Gloednieuwe auto: na 'stofzuigen' geheel vol krassen. Heel verdrietig!

In principe een prima wasstraat. Ware het niet dat mijn auto na de laatste was- (lees: stofzuigerbeurt') vol krassen zat. Ik werd hier door een attente medewerker op gewezen. Helaas te laat. Heel kwalijk!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

DUUR !!

Twee keer verhoging van 1 Euro in een periode van 12 maanden. Ga zo door, dan blijft de omzet gelijk, want het klantenbestand wordt steeds kleiner.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wasboxen zijn verouderd. ANAC personeel is van de hoogte dat er geen schuim uit de schuimborstel komt. Ook niet alle stofzuigers werken effectief. Hierdoor veel langer bezig geweest met wassen. ANAC doe iets aan het onderhoud of biedt de dienst nier meer aan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben al jaren een trouwe klant van de zelf wash, maar de laatste tijd zijn er twee boxen kapot, vind ik het smerig, en is er achterstallig onderhoud, de mattenkloppers staan gewoon los en maken onvoldoende schoon, regelmatig zijn de stofzuigers verstopt, om het positief af te sluiten ben ik zeer blij met de luchtpomp die geplaatst is, een welkome aanvulling.

Beste Leo, bedankt voor je berichtje. We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. We willen je bedanken voor de feedback en gaan deze doorgeven. ^Tom

Altijd goed!

Bedankt voor de mooie cijfers, Hans! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

Ik ben heel tevreden met het resultaat van de wasstraat.\r\n\r\nWaar ik niet tevreden over ben, is dat met de spuitlansen voor de start de naden van de motorkap en de achterklep niet grondig worden schoon gespoten.

Bedankt voor de mooie cijfers, Gerard! We zullen je feedback meenemen in onze evaluatie. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

Super fijne wasstraat, fijn uitleg van het personeel.

Bedankt voor de mooie cijfers, Andre! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne krassen op achterkant gloednieuwe SUV.\r\nZou volgens medewerkers door zuigslangen zijn (hard plastic).\r\nWaarom dan geen zacht omhulsel. Personeel wijst verantwoordelijkheid af.\r\nOverigens volgens mij ontstaan door borstels.

Beste Robert, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons in een PB'tje op Facebook kunnen laten weten wanneer je langs bent geweest. Graag horen we ook wat je telefoonnummer en kenteken is. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken! Onbeschoft personeel! Wasstraat zelf is verder prima.

2 sterren: slechter dan verwacht

Normaal dik tevreden ook over de service en vriendelijkheid maar vandaag was toch een dikke -\r\nJa er staat op het bord dat klant zelf verantwoordelijk is voor antennes etc. maar mijn vrouw is gewend dat die door hun wel wordt ingeschoven, vandaag dus niet met als gevolg gebroken. Ook er even op wijzen was er niet bij. Na het wassen even gaan vragen maar werd afgedaan met \"heb je het bord zeker niet gelezen\". Staan ze in hun recht, ja, maar service en vriendelijkheid of begrip was ver te zoeken.

Beste wasstraat van Nederland!!\r\nIk kom er wekelijks mijn auto wassen altijd super schoon.\r\nTop service!! heel erg vriendelijke medewerkers.\r\nTevens ook de beste van al de andere ANAC vestigingen.\r\nANAC Den Bosch de nummer 1 in auto wassen.\r\n\r\nTip: misschien handig om er ook ruitenwisser vloeistof koelvloeistof en olie te gaan verkopen. \r\n

Geweldige fijne wasstraat, jammer dat hier geen ruimte is voor het interieur te laten doen voor mensen met lichamelijke klachten. Erg vriendelijk personeel, geef dan ook altijd ondanks de Happy Hour extra tip geld voor de service.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik ben door de wasstraat gegaan en kom er uit met 2 roden strepen en krassen heb dat aan gegeven en word weg gestuurd dat het daar niet van is ik ga er werk van maken om mensen te waarschuwen wand dit probleem kom vaker voor bij anac carwash den Bosch

Prima, fijne wasstraat zonder de vervelende \'borstels\', maar wel vrij duur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enkele dagen nadat de auto door de wasstraat was geweest, bleken de stijlen naast de achterklep onder de krassen te zitten.\r\nDit was pas goed duidelijk met zonlicht erop. Dit is de 2e keer dat ik krassen heb kort nadat de auto in de wasstraat is geweest. Altijd tevreden geweest maar de auto gaat de wasstraat niet meer in.

Positief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima schoon en snel genoeg