zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meestal tevreden over ANAC. Op de website staat dat de wasstraat tot 18.00 uur is geopend. Ik kwam om 17.45 uur aan en moest 10 minuten wachten voordat ik aan de beurt was. Geen probleem. Toen ik om 18.55 uur echter het volledige programma wilde laten uitvoeren, kon dat niet meer. Als reden werd aangegeven dat het bijna 18.00 uur was en dat de poetststraat al schoongemaakt werd. dat vind ik erg onduidelijk. Geef dan op de website aan dat er een kwartier voor sluitingstijd geen gebruik meer gemaakt kan worden van de poetsstraat. Het klopt op deze manier niet dat de wasstraat tot 18.00 uur geopend is.

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Jan! Zou je ons via een PB'tje op Facebook willen laten weten op welke datum je bij ons langs bent geweest? We horen graag nog even van je. Groeten ANAC Carwash ^Tom

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnenkant zeer slecht schoon gemaakt

Beste Paul, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel. Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een extra keer schoon te maken. We horen graag van je via een PB op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bus gewassen in de bedrijfswagen wasstraat,\r\nTof dat er eindelijk een wasstraat is waar een bedrijfsfusies met imperiaal door heen kan!\r\nEn ja.... met de hand wassen dan is ie schoner maar duurt wel veel langer! Kan morgen weer met een fris gewassen busje bij de klanten aankomen!

Bedankt voor je prachtige cijfers en je mooie beoordeling, Jeroen! Groeten ANAC Carwash ^Tom

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmorgen eerste keer Anac Tilburg. Uitgebreide pakket genomen, buiten het feit dat de auto niet schoon was, zijn mijn zwarte velgen aan de linkerkant grijs uitgeslagen! Meteen schadeformulier ingevuld, want de leidinggevende was niet bereikbaar. Nog geen reactie op gehad. Wel meteen langs garage gereden, waarschijnlijk te hoge concentratie reinigingsvloeistof gebruikt. Velgen zijn dus afgeschreven nu! Ik wacht de reactie van Anac nog af...

Beste T. Nusselein, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons kunnen vertellen wanneer je het schadeformulier hebt ingevuld? Dan gaan we het voor je nakijken. We horen graag van je via een PB'tje op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag weer binnen/buiten pakket gekozen. Auto helemaal niet schoon aan buitenkant. En binnenkant is ook gewoon slecht gedaan. Matjes niet schoon, zand op achterbank. Dorpels gewoon nog smering. \r\n\r\nBinnenkant mag echt wel beter gedaan worden. Of anac moet beleid aanpassen zodat er wat meer tijd aan auto besteed mag worden.

Beste Marcel, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een extra keer schoon te maken. We horen graag van je via een PB'tje op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom zojuist bij anac vandaan meest uitgebreide pakket gepakt de buitenkant is ten eerste niet helemaal schoon en de binnenkant al helemaal niet. Een 4 jarige peuter kan m\'n auto nog beter schoon maken. Overal zat uitgesmeerde stof en m\'n matten klemmen zijn kapot getrokken. Wat een waardeloze vertoning.

Beste Bryan, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een PB'tje op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na eerdere klacht reactie gehad van ene Pepijn van Anac voor FB reactie. Aangegeven dat ik geen FB heb. Toen vrij snel reactie van ene Junior, Anac Tilburg. Ik alles via de mail uitgelegd met vermelding van mijn gsm nummer, nu 5 dagen later geen enkele reactie meer gehad........

Beste heer Holland, onze excuses voor de late reactie. Graag horen we van jou naar welke mailadres je een mail hebt gestuurd? Heb je de mail vesrtuurd naar [email protected] of [email protected]? Groeten ANAC Carwash ^Tom

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon slecht, met name de poetsstraat is weggegooid geld!!\r\nKlachten worden weggewuifd, niet serieus genomen omdat er ook geen verantwoordelijke aanwezig is.

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je op Facebook een PB'tje kunnen sturen met je telefoonnummer? Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De wasstraat voldoet goed genoeg al zou een beetje meer aandacht niet verkeerd zijn.\r\nDe poetsstraat is 3x niks helemaal geen aandacht tussen de stoelen ligt nog net zo veel als voor dat mijn auto op de band stond

Beste Paul, wat verevelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je het tegen een medewerker verteld? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een additionele schoonmaakbeurt te geven. We horen graag van je via een PB'tje op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk

Beste Miranda, bedankt voor de mooie cijfers! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De interieur poetsbaan ziet er in de reclame goed uit. In de praktijk valt het erg tegen. Een persoon is 5 minuten bezig met stofzuigen en daarna een persoon 5 minuten met een paar doekjes en een spray. Dan is 10 euro toch best veel geld. De kwaliteit is daarbij ook niet geweldig.\r\n\r\nDe wasstraat zelf is ook geen succes. Op zich wordt de auto redelijk schoon. Al worden de velgen maar matig schoongemaakt; andere wasstraten doen dat beter. Ook zaten er na de wasstraat rondom vieze vegen die er voor de wasstraat niet opzaten. \r\n\r\nHet ergste was dat er in de wasstraat een schade aan de lak van mijn auto is ontstaan. Erg vervelend dat er schade ontstaat maar nog vervelender is de manier waarop de beheerder van de wasstraat hiermee omgaat. In alles wordt een nette afhandeling gefrustreerd. Ik heb het maar overgedragen aan de rechtsbijstand in de hoop dat die iets voor elkaar krijgt.\r\n\r\nIk heb mijn lesje geleerd, de volgende keer was ik mijn auto weer zelf met een spons. \r\n

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons een PB op Facebook kunnen sturen met wanneer je onze wasstraat hebt bezocht. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ja ook ik klant van de eerste dag ben niet meer tevreden , auto komt absoluut NIET schoon uit de wasstraat , velgen zijn nog vies , vliegen nog op de ramen en ga zo maar door , als mijn saldo op is op mijn prepay kaart is het afgelopen met ANAC , ga wel naar andere wasstraat , ook de voor was met de hoge druk is eigenlijk aan 1 kant beetje nat spuiten de kant passagier niet

Beste Philipe, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij ons personeel. Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een additionele wasbeurt te geven. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het voor traject als auto in anti insect middel wordt gezet wordt de passagiers zijde altijd over geslagen, ook komt daar men niet met de hoge drukspuit, hoe vuil de wagen ook is, vindt dit niet passend/professioneel voor toch zo\'n specialistische carwash!\r\nOok bij andere auto\'s is dit het geval viel mij op.\r\nm.vr.gr. Theo Klaassen

Bedankt voor de beoordeling, Theo. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Het is de bedoeling dat onze medewerkers alleen de voorkant en de achterkant doen en niet de zijkanten. Wanneer deze worden meegenomen is dat iets extra's. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen tevreden tot zeer tevreden. Maar tot 3 keer toe een rare ervaring gehad waar wel verbetering voor werd beloofd, maar niets mee is gedaan.\r\nIk heb een 2 zitter met zowel bagageruimte aan de voorzijde als aan de achterzijde. De voorzijde wordt nooit gestofzuigd. Hier heb ik over geklaagd. Beterschap is beloofd, maar beide keren erna wed het weer niet gedaan. Er is verder niet meer op mijn mail gereageerd.\r\nBen teleurgesteld!

Beste Peter, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons op Facebook in een PB'tje kunnen laten weten wanneer je langs bent geweest. Graag horen we ook wat je telefoonnummer is. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer arrogante ontvangst. Kan geen vriendelijk knikje vanaf. Auto is er bij het duurste programma echt niet schoon. Poetsbaan bevat eveneens onvriendelijk personeel. Niemand spreekt nederlands. Een doekje over het chroom vd uitlaat \"doen ze niet\". Met de dode vliegjes op de voorruit dit bedrijf verlaten. Slechte ervaring...ik kom hier nooit meer.

Bedankt voor je beoordeling, Daniele. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons op Facebook een PB'tje kunnen sturen wanneer je langs bent geweest? Graag horen we ook wat je telefoonnummer is. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snelle autowasservice

Bedankt voor de mooie cijfers, Leo! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superservice. Goed schoon en daar kom ik voor niet waar!

Bedankt voor de mooie cijfers, Toine! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt voor de mooie cijfers, Ron! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte service en klachten afhandeling ver beneden de maat totaal geen service gericht bedrijf. Auto voor 21 euro de wasstraat in, daarna op de poetsbaan, wat een afgang zeg, totaal ongeintreseerd personeel, halve bak stofzuigen matten vergeten terug te leggen mat in kofferbak niet eruit halen om te stofzuigen. Op de website staat alles droog maken stijlen dorpels, wat ze maken NIKS droog. ZEER slecht kom er NOOIT meer,

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ziet er best weer netjes uit ,alleen er is altijd wel een punt wat niet goed is.bijv. of er zit nog vogelpoep rest op ,de kofferbak wordt half uitgeogen en strepen aan de binnenkant van de ruiten. ben er eigenlijk om de 5 weken voor een binnen buiten beurt maar als ik de volgende keer ga controleer ik de auto ter plaatse zodat ik niet voor verrassingen sta. Jammer maar voor 24 euro verwacht ik toch een betere controle van het personeel bij het uitrijden.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Normaal gesproken een zeer goede service, echter kwamen we met een auto van de week die pertinent NIET in de wasstraat mag ivm canvas dak, en wat schetst onze verbazing, zonder dat je in de wasstraat bent geweest mag je niet je auto laten poetsen???? belachelijk toch, dat heeft gewoon te maken met geld , wanneer je dus je wagen laten wassen en poetsen betaal je 24 euro en als je dus zelf wast en de auto laat poetsen minder, beste mensenvan ANAC dat gaat je klanten kosten helaas.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Schandalige service na schade aan auto .\r\nNemen totaal geen verantwoordelijkheid

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week bij de vestiging Tilburg geweest waar ik al een aantal waspassen uitgegeven heb. Tijdens het wassen viel mij op dat bij het drogen de borstel de auto helemaal niet raakt waardoor de linker zijkant helemaal nat bleef. Toen ik dat gemeld heb bij diegene die erover gaat gaf hij aan dat de auto schoon is dus geen probleem. Ze hebben de droogborstel vastgezet omdat deze vuil was. Op mijn vraag hoe we dat dan oplossen gaf hij aan dat hij daar geen reden voor zag?? Kortom zoek het maar uit. Ook toen ik zij dat er meer dan voldoende wasstraten zijn was dat geen reden om van mening te veranderen. Dus laatste keer bij anac!! Succes met je klanttevredenheid!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk concept maar als het ook echt hielp zou helemaal tof zijn.\r\nmijn auto komt maar net iets schooner terug als dat ik hem heen bracht.\r\ner zitten dan altijd nog opgedroogde vegen op van de lappen die niet optijd worden vervangen.\r\nen daarnaast is het personeel altijd heel vrolijk op een rotte appel na.\r\nblond meisje beetje gezet met rode lippestift.\r\ndenk dat ze beter een andere baan kan gaan zoeken want hoe zij klanten helpt kan echt niet heeeel onbeschoft!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Half schoonmaak werk, achterbak wordt niks schoon gemaakt op de ruit na. De achteruit wordt wel schoon gemaakt maar als het is opgedroogd zie je strepen, dit geld ook voor de voorruit, buitenspiegels, zijramen achter en voor, binnenspiegel en het glas van het dashboard bij het stuur. Het stofzuigen op de vloer wordt wel goed gedaan, maar de rest zoals bekerhouders en extra vakjes, deurvakken enz. Gewoon helemaal niet. De wasstraat zelf laat na mijn idee meer vuil achter dan dat het weg neemt en hier wordt alles inclusief dan 24 euro voor gerekend. Sorry maar zelf vind ik dit belachelijk! Zelf werk ik bij een \"echt\" auto poetsbedrijf voor mensen die niet zomaar langs kunnen komen en hier gaat het er een stuk anders aan toe. Daar wordt je auto tot onder je moterkap schoon gemaakt. Een reden voor mij om geen cent meer aan anac uit te geven. Zonde voor de mensen die nog gaan komen. Ze kunnen beter zelf een middagje vrij maken om het zelf te doen. Nu hopen dat het bedrijf ook echt wat gaat doen met recenties zoals deze, ik praat niet graag zo over een bedrijf maar het personeel maakt het er zelf naar.