1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lang moeten wachten, spiegel afgebroken en krassen op het dak. Top wasstraat!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was altijd zelf de auto, nu met de aanbieding wilde ik ook het interieur laten doen. Toen ik thuis was en alles opgedroogd, schrok ik van de lichte plekken aan de binnenkant van de achterdeuren. Ook de bekleding liet plekken zien. Ik heb het nu zelf maar weer netjes gemaakt. Erg jammer! Mijn kritiek is alleen op het poetsen van het interieur. Met de Franse slag noemen we dat

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij opening van Anac wasstraat was de service Super !!! veel beter dan heden helaas, wat de klanten al aangeven is dat de auto maar half wordt afgespoten voordat hij de wasstraat in gaat ook de stofzuigerslangen zijn vaak kappot boven dat is geen service voor dit bedrag hoop dat er snel verbetering komt veel te \"mooie wasstraat\" voor negatieve reactie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij opening van Anac wasstraat was de service Super !!! veel beter op heden, wat de klanten al aangeven is dat de auto maar half wordt afgespoten voordat hij de wasstraat in gaat ook de stofzuigerslangen zijn vaak kappot boven dat is geen service voor dit bedrag hoop dat er snel verbetering komt veel te \"mooie wasstraat\" voor negatieve reactie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 keer mijn auto laten wassen samen met de interieurbaan \r\nJe betaalt daar goed voor ,maar schoon is de buiten en binnenkant NIET ..\r\n

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week 2 auto’s met polish en velgen intensief er in gereden.\r\nBij thuiskomst blijken de velgen beide keren niet schoon, zelfs oppervlakkig vuil blijft zitten. Dus geen incidentje. Toch jammer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wasbox gebruikt, na terugkomst en de auto goed te bekijken zat hij onder de krassen van de schuimborstel dus bij deze bedankt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Anac maar bem toch wel van plan om elders te gaan wassen dit door meerdere oorzaken... \r\n\r\n1 het afspuiten in sprayen van de auto gebeurt maar half vind als je een programma van 16 euro betaalt je wel wat mag verwachten... als je vroeger je auto liet wassen voor bijna 35 gulden.... want dat kost het gewoon bijna prijzen worden duurder service wordt niet beter... het wordt alleen maar massa meer geld verdienen in kort mogelijke tijd klant wordt niet meer gezien als klant maar als geldgever... beetje jammer anac... dit gaat zeker klanten kosten.... want je weet wat mond op mond reclame en revieuws gaan doen uiteindelijk ..

Hoi Franklin, vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je deze klacht al aangegeven bij één van onze medewerkers? Zij kunnen er indien van toepassing voor kiezen om je auto nog een extra wasbeurt te geven. We horen het graag! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte was straat ze spuiten hooguit één kant van je auto af alles ga met massa veel krassen daar door zand wat ze niet afspuiten

Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Rinus. Heb je je klacht al aangegeven bij één van onze medewerkers? We horen het graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

2 sterren: slechter dan verwacht

Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Zou je ons in een pb'tje op Facebook kunnen laten weten waar dit door komt? Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je Zelf auto wassen doe maar niet in winter. Omdat stofzuiger is buiten. Boven van anac wel dicht plek maar dat is alleen voor automatic autowassers

Bedankt voor je feedback, Alper. We zullen deze bespreken in onze evaluaties. Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

Bedankt voor de prachtige beoordeling, Marieke! Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groeten ANAC Carwash Breda ^Eva

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben niet meer zo tevreden de laatste tijd. Niet zo vriendelijke bejegening, dit is sinds er nieuw personeel is. En het is mij vanochtend voor de derde keer overkomen dat men \"vergeet\" wisselgeld terug te geven. Ook het vantevoren afspuiten van de autos gebeurt veel minder nauwkeurig.

Beste, Bedankt voor je uitgebreide feedback. We gaan dit doorgeven en meenemen in onze evaluaties en het bespreken met het personeel. Groeten ANAC Carwash ^Eva

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben sinds de opening een regelmatig bezoekende klant bij Anac Spinveld, maar de laatste 2x vind ik de kwaliteit minder. Zo ook vandaag. Ik neem toch de moeite om het te vertellen, hopelijk kunnen jullie er iets mee, anders gaat het jullie zeker klanten kosten:\r\n\r\n1) betaalproces: eenmaal afgerekend, krijg ik te horen dat er iets afgesteld moet worden aan de baan en dat dat 5min. gaat duren, of dat goed is. (heb ik een keus, ik heb net betaald??)\r\nmij valt op dat ik niet zo vriendelijk te woord wordt gestaan als dat ik gewend ben van Anac..\r\n\r\n2) ongevraagd wordt er tijdens dat ik aan het pinnen ben een flyer op mijn dashboard in mijn auto gelegd. Ik wil dit niet, ik heb er niet om gevraagd, ik heb dit soort flyers al eerder ontvangen. Ik stoor me hieraan.\r\n\r\n3) mattenklopper boven WERKT NIET. Aangezien dit nog niet op het apparaat staat aangegeven, dat deze buiten werking is o.i.d., loop ik naar een van de 3 aanwezige medewerkers die boven zijn, om hier melding van te maken (fijn als de volgende klant hier niet onnodig tijd mee kwijt is..) 1e medewerker spreekt geen nederlands of engels. 2e medewerker spreekt engels en gaat direct kijken, maar bedankje voor mijn melding is te veel moeite..\r\n\r\n4) bij het naar buiten rijden blokkeert de slagboom. aantal keer terug achteruit gereden, pas bij de 4e keer gaat de slagboom open. Onhandige situatie, omdat tegelijkertijd ook andere mensen uit de wasstraat komen rijden die dezelfde bocht moeten maken, en er ook al mensen naar beneden komen rijden vanaf de stofzuig etage boven..\r\n\r\nAl met al veel tijd kwijt deze keer, en dat terwijl ik niet eens in de rij hoefde te staan bij het binnenrijden. (dat was dan het enige pluspunt...)\r\n\r\nKortom absoluut geen goede ervaring dit keer. Hoop dat het snel weer terug gaat naar de kwaliteit zoals in het begin.

Hoi Sandra, Bedankt voor je uitgebreide feedback. We gaan dit doorgeven en meenemen in onze evaluaties. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maandag 27 augustus ben ik rond 14.00 uur met mijn auto door de anac wasstraat gegaan, mijn auto was mooi schoon, daar was niks op aan te merken, helaas was mijn auto niet alleen schoon want hij was van voor tot achter bekrast met diepe krassen, helaas merkte ik dit pas later op de avond op. \r\n\r\nIk heb anac carwash de volgende ochtend meteen gebeld en de situatie uitgelegd, ik heb een afspraak gemaakt voor woensdag 29 augustus om 2 uur in de middag. \r\n\r\nToen ik aankwam werd ik netjes geholpen, het was blijkbaar druk dus ik heb even moeten wachten op de juiste persoon die mij zou helpen. \r\nDe meneer liep met mij mee naar de auto en ik liet hem netjes zien waar de beschadigingen zaten, deze zaten vanaf de motorkap, over me voorruit naar me dak, over de spoiler naar de achterkant van de auto. \r\n\r\nDe meneer kwam al meteen met de conclusie dat dit nooit door zijn wasstraat gekomen kon hebben, de kras op de spoiler was namelijk schuin en niet recht (denk hierbij aan een vorm van dit ‘(‘ maar dan 45 graden gedraaid). \r\nNaar mijn ingeving kan dit gebeurd zijn door een borstel die vanaf de zijkant met de klok mee draait naar achter, de meneer dacht er anders over en gaf aan dat de borstels recht draaien en dus nooit een schuine kras kunnen veroorzaken, hij had het dan ook over de borstels die over de auto heen gaan, dit klonk logies maar zoals ik net al aan gaf denk ik ook niet dat het een borstel was die over de auto heen gaat. De meneer bleef bij zijn verhaal en gaf aan dat als ik het er niet mee eens was ik de anac zelf aansprakelijk kon stellen. \r\n\r\nIk denk dat iedereen wel weet hoe laat het dan is en dat hoe vaak je ook mailt of hoe veel je ook je best doet om anac aansprakelijk te stellen dat je er niks mee op schiet. Er zal geen reactie komen en de mail zal bij hun netjes in de spam terecht komen. \r\n\r\nIk vertelde dit de meneer ook en die gaf aan dat de kans dat dit word behandeld idd klein is. Ik vond dit absurt en al helemaal dom dat de meneer het nog toe gaf ook, maargoed het is niet mijn bedrijf. \r\nHij vervolgde zijn verhaal met: u kunt ook uw verzekering erop zetten en die onze verzekering aansprakelijk laten stellen, ik antwoorde met ‘u geeft net aan dat het toch niet in behandeling word genomen en dat er toch geen expert komt kijken, wat voor zit heeft dit dan’. De meer ontkende opeens dat hij dit gezegd had maar misschien had meneer geen besef van tijd want het was nog geen 10sec geleden dat die dit had gezegd. Er stond een mevrouw naast me waarvan haar antenne was afgebroken en die hielt maar verstandig haar mond, ze wilde waarschijnlijk niet in dit verhaald gemengd worden omdat ze vreesde voor haar eigen schade. \r\n\r\nAl bij al heb ik de meneer gedag gezegd en aangegeven dat ik niet nog meer van mijn kostbare tijd wilde verdoen want ik zou toch niet geholpen worden. \r\n\r\nDit hele verhaal is de reden dat ik dit als resentie online zet, ik zal nog een andere manier zoeken om dit verhaal online te zetten en daarbij foto’s te posten, mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben stuur dan even een mail met de situatie naar mij toe en deze voeg ik dan toe aan mijn verhaal. \r\n\r\nlf.konings@icloud.com

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De carwash zelf doet prima zijn werk, vriendelijk personeel ook! De interieurbaan stelt daarentegen teleur. Ik kom bijna wekelijks en de laatste 2 keer was erg teleurstellend. De 1e keer dacht ik dat het aan de drukte lag maar het was vandaag absoluut niet druk en het was nog slechter. Middenconsole vergeten (had water gemorst en het laagje water lag er gewoon nog), witte hondenharen op de automatten die er daarvoor nog niet op zaten. Jammer van de slechte service de laatste tijd.

Beste Kimberley, wat vervelend om te horen dat het resultaat van de interieurbaan niet naar tevredenheid was! Heb je dit aangegeven bij onze medewerkers? Zij kunnen er dan namelijk voor kiezen om de auto indien van toepassing een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geachte,\r\nVandaag mijn auto een volledige poetsbeurt laten geven, omdat dit altijd naar tevredenheid wordt gedaan.\r\nAlleen vandaag was het niet zo goed.\r\nEr stonden andere poets heren die waarschijnlijk niet zo veel ervaring hadden met het poetsen van interieur.\r\nHet is wel jammer als men als organisatie hiermee adverteert terwijl het niet goed wordt uitgevoerd.\r\nIets meer instructie en controle lijkt mij nodig om meer verantwoordingsgevoel voor het uit te voeren werkzaamheden te creëren. \r\n\r\n

Beste Hendrik, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Heb je bij één van onze medewerkers aangegeven dat je niet tevreden was over het wasresultaat? Zij kunnen er dan namelijk voor kiezen om de auto een additionele wasbeurt te geven indien van toepassing. We horen graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al sinds het aller begin ben ik vaste klant bij Anac. Ik kom er minimaal 1 keer per week. Vandaag was er een probleem in de wasstraat ik zag al twee auto`s voor mij dat er een meneer even vast kwam te staan. Ik aan de beurt en ik raakte van de rails af een van mijn mooie velgen is nu beschadigd en het was mijn probleem werd mij doodleuk vertelt ook als er een ander voor mij remt bijvoorbeeld. Niets aan te doen eigen risico! Maarrr de baan was niet in orde probeerde ik nog tevergeefs....

Beste Wilma, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons in een Facebook PB'tje willen laten weten met welk personeel je dit hebt besproken? Ook horen we graag even de datum en het tijdstip van je bezoekje. Alvast bedankt. Groeten ANAC Carwash ^Tom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerste keer, prima bevallen. Kom zeker terug

Beste Piet, wat fijn om te horen dat het zo goed is bevallen. Hopelijk zien we je snel weer! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een aantal jaren goede ervaringen met de wasstraat, helaas enorm teleurgesteld. Halverwege de wasstraat, begon de auto ineens flink te hobbelen. Ineens doemde de achterlichten van mijn voorganger wel erg dichtbij op. Blijkt het hele rijtje op elkaar geplakt te zitten. Hoe is dit mogelijk? Is er geen beveiliging in de wasstraat? Benauwd zitten afwachten tot het programma eindelijk klaar was, je kunt geen kant op.\r\nGevolg schade aan auto\'s, maar ANAC is laconiek. Mensen moeten het zelf maar uitzoeken met de verzekeraar.\r\n

Beste, vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via een Facebook PB'tje willen laten weten met welk personeel je dit hebt besproken? Ook horen we graag even de datum en tijdstip van je bezoek en je kenteken. Alvast bedankt! Groeten ANAC Carwash ^Tom

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na de polish vandaag nog steeds vliegenlijken aan de voorzijde van de auto. Toch een beetje jammer. Andere keren geen problemen mee gehad.

Beste Barry, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een PB op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf over het algemeen goed, vriendelijk hulpvaardig.\r\nVoor het schoonmaken van de binnenkant kunnen de kleine randjes en kantjes wat beter. \r\nOver het grote geheel schoon maar niet precies genoeg

Bedankt voor de cijfers, M. Ligtenberg. We zullen je feedback meenemen in onze evaluatie. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een uitvinding de interieur clean baan \r\nGewoon top geregeld!\r\nGa zo door👌

Bedankt voor de mooie cijfers, Andre. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lange wachttijd, vooral voor de binnenkant poetsen. Wordt uitermate sloom gedaan. De werknemers wandelen wat heen en weer en staan maar met elkaar te praten terwijl er meerdere auto’s wachten. Is hier geen baas aanwezig?\r\n\r\nVolgende keer weer naar atilburg, waar ze wel doorwerken en niet staan te klassen met elkaar.

Over ANAC Carwash Breda Spinveld

Filter op Taal