perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel net en klantvriendelijk bedrijf\r\nWordt keurig te woordt gestaan\r\nAltijd een vriendelijke lach van de medewerkers

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat mijn echtgenote overleden was heb ik de auto van binnen en buiten laten schoonmaken alvorens deze bij de garage te gaan verkopen\r\nDe losse euro’s op het dashbord waren na de poetsbeurt verdwenen, misschien met de stofzuiger of... handmatig

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier jaren met meerdere auto’s , personeel vriendelijk loopt achteruit. Niet voor allemaal geld dit natuurlijk, evenals de service holt achteruit. Wasstraat voor bedrijfsauto’s valt uit. Sta je zoveel tijd stil. Breekt ie programma af valt eeer stil. Rijdt je eruit. Reactie : hier heb je een paar doeken... vervolgens na niet akkoord opnieuw erin maar dan staan de gezichten niet meer zo vrolijk... laat staan de gratis Pepsi die ze uit delen? Wij krijgen ze niet, t is t idee. Tevens koop ik waardebonnen voor cadea aan klanten, prijs strookt niet met de pas prijs natuurlijk, stukken duurder terwijl ik 3 passen heb....

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom er al jaren maar vandaag was het niet zo best. Een vrouwelijk personeels lid was met het verkeerde been uit bed gestapt. Totaal geen resoect voir de klant. De wasboxen waar je zelf de auto kunt wassen lag vol met rotzooi.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Achter de deurklinken wordt niet gereinigd. De vlekken onder aan de deuren worden niet weggehaald. De velgen krijgen na de gebrekkige wasbeurt totaal geen aandacht. Bij de interieurreiniging worden de deurpanelen over geslagen, de leren bekleding van de stoelen en de panelen aan de achterzijde van de stoelen worden over geslagen, de middenconsole had ik open gezet, maar werd over geslagen de koffiekophouders zaten nog vol met broodkruimels e.d. Als je binnenkomt dan duiken er 3 medewerkers op het interieur, maar na 3 minuten zitten die weer in het kantoor op een luie stoel. En dat voor € 21,- totaal.....ik ben een ontevreden klant

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de interieur behandeling zeer slecht\r\nhet is maar een klijngedeelte wat schoon gemaakt word \r\nje mag niet spreken van interieur poetsbeurt\r\nde wasstraat is oke

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist door de poetsstraat gereden en nu blijkt dat de achterklep aan de binnenzijde en kattebak gewoon vergeten is schoon te maken. Dit kan echt niet. Is dit niemand opgevallen?

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie reclame gezien over de interieurbeurt, maar het is misleidende reclame en het blijkt veel duurder te zijn dan de grote billboards je doen vermoeden als je je auto volledig gewassen wil hebben.\r\n\r\nDe wasbeurt binnen en buiten was Ok, maar zeker niet meer dan dit. Binnen was niet helemaal schoon, de kofferbak was helemaal niet gedaan, en ook de hoedenplank niet. Er stonden spullen in de koffer aan 1 kant, duidelijk aangegeven aan de juffrouw dat de andere kant wel vrij was, ze knikte maar uiteindelijk is er helemaal niet gestofzuigd in de koffer. Zowel binnen als buiten waren er nog vlekken te zien (strepen op de ramen, vlekken op het dashboard). De vriendelijke jongeman aan het einde heeft nog wat vlekjes weggepoetst op mijn vraag. De rest van het personeel was minder enthousiast en gemotiveerd om de dure wasbeurt toch de moeite waard te maken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk personeel en de auto ziet er altijd weer als nieuw uit!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee keer geweest eerste keer een 9 tweede maal een 6 ivm nog veelwater in de randen van de deuren en achter raam

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerste keer geweest en de wagen ziet er weer fantastisch uit, ook van binnen. Op naar de volgende keer.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net terug van mijn Auto laten wassen plus interieur. Heb zelf de linkerkant nog flink na kunnen poetsen daar deze nog flink vol met spatstrepen en spatten zaten die er niet makkelijk af gingen .( dus geen verse). Interieur na verzoek deze goed te doen daar ik aangegeven had dat mijn de auto van mijn man vorige week ook niet zo goed schoon was van binnen als je zou mogen verwachten.wat mijn betreft de laatste keer hier geweest.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanvankelijk heel tevreden. Na verbouwing is kwaliteit van het wassen sterk gedaald. Laat vlekken achter en ook herhaald wassen lost dit niet echt op. Raar is ook dat voorbehandeling in rij voor wasstraat, alleen linkerzijde van auto betreft.. soort halfwas.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto is zeer slecht van binnen schoon gemaakt de matten heb ik opnieuw moeten zuigen. De rest was ook niet schoon. Ik doe dit nooit meer.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het resultaat matig, vele vogelpoep plekjes waren nog aanwezig. de prijs loog er ook niet om, voor 12 euro had ik wel een beter resultaat verwacht. De dame die de voorwas deed was ook zeer snel klaar, vandaar het resultaat vermoed ik. Ben niet overtuigd van de kunde van het personeel en de wasstraat. Sorry.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto en de velgen worden keurig schoon.\r\nDe stofzuiger is een super stofzuiger.\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Schade aan auto en afgebroken spiegel, ja zegt bedrijfsleider dat is alleen met Fiat 500!\r\nMaar waarom waarschuw je die dan niet??\r\nMedewerker liet mijn dochter terugkomen voor bedrijfsleider maar die zegt eigen schuld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was sedert de opening ca 25 keer per jaar twee auto\'s hier. Erg tevreden. Snel en leuk voor kleinkinderen om het te zien. Super stofzuiger!! Als je waslading aanschaft met 100 euro tegoed is je korting erg hoog. Door verbouwing afgelopen maanden rommelige situatie dus even niet hier gestofzuigd. Binnenkort is die verbouwing achter de rug dus ok kom weer!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Frequent personenauto gewassen. Zeer goede wasstraat en zeker niet te vergeten de briljante stofzuigerinstallatie.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de wasstraat is de hele bumper losgetrokken (afgebroken). Een deel van de borstel hing aan mijn bumper. Maar \'die was vast al kapot, iets wat vast zit komt niet los. Zoek het maar uit.\' was de reactie. Totale schade: 850 euro. Zowel het hoofdkantoor als de bedrijfsleider weigeren iedere vorm van medewerking. Schandalig!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service