Zielig bedrijf

Blanke lak van de auto met de hogedruk eraf gespoten !!! Reed door wasstraat eind van de wasstraat bleek de auto niet schoon tezijn ik zei geef mijn geld maar terug maar dat ging niet kan alleen nog 1 keer door de wasstraat ,, deden reinigingsmiddel op en met 2 man gingen ze met hoge druk erop eind wasstraat was blanke lak van de bumper schade erkend door Anac schade formulier afspraak dagen later met Roel Dijkstra ( vestigingsmanager)hij zei zoek het maar uit bel de rechtsbijstand maar dat kan toch niet !!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht bij thuiskomst bleek de velg van linker voorband helemaal beschadigd\r\nZeer diepe krassen met flinke afschaveningen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren 12-4 mijn auto door de wasstraat gedaan bij Anac bij de stofzuiger plaats zag ik dat mijn achter ruitenwisser eraf was.Dus terug gegaan naar wasstraat en dit gemeld en gevragen of hun de wisser niet vast zetten met van die blauwe zuignapjes. Nee was het antwoord doen wij nooit terwijl er een hele bak met die dingen staat. Dit gezegd tegen hun maar dat was voor lange antennes zeiden ze. Maar er zijn weinig auto’s nog met een lange antenne. Dus een slap excuus. Ben naar de garage gegaan en daar kreeg ik te horen dat de ruitenwisserarm was afgebroken. Kost ongeveer 70€ Dit was dus de laatste keer dat ik naar Anac ga, alles gaat er snel, snel dus zijn ze het gewoon vergeten maar dat geven ze niet toe.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op het uiterlijk een net bedrijf wat een redelijk goede dienstverlening heeft. Je wagen komt er netjes en glimmend uit de wasstraat. De poetsbaan is zeer geliefd kennelijk en dat zorgt voor problemen. Heb al Chade bij 2 verschillende auto\'s door de poetsbaan. De ene heeft men een speaker los weten te \" poetsen\" en de andere heeft men recent een DAB voorruit antennen om zeep geholpen . Hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is mij een raadsel, maar feit is dat voorafgaand aan het bezoek aldaar de antenne normaal werkte, daarna opeens niet meer...\r\n\r\nDe aanbeveling hieronder heb ik op NEE gezet omdat jouw auto kennelijk niet in veilige handen is op de poetsbaan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel is te lam om iets te doen.\r\nStaan schaapachtig en breed geeuwend niks te doen. Auto is niet schoon. Van buiten maar zeker van binnen niet. Tevens kan geeuwende mevrouw niet bij de achterklep om hem juist dicht te doen. Ze springt met het gevolg dat haar vette vingers achterblijven op de net gewassen en gepoetste auto. Zonde geld. Nooit meer!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte ervaring met de interieur poetsbaan. \r\nAlleen het rechterportier gepoetst en de ramen is een Berlingo die heeft dus alleen een voorruit en zijramen het dashboard half gepoetst de middenconsole helemaal niet hebben ook de achterruimte niet gestofzuigd, met andere woorden een halve auto gepoetst voor een hele prijs die er niet om liegt €25,00. Zodra je er wat van zegt kijken ze je schaapachtig aan en wordt er achter je rug om besmuikt gelachen. \r\nIs een totaal waardeloos bedrijf ik raad niemand aan hier hun auto te laten poetsen. \r\nHet dat ik met de beoordeling niet lager kan dan een 1 anders had ik dat zeker gedaan

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was er voor de 1e keer. Auto niet schoon en als je dit dan zegt is het je eigen schuld. Er zat vogelpoep op. Deden net of je stond te liegen dat het er pas een paar dagen op zat. Met moeite geregeld dat ze het er af hebben gehaald. Achterbak was ook niet schoon. Vakken in de deuren ook niet. En dan betaal je 25,—

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wasstraat voor bussen al ruim week dicht/defect. wordt nergens vermeld, pas als je in de rij staat wordt je aangesproken. Proberen te bellen om te vragen of de wasstraat al gemaakt is heeft geen zin, de telefoon wordt toch niet opgenomen. Deze week al drie keer (!) voor niks geweest en weer weg kunnen gaan. Niet bekend wanneer de wasstraat weer in werking is.

Hoi Stephan, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. We zullen je feedback meenemen in onze evaluaties. Hopelijk kunnen we je binnenkort weer verwelkomen in onze wasstraat ;) Groeten ANAC Carwash Tilburg ^Eva

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitenkant goed\r\nInterieur slordig schoongemaakt

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je schoonmaakresultaat, Paul. Heb je dit aangegeven bij een van onze medewerkers? Zij kunnen er namelijk op dat moment voor kiezen om je een extra schoonmaakbeurt aan te bieden. Groeten ANAC Carwash ^Eva

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto prima gewassen en interieur gereinigd

Bedankt voor de prachtige beoordeling, Maarten! Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een maandje geleden Anac ontdekt, voor standaard schoonmaakbeurt helemaal prima. normaal breng ik mijn auto bij onze lokale autopoetser en maken ze hem in een ochtend voor € 35,- helemaal schoon... is natuurlijk niet te vergelijken met Anac. Maar ik vond dat ze het bij Anac ook keurig deden. Dus vandaag weer terug voor binnen en buiten schoonmaak. Er hangt geen leven van af maar toch een kleine deceptie... die 25 euro had ik beter elders kunnen besteden... halve bak schoongemaakt... vraag me af of de stofzuiger wel aangestaan heeft... niet voor herhaling vatbaar dus

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Mark! Heb je dit op het betreffende moment aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een extra keer schoon te maken. Zou je ons via een PB'tje op Facebook willen laten weten op welke datum je bij ons langs bent geweest? We horen graag nog even van je. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer ontevreden. Na combideal (buiten en binnen) zaten er ineens krassen op mijn auto. Oorzaak zijn stofzuigerslangen die langs achterbumper en carrosserie aanschuren. Auto van 3 maanden oud!

Beste, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens en foto's van de krassen? Dan gaan we deze doorzetten naar de betreffende filiaalmanager. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 14 september 2018 Tilburg \r\nIk ben klant van carwash uit Tilburg. Ik ben weer langs carwash gegaan om mijn auto te wassen. Mijn auto van buiten is door de machine is goed gewassen, maar van binnenkant is door mensen gedaan is bijna niet schoongemaakt. Ik heb foto\'s voor mijn auto nog gemaakt na het wassen. Bijna niet gepoetst en niet gestofzuigd. Ik wil foto\'s nog laten zien. Ik wil deze klacht doorgeven aub. \r\n\r\nIk hoor graag een reactie tegemoet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tilburg, 14 sep 2018\r\n\r\nIk ben klant van carwash uit Tilburg. Ik ben weer langs carwash gegaan om mijn auto te wassen. Mijn auto van buiten is door de machine is goed gewassen, maar van binnenkant is door mensen gedaan is bijna niet schoongemaakt. Ik heb foto\'s voor mijn auto nog gemaakt na het wassen. Bijna niet gepoetst en niet gestofzuigd. Ik wil foto\'s nog laten zien. Ik wil deze klacht doorgeven aub. \r\n\r\nIk hoor graag een reactie tegemoet.

Beste, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens en de foto's? Dan gaan we deze doorzetten naar de betreffende filiaalmanager. Groeten ANAC Carwash ^Eva

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorheen meerdere malen geweest.\r\nAan de zijkanten van de dashboard word niet schoon gemaakt. Ook de arm leuningen bij de deuren niet. 5/6 personelen die een beetje de stoelen stofzuigen, een keer over de dashboard heen gaan. Dit noem\r\nik geen interieur reiniging! Wat ik nog meer jammer vind is dat ze niet eens 1 leeg blikje weg kunnen gooien! Jullie verliezen alleen maar meer klanten !

Beste Mert, Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens? Dan gaan we deze doorzetten naar de betreffende filiaalmanager. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf En zo is nou het hele Anac gebeuren... krijg ik als reactie (zie onder staand bericht)\r\n1. Of ik via Facebook wil communiceren.\r\nIk heb geen Facebook , dus ik KAN niet reageren.\r\n2. Bij welke vestiging ik ben geweest?\r\nWat staat boven aan deze klachten pagina , over welke vestiging gaan AL deze waar beoordelingen?\r\n3. Waarom moet het via een FB privé berichtje.\r\nAls iets niet goed is gegaan mag iedereen het weten toch?\r\nMail me anders gewoon , jullie hebben mijn mail adres.\r\nIk denk dat deze onverschillige houding naar klanten toe het hele probleem is bij Anac. Thijs bedankt voor het niet lezen van de klacht en het standaard antwoord ....\r\n\r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht van A tot Z .... en volgens mij hebben ze het zelf nog niet eens door.... echt een afrader.... Slecht Slecht en had ik al gezegd dat het Slecht was? 25 euro lichter zelf nog een uurtje werk gehad.... Slecht dus ..... en ik verwacht geen nieuwe auto voor 25 euro , maar alles was slecht de service , het wassen is slecht gebeurd en het interieur poetsen is slecht gedaan.... voor mij Nooit meer en ik kan en zal het iedereen af raden, tenzij je met een als nieuwe auto gaat met een klein beetje stof , dan zal het wel goed komen , maar dan kun je hem ook in de regen zetten wordt ie gratis gewassen....

Beste Kees, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons via Facebook een priveberichtje kunnen sturen met jouw gegevens, met de vestiging waar je bent geweest en het tijdstip? ^Thijs

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste anac carwash Tilburg,\r\nIk ben klant van jullie. Ik heb mijn auto door jullie laten wassen. Tijdens het wassen is de antenne van de auto kapot gemaakt.

Beste D.H Ashad, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je de antenne van de auto afgehaald voordat je onze wasstraat bent ingereden? Er staan bij de ingang van de wasstraat namelijk borden dat de antenne eraf gehaald dient te worden om zo beschadigingen te voorkomen. ^Thijs

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meestal tevreden over ANAC. Op de website staat dat de wasstraat tot 18.00 uur is geopend. Ik kwam om 17.45 uur aan en moest 10 minuten wachten voordat ik aan de beurt was. Geen probleem. Toen ik om 18.55 uur echter het volledige programma wilde laten uitvoeren, kon dat niet meer. Als reden werd aangegeven dat het bijna 18.00 uur was en dat de poetststraat al schoongemaakt werd. dat vind ik erg onduidelijk. Geef dan op de website aan dat er een kwartier voor sluitingstijd geen gebruik meer gemaakt kan worden van de poetsstraat. Het klopt op deze manier niet dat de wasstraat tot 18.00 uur geopend is.

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Jan! Zou je ons via een PB'tje op Facebook willen laten weten op welke datum je bij ons langs bent geweest? We horen graag nog even van je. Groeten ANAC Carwash ^Tom

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnenkant zeer slecht schoon gemaakt

Beste Paul, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel. Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een extra keer schoon te maken. We horen graag van je via een PB op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bus gewassen in de bedrijfswagen wasstraat,\r\nTof dat er eindelijk een wasstraat is waar een bedrijfsfusies met imperiaal door heen kan!\r\nEn ja.... met de hand wassen dan is ie schoner maar duurt wel veel langer! Kan morgen weer met een fris gewassen busje bij de klanten aankomen!

Bedankt voor je prachtige cijfers en je mooie beoordeling, Jeroen! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmorgen eerste keer Anac Tilburg. Uitgebreide pakket genomen, buiten het feit dat de auto niet schoon was, zijn mijn zwarte velgen aan de linkerkant grijs uitgeslagen! Meteen schadeformulier ingevuld, want de leidinggevende was niet bereikbaar. Nog geen reactie op gehad. Wel meteen langs garage gereden, waarschijnlijk te hoge concentratie reinigingsvloeistof gebruikt. Velgen zijn dus afgeschreven nu! Ik wacht de reactie van Anac nog af...

Beste T. Nusselein, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons kunnen vertellen wanneer je het schadeformulier hebt ingevuld? Dan gaan we het voor je nakijken. We horen graag van je via een PB'tje op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag weer binnen/buiten pakket gekozen. Auto helemaal niet schoon aan buitenkant. En binnenkant is ook gewoon slecht gedaan. Matjes niet schoon, zand op achterbank. Dorpels gewoon nog smering. \r\n\r\nBinnenkant mag echt wel beter gedaan worden. Of anac moet beleid aanpassen zodat er wat meer tijd aan auto besteed mag worden.

Beste Marcel, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een extra keer schoon te maken. We horen graag van je via een PB'tje op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom zojuist bij anac vandaan meest uitgebreide pakket gepakt de buitenkant is ten eerste niet helemaal schoon en de binnenkant al helemaal niet. Een 4 jarige peuter kan m\'n auto nog beter schoon maken. Overal zat uitgesmeerde stof en m\'n matten klemmen zijn kapot getrokken. Wat een waardeloze vertoning.

Beste Bryan, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij het personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om de auto een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een PB'tje op Facebook. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na eerdere klacht reactie gehad van ene Pepijn van Anac voor FB reactie. Aangegeven dat ik geen FB heb. Toen vrij snel reactie van ene Junior, Anac Tilburg. Ik alles via de mail uitgelegd met vermelding van mijn gsm nummer, nu 5 dagen later geen enkele reactie meer gehad........

Beste heer Holland, onze excuses voor de late reactie. Graag horen we van jou naar welke mailadres je een mail hebt gestuurd? Heb je de mail vesrtuurd naar info@anaccarwash.com of kraaiven@anaccarwash.com? Groeten ANAC Carwash ^Tom

Over ANAC Carwash Tilburg Kraaiven

Filter op Taal