zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren naar de wasstraat, zag er professioneel uit, maar de medewerkers waren allemaal ongeduldig, waardoor de kwaliteit uitermate slecht was. Ik heb na de exterieur en interieur schoonmaak nog zelf moeten schoonmaken, ik heb de auto pas een paar dagen en ik zag een hele rij krassen op de achterklep die er niet waren, aan de zijkant een hele kras, nooit meer ANAC Carwash voor mij, ik ga voortaan naar een proffesionele carwash. Ik dacht dat dit een goede deal was, zo\'n interieur en exterieur pakket, maar nee, ik werd zelf ook opgejaagd.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al langer klant. Wel eens vaker een probleempje dat het niet heel goed schoon was. werd naar tevredenheid op gereageerd. Nu afgelopen week geweest en echt stukjes lak van de deuren af. Door persoonlijke omstandigheden niet eerder in staat geweest te melden, maar wel meteen \'s avonds geconstateerd. Ga nu toch mijn prepaid kaart opzeggen en ergens anders naartoe.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht ervaring\r\nNummerplaat kwijt na een uur wachten gevonden.\r\nHelemaal krom en beschadigd.\r\nAntwoord,kan gebeuren en geven hem zo maar mee.\r\nWij komen regelmatig met onze auto’s bij jullie en vindt dit een slecht afwikkeling

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doorgaans geen problemen met deze wasstraat; echter na het wassen vandaag krasschades over de hele zijkant van de auto. Kijk, een wasstraat krast altijd wel wat van die spinnenwebkrassen, maar de krassen waren nu fors en dieper en zullen er uit moeten worden gepoetst als dat nog überhaupt nog mogelijk is. Een van de borstels klonk al niet helemaal lekker bij het door de wasstraat gaan en na het wassen bleken er dus duidelijke krasvegen over de rechterzijkant van de auto. (linkerwasstraat gebruikt). Verder wordt er in tegenstelling tot voorgaande keren geen troep meer weggegooid (deden ze eerst wel) Dat is niet erg, als je het maar weet en dus niets laat liggen want ze zuigen er gewoon omheen. Kinderzitjes; daar wordt ook omheen gezogen; gelukkig zag ik het op tijd en heb ik het zelf op de band maar even gedaan (dat vond mevrouw prima). Ik was altijd tevreden, maar de kwaliteit gaat zienderogen achteruit, zowel het wassen als de Interieurbaan. Jammer.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto zojuist laten reinigen, duurste versie incl. binnen reinigen. resultaat teleurstellend m.n. binnen NIET schoon.\r\nPersoneel had meer aandacht voor elkaar dan voor mijn auto. Het was bovendien helemaal niet druk, eige auto op de schoonmaakband !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds kort maken wij gebruik van Carwash Nijmegen. Prijs is goed, wasstraat is ook goed. Alleen de Poetsstraat om ook van binnen schoon te maken is niet denderend. zijn al meerdere malen bij achterklep de randen vergeten, terwijl dit wel bij de deuren gebeurd. Bij onze oude wasstraat werd ook de tankdop mee gereinigd, hier niet. Verder is het een goed georganiseerde wasstraat.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmorgen door de wasstraat geweest, auto niet schoon. Laten schoonmaken van binnen niet schoon. Ik heb er een foto van gemaakt. Jammer dat ik geen foto erbij kan zetten. Zelf nog van binnen schoon gemaakt. Jammer is dat.als het bij jullie druk is wordt er .minder aandacht aan geschonken. 😠😠. Het is altijd goed geweest, jammer. Niet op drukke dagen komen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nooit meer!!!!! Vanmorgen spiegel zelf schoongemaakt . Kom door de wasstraat spiegel helemaal afgebroken. Doen hier niks mee asociaal wordt er gereageerd naar je. Nu 400 ,- kosten dankzij hun!!!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte service, asociaal personeel, auto niet schoon van binnen. Ze doen naar wat. Auto beschadigd eruit!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1e keer in de wasstraat. Opgejaagd en geen duidelijke uitleg. Antenne gesloopt terwijl\r\nDe medewerker eraan zat te prutsen. Zegt niks.ik denk hij drukt de antenne in.blijk dit achteraf niet te hebben gedaan. Hij heeft ook niets gezegd. Na klacht indienen krijg ik alleen een erg onbeschofte medewerker die niet. Mee wilt denken aan een oplossing.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veelbelovend is de aanbeveling op de site. De Poetsbaan ziet er ook super professioneel uit. Het beloofd wat.\r\nHELAAS. Mensen zijn superaardig, iedereen zijn taak, maar....de auto niet schoon! Ofschoon er een vertraging op de band was,....zul je zeggen....meer tijd om te poetsen. HELAAS. Ieder doet zijn ding (!?) en wacht en wacht. Niet efficiënt terwijl alles hiervoor aanwezig is. Staan in de tussentijd liever niets te doen en te kijken, zonde. Matten schoon, ruiten schoon maar verder....deurposten niet eens afgedroogd. ZONDE van de verloren kans om indruk te maken. Een tevreden klant enthousiasmeert 3 mensen, een ontevreden 5! Hier valt dus niet tegenop te werken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Complimenten aan -->Michel

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik denk niet dat ik er nog ooit kom.\r\nGekozen voor de combi met interieur en poetsbaan. Ik kwam hier omdat ik dacht dat de auto er mooi schoon uitkwam zien van binnen. Uiteindelijk heb ik zelf nog 10 minuten schoon moeten maken en ik bedoel geen stof er lagen nog hele stukken sultana. Er lag nog van alles onder de stoelen in de opbergzakken achter de voorstoelen.\r\nEr wordt nauwelijks gecommuniceerd alles moet snel snel\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee keer de kans gegeven. NOOIT meer. Twee keer scade aan auto. Men wilde de belde niet terug kijken. Binnen schoonmaak?????? Een keer laten doen, daarna zelf staan stofzuigen. Voor mij nooit meer. Rij ik liever naar Kleve om auyo te wassen.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vanavond voor het eerst kennis gemaakt met happy houre... bleek echt unhappy! Deurlijsten en daklijsten niet goed schoon-helemaal niet schoon , bekleding idem , dak met wat extra vuil niet schoon en een rubber mat na afloop verdwenen. Een teleurstellende ervaring dit keer

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Woensdag 31 mei om c.a. 13.00 uur de carwash in Nijmegen bezocht met mijn auto een Mercedes E stationcar. Matten werden eruit gelegd en de auto werd inclusief de achterbak gezogen. Na de reiniging kon ik weer instappen maar bemerkte ik dat de auto zowel aan de binnenkant alsook in de achterbak helemaal niet schoon was. Ik heb de auto omgereden om hem nogmaals van binnen schoon te maken. Ik kreeg een grote bek van de schoonmakende manager! Ik had een hond in de achterbak vervoerd en hij kon niet alle haren eruit zuigen. Hetgeen ik met de stofzuigers van de ANAC binnen 5 minuten WEL kan. Maar aan de binnenkant van de auto waren de matten ook niet schoon en de zijkanten van de deuren waren ook niet schoon. De brutale manager gaf aan dat bij het schoonmaken alleen het dashbord en de matten schoongemaakt werden. Vreemd want dit was niet mijn eerste bezoek aan deze caarwash in Nijmegen. Toen was alles (ook na twee maal reinigen) wel alles schoon inclusief de deurpanelen etc. Telefonisch waren ze ook niet bereikbaar onder nummer 024 3715227 of 3770870. Arrogantie schijnt het hier te winnen van de consument!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste keer bij de Anac wasstraat en auto ook van binnen schoon laten maken en toch wat teleurgesteld. Op de stoelen lagen nog dezelfde rommeltjes als voor het stofzuigen. Ik kan dus niet goed beoordelen of dit altijd zo is. Er wordt door diverse mensen aan gewerkt. Ik beveel ze toch aan omdat ik hoop dat het een incident was.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, snel en goed!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toch wel weer lekker om in een schone auto te rijden