. Bij reclamatie wordt de schouders opgehaald. Ik kom NOOIT mee terug dus!

slecht

geen respect voor de medewerkers als stront word je behandeld

Heerlijk, dat je auto helemaal schoon word gemaakt,en vriendelijk behulpzaam personeel 😉👍

Slecht eindresultaat

Had hoge verwachtingen na het zien van introductie filmpjes op de anac website. Na de intrieurbaan ziet de auto er redelijk uit aan de binnen zeide. Helaas als hij gedroogd is , overal witte waas . Til de matten op en je verbaast je. Heb thuis nog 1 1/2 uur kunnen uitzuigen. Zouden ze zo ook hun eigen auto onderhanden nemen? Verwacht van niet. Kortom geen aanrader .

Veel geld voor weinig kwaliteit

Helemaal uit Dordrecht gereden om auto voor verkoop netjes te wassen en poetsen van binnen ( € 25,-) resultaat is dat de auto van buiten redelijk schoon is maar er overal nog vlekken zitten en aan de binnenkant gewoon echt niet schoon is , hele stukken overgeslagen. Conclusie veel geld voor weinig schoon

Slecht handelend personeel en storing

Voordat ik de band ben opgereden was het personeel voetbal aan het spelen met de spuitbussen? Er werd door een personeelslid openlijk op de vloer gespuugd. Matten werden niet goed terug geplaatst en met het uit rijden is het loopband 3 keer stil gevallen en niemand kwan uitleggen wat er aan de hand was. Wij konden ook niet uit stappen ivm met droog rollen. Een heel slecht ervaring voor € 25! Laatste keer.

Op schade geen vervolg

We hebben schade door de wasstraat van anac Breda. Echter hebben we nu al 4x gebeld en zouden terug gebeld worden. De manager moest de foto’s bekijken, maar belt niet terug.

Stankkkkkkk

Verschrikkelijke vieze rotte ei lucht in de auto. Brrrrr vies. De auto is wel schoon

personeel gebrek Door te weinig salaris

Door personeel gebrek altijd 2 of 3 posities hoge werkdruk en intensief reden is veel te laag salaris voor de werkzaamheden die moeten worden vericht

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lang moeten wachten, spiegel afgebroken en krassen op het dak. Top wasstraat!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was altijd zelf de auto, nu met de aanbieding wilde ik ook het interieur laten doen. Toen ik thuis was en alles opgedroogd, schrok ik van de lichte plekken aan de binnenkant van de achterdeuren. Ook de bekleding liet plekken zien. Ik heb het nu zelf maar weer netjes gemaakt. Erg jammer! Mijn kritiek is alleen op het poetsen van het interieur. Met de Franse slag noemen we dat

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij opening van Anac wasstraat was de service Super !!! veel beter dan heden helaas, wat de klanten al aangeven is dat de auto maar half wordt afgespoten voordat hij de wasstraat in gaat ook de stofzuigerslangen zijn vaak kappot boven dat is geen service voor dit bedrag hoop dat er snel verbetering komt veel te \"mooie wasstraat\" voor negatieve reactie.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij opening van Anac wasstraat was de service Super !!! veel beter op heden, wat de klanten al aangeven is dat de auto maar half wordt afgespoten voordat hij de wasstraat in gaat ook de stofzuigerslangen zijn vaak kappot boven dat is geen service voor dit bedrag hoop dat er snel verbetering komt veel te \"mooie wasstraat\" voor negatieve reactie.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 keer mijn auto laten wassen samen met de interieurbaan \r\nJe betaalt daar goed voor ,maar schoon is de buiten en binnenkant NIET ..\r\n

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week 2 auto’s met polish en velgen intensief er in gereden.\r\nBij thuiskomst blijken de velgen beide keren niet schoon, zelfs oppervlakkig vuil blijft zitten. Dus geen incidentje. Toch jammer.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wasbox gebruikt, na terugkomst en de auto goed te bekijken zat hij onder de krassen van de schuimborstel dus bij deze bedankt.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Anac maar bem toch wel van plan om elders te gaan wassen dit door meerdere oorzaken... \r\n\r\n1 het afspuiten in sprayen van de auto gebeurt maar half vind als je een programma van 16 euro betaalt je wel wat mag verwachten... als je vroeger je auto liet wassen voor bijna 35 gulden.... want dat kost het gewoon bijna prijzen worden duurder service wordt niet beter... het wordt alleen maar massa meer geld verdienen in kort mogelijke tijd klant wordt niet meer gezien als klant maar als geldgever... beetje jammer anac... dit gaat zeker klanten kosten.... want je weet wat mond op mond reclame en revieuws gaan doen uiteindelijk ..

Hoi Franklin, vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je deze klacht al aangegeven bij één van onze medewerkers? Zij kunnen er indien van toepassing voor kiezen om je auto nog een extra wasbeurt te geven. We horen het graag! Groeten ANAC Carwash ^Tom

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte was straat ze spuiten hooguit één kant van je auto af alles ga met massa veel krassen daar door zand wat ze niet afspuiten

Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Rinus. Heb je je klacht al aangegeven bij één van onze medewerkers? We horen het graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

slechter dan verwacht

Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Zou je ons in een pb'tje op Facebook kunnen laten weten waar dit door komt? Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je Zelf auto wassen doe maar niet in winter. Omdat stofzuiger is buiten. Boven van anac wel dicht plek maar dat is alleen voor automatic autowassers

Bedankt voor je feedback, Alper. We zullen deze bespreken in onze evaluaties. Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

goede service, goed behandeld

Bedankt voor de prachtige beoordeling, Marieke! Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

goede service, goed behandeld

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben niet meer zo tevreden de laatste tijd. Niet zo vriendelijke bejegening, dit is sinds er nieuw personeel is. En het is mij vanochtend voor de derde keer overkomen dat men \"vergeet\" wisselgeld terug te geven. Ook het vantevoren afspuiten van de autos gebeurt veel minder nauwkeurig.

Beste, Bedankt voor je uitgebreide feedback. We gaan dit doorgeven en meenemen in onze evaluaties en het bespreken met het personeel. Groeten ANAC Carwash ^Eva

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben sinds de opening een regelmatig bezoekende klant bij Anac Spinveld, maar de laatste 2x vind ik de kwaliteit minder. Zo ook vandaag. Ik neem toch de moeite om het te vertellen, hopelijk kunnen jullie er iets mee, anders gaat het jullie zeker klanten kosten:\r\n\r\n1) betaalproces: eenmaal afgerekend, krijg ik te horen dat er iets afgesteld moet worden aan de baan en dat dat 5min. gaat duren, of dat goed is. (heb ik een keus, ik heb net betaald??)\r\nmij valt op dat ik niet zo vriendelijk te woord wordt gestaan als dat ik gewend ben van Anac..\r\n\r\n2) ongevraagd wordt er tijdens dat ik aan het pinnen ben een flyer op mijn dashboard in mijn auto gelegd. Ik wil dit niet, ik heb er niet om gevraagd, ik heb dit soort flyers al eerder ontvangen. Ik stoor me hieraan.\r\n\r\n3) mattenklopper boven WERKT NIET. Aangezien dit nog niet op het apparaat staat aangegeven, dat deze buiten werking is o.i.d., loop ik naar een van de 3 aanwezige medewerkers die boven zijn, om hier melding van te maken (fijn als de volgende klant hier niet onnodig tijd mee kwijt is..) 1e medewerker spreekt geen nederlands of engels. 2e medewerker spreekt engels en gaat direct kijken, maar bedankje voor mijn melding is te veel moeite..\r\n\r\n4) bij het naar buiten rijden blokkeert de slagboom. aantal keer terug achteruit gereden, pas bij de 4e keer gaat de slagboom open. Onhandige situatie, omdat tegelijkertijd ook andere mensen uit de wasstraat komen rijden die dezelfde bocht moeten maken, en er ook al mensen naar beneden komen rijden vanaf de stofzuig etage boven..\r\n\r\nAl met al veel tijd kwijt deze keer, en dat terwijl ik niet eens in de rij hoefde te staan bij het binnenrijden. (dat was dan het enige pluspunt...)\r\n\r\nKortom absoluut geen goede ervaring dit keer. Hoop dat het snel weer terug gaat naar de kwaliteit zoals in het begin.

Hoi Sandra, Bedankt voor je uitgebreide feedback. We gaan dit doorgeven en meenemen in onze evaluaties. Groeten ANAC Carwash ^Eva