1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 15 euro moeten betalen voor intensief velgen schoon te maken waren ze niet schoon ,kreeg een grote mond en moest zelf maar velgenreiniger halen!? mocht er nog wel een keer doorheen rijden maar zelfs na de 2de x waren me velgen nog net zo vies wat slecht zeg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al jaren maar ik vindt het personeel wel erg veranderd en niet in positieve zin geef altijd een fooitje maar tegenwoordig kan er nog geen bedankje vanaf en ze zijn ook echt niet gemotiveerd meer .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke benadering naar de gasten, goede service.

Fijn om te horen, Sjef! Bedankt voor je goede recensie en hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen. Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 13-01-2019 naar de anac woensel geweest . Allereerst kon ik niet door de poort naar de stofzuigers want de munten werden steeds geweigerd. Op toeteren werd niet gereageerd kan je dus je auto verlaten en naar binnen waar overigens divrs mederwerkers zaten... ow ja wat vervelend hebt u een euro voor mij dan maak ik de poort wel open.. dus probleem was duidelijk bekent. Vervolgens tot twee keer toe een ander vak moeten kiezen met de auto omdat een van de zuigers bijna niet werkte omdat dat dan verstopt zit fijn hoor! Toen de auto gaan wassen in de cabines. Toen ik de borstel gebruikte werd ik zelf helemaal nat omdat de slang lekte bij de koppeling. Kortom een aaneenschakeling van dingen die niet goed functioneerden! Geen prettige ervaring!

Beste Marjan, vervelend om te horen dat je bezoekje niet goed is bevallen. We gaan je feedback doorgeven aan de vestigingsleider zodat deze wordt meegenomen met de evaluaties. Hopelijk mogen we je ondanks dit toch nog eens verwelkomen. ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens happy hour van zondag 4 november 2018 wordt het volle terief berekent

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Onze Happy Hours zijn veranderd in Happy Days. Deze zijn enkel geldig met de ANAC Prepaid Waspas. :) Groeten ANAC Carwash ^Eva

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 10, uitstekend

Bedankt voor de mooie cijfers, David! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

Bedankt voor de mooie cijfers, Joke! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed wasstraat en wast de auto’s goed schoon. Vriendelijke medewerkers.

Bedankt voor de mooie cijfers, Rob! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

Bedankt voor de mooie cijfers! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindresultaat niet geheel schoon

Bedankt voor de beoordeling, Ruud. Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Heb je dit aangegeven bij ons personeel? Zij kunnen er namelijk voor kiezen om een additionele wasbeurt te geven. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer aardige en taakbewuste mannen. Heel goede service, kortom geen betere gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom nu al enkele jaren bij in deze wasstraat bij ANAC CARWASH en wij zijn uitermate tevreden met de bediening. Altijd vrolijk en vriendelijk. Zelfs tijdens de zon- en feestdagen en

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit valt eigenlijk best tegen. Ik heb vandaag het duurste programma genomen. Men moet dan normaal gezien de auto ook met de hand wassen en de velgen extra aandacht geven. Vandaag wederom spuit men wat water hier en daar en doet verder niets. Ook vind ik het begin van het traject erg vaag. Ze spuiten namelijk alleen de linkerkant van de auto in. Alsof er aan de rechterkant niets is gebeurd. Dat is raar toch?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Happy hour werd niet toegekend. Ik was om 9.58uur binnen en ging de voorwas installatie in. De kassa is pas als je de de volgende installatie in gaat. Hele discussie met medewerker maar werd niet toegekend want computer pikte dat niet. Ik was gewoon om 10u binnen.\r\nMedewerker bood mogelijkheid wel om prepaid kaart te nemen dan kon het wel voor zelfde tarief. Dat maar gedaan omdat ik wel tevreden ben over het wassen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte service en kwaliteit. Voorwas installatie defect dus werden we achterom geleid. Beetje afspoelen en daarna wax programma met vrijwel geen velgenreiniging. Ziet er niet uit. Niet schoon maar ook geen prijsreductie want dat kon de computer niet aan.\r\n

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De voorwasinstallatie viel uit en daarom alleen gebruik mogen maken van de hoofdwas. Auto daarom niet schoon. Korting niet mogelijk! Slechte service en kwaliteit!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel. Goede uitleg. Auto goed schoon na het wassen. Is het geld meer dan waard.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben tevreden,alleen de auto komt niet helemaal,\r\ndroog uit,dat vindt ik jammer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindhoven Woensel, lekker dichtbij en de auto ziet er na de polish weer piekfijn uit. Wat ik mis is om de binnenzijde een schoonmaakbeurt te geven...maar daar hebben ze nu een doek voor gegeven. Leuk met een duimpje van Anac met klanten vertellen....goed bedacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige fijne wasstraat, jammer dat hier geen ruimte is voor het interieur te laten doen voor mensen met lichamelijke klachten. Erg vriendelijk personeel, geef dan ook altijd ondanks de Happy Hour extra tip geld voor de service.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met nieuwe auto door de wasstraat vervolgens maakt de wasstraat een noodstop met de nodige schade aan de auto en de wasstraat ANAC Arnhem wil geen aansprakelijkheid erkennen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring, wienig problemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemakkelijk en niet te duur

Over ANAC Carwash Eindhoven Woensel

Filter op Taal