Slecht

Soms staan er vier man om een auto tip top te maken. Nu staan er twee met een telefoon en lamlendig te zwabberen met een doekje niet een kijken wat te doen. Loop voor 25 euro eens alles na en niet eens de wax op het einde. Dus geen effect op laatste proces. Slecht Dit team. Nee liever nooit meer!

Netjes van buiten een binnen ZEER slecht

Ik mijn auto voor de eerste keer naar de wasstraat gedaan voor wassen en schoonmaken van het interieur. De auto is netjes gewassen en de velgen zijn keurig schoon. Van binnen is het zeer slecht schoongemaakt. De kofferbak is maar voor een deel schoongemaakt. Rond om de Km teller en ander klokjes was er niet schoongemaakt veel stof nog heb later zelf nog schoongemaakt, zo ook de zittingen zaten nog veel plusjes. Ik ben zeker niet tevreden over het schoonmaken van het interieur.

Voldoet niet aan de verwachting

De wasstraat is niet zo goed als ik gewend ben. De bumper aan de voorkant zat nog vol met viezigheid. Ik merkte op dat er op de achterkant van de auto nog vlekken zaten, dit zou opgelost worden maar is niet goed gedaan. Ook aan de binnenkant zijn verschillende dingen vergeten. Ik verwacht echt topservice voor een wasbeurt van € 25. Ik heb de auto bij thuiskomst nog nagewassen. De ene ster is voor het concept, nu de uitvoering nog..

Interieur ZEER slecht schoongemaakt

Slappe hap! Overal zaten nog haren op de stoelen. De kofferbak was halve bak gezuigd. Zelf thuis maar schoongemaakt. Dashboard nog onder stof. Voor mij nooit meer!

veel beleving, beperkt schoon

complete pakket gekozen, vriendelijk personeel, iedereen is druk bezig .. maar thuis gekomen blijkt dat de auto van buiten dan we blinkt maar kon hem zelf nog even stofzuigen tot mijn auto van binnen echt schoon was. Dus veel beleving maar toch overal kruimels ... niet gek dat ik heel veel mensen op de vestigingen achter mij hun auto zag stofzuigen ... had ik beter ook zelf kunnen doen

• Deskundigheid N.v.t.

Waardeloos auto half gewassen

Wat een waardeloze wasstraat wielkasten velgen randjes vies , ruit en voorzijde nog vol vliegen , zegt die man u heeft gelijk , rijd u maar even dan zal ik het even met de hand doen , vervolgens gaat hij tussen andere auto’s door mij stukje bij beetje , na half uur met vieze auto vertrokken kom hier nooit meer 25 euro weg , auto vies na een uur en 21 minuten !!! Bah

Zielig bedrijf

Blanke lak van de auto met de hogedruk eraf gespoten !!! Reed door wasstraat eind van de wasstraat bleek de auto niet schoon tezijn ik zei geef mijn geld maar terug maar dat ging niet kan alleen nog 1 keer door de wasstraat ,, deden reinigingsmiddel op en met 2 man gingen ze met hoge druk erop eind wasstraat was blanke lak van de bumper schade erkend door Anac schade formulier afspraak dagen later met Roel Dijkstra ( vestigingsmanager)hij zei zoek het maar uit bel de rechtsbijstand maar dat kan toch niet !!!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht bij thuiskomst bleek de velg van linker voorband helemaal beschadigd\r\nZeer diepe krassen met flinke afschaveningen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gisteren 12-4 mijn auto door de wasstraat gedaan bij Anac bij de stofzuiger plaats zag ik dat mijn achter ruitenwisser eraf was.Dus terug gegaan naar wasstraat en dit gemeld en gevragen of hun de wisser niet vast zetten met van die blauwe zuignapjes. Nee was het antwoord doen wij nooit terwijl er een hele bak met die dingen staat. Dit gezegd tegen hun maar dat was voor lange antennes zeiden ze. Maar er zijn weinig auto’s nog met een lange antenne. Dus een slap excuus. Ben naar de garage gegaan en daar kreeg ik te horen dat de ruitenwisserarm was afgebroken. Kost ongeveer 70€ Dit was dus de laatste keer dat ik naar Anac ga, alles gaat er snel, snel dus zijn ze het gewoon vergeten maar dat geven ze niet toe.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op het uiterlijk een net bedrijf wat een redelijk goede dienstverlening heeft. Je wagen komt er netjes en glimmend uit de wasstraat. De poetsbaan is zeer geliefd kennelijk en dat zorgt voor problemen. Heb al Chade bij 2 verschillende auto\'s door de poetsbaan. De ene heeft men een speaker los weten te \" poetsen\" en de andere heeft men recent een DAB voorruit antennen om zeep geholpen . Hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is mij een raadsel, maar feit is dat voorafgaand aan het bezoek aldaar de antenne normaal werkte, daarna opeens niet meer...\r\n\r\nDe aanbeveling hieronder heb ik op NEE gezet omdat jouw auto kennelijk niet in veilige handen is op de poetsbaan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Personeel is te lam om iets te doen.\r\nStaan schaapachtig en breed geeuwend niks te doen. Auto is niet schoon. Van buiten maar zeker van binnen niet. Tevens kan geeuwende mevrouw niet bij de achterklep om hem juist dicht te doen. Ze springt met het gevolg dat haar vette vingers achterblijven op de net gewassen en gepoetste auto. Zonde geld. Nooit meer!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slechte ervaring met de interieur poetsbaan. \r\nAlleen het rechterportier gepoetst en de ramen is een Berlingo die heeft dus alleen een voorruit en zijramen het dashboard half gepoetst de middenconsole helemaal niet hebben ook de achterruimte niet gestofzuigd, met andere woorden een halve auto gepoetst voor een hele prijs die er niet om liegt €25,00. Zodra je er wat van zegt kijken ze je schaapachtig aan en wordt er achter je rug om besmuikt gelachen. \r\nIs een totaal waardeloos bedrijf ik raad niemand aan hier hun auto te laten poetsen. \r\nHet dat ik met de beoordeling niet lager kan dan een 1 anders had ik dat zeker gedaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Was er voor de 1e keer. Auto niet schoon en als je dit dan zegt is het je eigen schuld. Er zat vogelpoep op. Deden net of je stond te liegen dat het er pas een paar dagen op zat. Met moeite geregeld dat ze het er af hebben gehaald. Achterbak was ook niet schoon. Vakken in de deuren ook niet. En dan betaal je 25,—

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wasstraat voor bussen al ruim week dicht/defect. wordt nergens vermeld, pas als je in de rij staat wordt je aangesproken. Proberen te bellen om te vragen of de wasstraat al gemaakt is heeft geen zin, de telefoon wordt toch niet opgenomen. Deze week al drie keer (!) voor niks geweest en weer weg kunnen gaan. Niet bekend wanneer de wasstraat weer in werking is.

Hoi Stephan, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. We zullen je feedback meenemen in onze evaluaties. Hopelijk kunnen we je binnenkort weer verwelkomen in onze wasstraat ;) Groeten ANAC Carwash Tilburg ^Eva

2 sterren: slechter dan verwacht

Buitenkant goed\r\nInterieur slordig schoongemaakt

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je schoonmaakresultaat, Paul. Heb je dit aangegeven bij een van onze medewerkers? Zij kunnen er namelijk op dat moment voor kiezen om je een extra schoonmaakbeurt aan te bieden. Groeten ANAC Carwash ^Eva

Auto prima gewassen en interieur gereinigd

Bedankt voor de prachtige beoordeling, Maarten! Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een maandje geleden Anac ontdekt, voor standaard schoonmaakbeurt helemaal prima. normaal breng ik mijn auto bij onze lokale autopoetser en maken ze hem in een ochtend voor € 35,- helemaal schoon... is natuurlijk niet te vergelijken met Anac. Maar ik vond dat ze het bij Anac ook keurig deden. Dus vandaag weer terug voor binnen en buiten schoonmaak. Er hangt geen leven van af maar toch een kleine deceptie... die 25 euro had ik beter elders kunnen besteden... halve bak schoongemaakt... vraag me af of de stofzuiger wel aangestaan heeft... niet voor herhaling vatbaar dus

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Mark! Heb je dit op het betreffende moment aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een extra keer schoon te maken. Zou je ons via een PB'tje op Facebook willen laten weten op welke datum je bij ons langs bent geweest? We horen graag nog even van je. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben zeer ontevreden. Na combideal (buiten en binnen) zaten er ineens krassen op mijn auto. Oorzaak zijn stofzuigerslangen die langs achterbumper en carrosserie aanschuren. Auto van 3 maanden oud!

Beste, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens en foto's van de krassen? Dan gaan we deze doorzetten naar de betreffende filiaalmanager. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

14 september 2018 Tilburg \r\nIk ben klant van carwash uit Tilburg. Ik ben weer langs carwash gegaan om mijn auto te wassen. Mijn auto van buiten is door de machine is goed gewassen, maar van binnenkant is door mensen gedaan is bijna niet schoongemaakt. Ik heb foto\'s voor mijn auto nog gemaakt na het wassen. Bijna niet gepoetst en niet gestofzuigd. Ik wil foto\'s nog laten zien. Ik wil deze klacht doorgeven aub. \r\n\r\nIk hoor graag een reactie tegemoet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tilburg, 14 sep 2018\r\n\r\nIk ben klant van carwash uit Tilburg. Ik ben weer langs carwash gegaan om mijn auto te wassen. Mijn auto van buiten is door de machine is goed gewassen, maar van binnenkant is door mensen gedaan is bijna niet schoongemaakt. Ik heb foto\'s voor mijn auto nog gemaakt na het wassen. Bijna niet gepoetst en niet gestofzuigd. Ik wil foto\'s nog laten zien. Ik wil deze klacht doorgeven aub. \r\n\r\nIk hoor graag een reactie tegemoet.

Beste, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens en de foto's? Dan gaan we deze doorzetten naar de betreffende filiaalmanager. Groeten ANAC Carwash ^Eva

2 sterren: slechter dan verwacht

Voorheen meerdere malen geweest.\r\nAan de zijkanten van de dashboard word niet schoon gemaakt. Ook de arm leuningen bij de deuren niet. 5/6 personelen die een beetje de stoelen stofzuigen, een keer over de dashboard heen gaan. Dit noem\r\nik geen interieur reiniging! Wat ik nog meer jammer vind is dat ze niet eens 1 leeg blikje weg kunnen gooien! Jullie verliezen alleen maar meer klanten !

Beste Mert, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens? Dan gaan we deze doorzetten naar de betreffende filiaalmanager. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

En zo is nou het hele Anac gebeuren... krijg ik als reactie (zie onder staand bericht)\r\n1. Of ik via Facebook wil communiceren.\r\nIk heb geen Facebook , dus ik KAN niet reageren.\r\n2. Bij welke vestiging ik ben geweest?\r\nWat staat boven aan deze klachten pagina , over welke vestiging gaan AL deze waar beoordelingen?\r\n3. Waarom moet het via een FB privé berichtje.\r\nAls iets niet goed is gegaan mag iedereen het weten toch?\r\nMail me anders gewoon , jullie hebben mijn mail adres.\r\nIk denk dat deze onverschillige houding naar klanten toe het hele probleem is bij Anac. Thijs bedankt voor het niet lezen van de klacht en het standaard antwoord ....\r\n\r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht van A tot Z .... en volgens mij hebben ze het zelf nog niet eens door.... echt een afrader.... Slecht Slecht en had ik al gezegd dat het Slecht was? 25 euro lichter zelf nog een uurtje werk gehad.... Slecht dus ..... en ik verwacht geen nieuwe auto voor 25 euro , maar alles was slecht de service , het wassen is slecht gebeurd en het interieur poetsen is slecht gedaan.... voor mij Nooit meer en ik kan en zal het iedereen af raden, tenzij je met een als nieuwe auto gaat met een klein beetje stof , dan zal het wel goed komen , maar dan kun je hem ook in de regen zetten wordt ie gratis gewassen....

Beste Kees, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens, met de vestiging waar je bent geweest en het tijdstip? ^Thijs

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste anac carwash Tilburg,\r\nIk ben klant van jullie. Ik heb mijn auto door jullie laten wassen. Tijdens het wassen is de antenne van de auto kapot gemaakt.

Beste D.H Ashad, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je de antenne van de auto afgehaald voordat je onze wasstraat bent ingereden? Er staan bij de ingang van de wasstraat namelijk borden dat de antenne eraf gehaald dient te worden om zo beschadigingen te voorkomen. ^Thijs

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Meestal tevreden over ANAC. Op de website staat dat de wasstraat tot 18.00 uur is geopend. Ik kwam om 17.45 uur aan en moest 10 minuten wachten voordat ik aan de beurt was. Geen probleem. Toen ik om 18.55 uur echter het volledige programma wilde laten uitvoeren, kon dat niet meer. Als reden werd aangegeven dat het bijna 18.00 uur was en dat de poetststraat al schoongemaakt werd. dat vind ik erg onduidelijk. Geef dan op de website aan dat er een kwartier voor sluitingstijd geen gebruik meer gemaakt kan worden van de poetsstraat. Het klopt op deze manier niet dat de wasstraat tot 18.00 uur geopend is.

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Jan! Zou je ons via een PB'tje op Facebook willen laten weten op welke datum je bij ons langs bent geweest? We horen graag nog even van je. Groeten ANAC Carwash ^Tom