Vingerafdrukken +vogelpoep zitten er nog op

Voor deze prijzen mag je een schone auto verwachten. Ik ga mijn auto verkopen en ga nu nog naar een andere wasstraat zodat de auto wel schoon is en er gewaxed uitziet. Vogelpoep resten en vingerafdrukken bij deuren staan er nog gewoon op

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Waarom zien de mensen bij Anac Nijmegen er zo unhappy uit?

Beste Anac, ik ben een redelijk trouwe klant bij jullie wasstraat in zowel Wijchen/Nijmegen en de grote met interieurbaan in Nijmegen. Wat ik me allleen iedere keer afvraag waarom bijna alle medewerker er zo vreselijk sjagrijnig bijlopen. Een aantal mensen komt uit Oost Europe en zijn de taal niet altijd machtig maar er kan geen lach vanaf. Ook de NL medewerkers stralen weinig enthousiasme uit. Dat moet toch anders kunnen denk ik dan. Ik sta redelijk vaak op de interieur baan en de mensen lijken niet happy. Dit wilde ik jullie gewoon een keer gezegd hebben. Je bereikt uiteindelijk meer met een lach dan met een sjagrijnig gezicht. Gr Bas Hermsen

Duurt te lang

Kwaliteit die afgeleverd wordt is goed. Helaas niet de eerste keer dat ik bij de poetsbaan lang moet wachten tot je aan de beurt bent en voor de auto klaar is. De baan valt regelmatig stil omdat de auto's niet op tijd schoon zijn en kennelijk meer tijd nodig is. Prima. Niet ok dat dit komt doordat in de tijd dat ik hier zit te wachten bijna drie kwart van het personeel tussendoor heeft staan appen en praatjes houden met collega's.

Dit? Een nare ervaring

Op jullie site staat mooi tanken of autowasbeurt geven terwijl je kleren aan het wassen zijn. NOU dat ging ik ook doen(auto een wasbeurt en stofzuigen) toen ik terug kwam hoorde ik een persoon zeggen dat 1 van de medewerkers van anac heeft gezegd dat zij den kleren uit kan halen...ik zei nou dat is geen manier/klasse om zo tegen die persoon te zeggen anders zet je het niet op je site dat je zus en zo kan doen terwijl je wacht niu ik vind het slechte/nare ervaring. Normaal heb ik goede ervaring met het tanken autowasbeurt geven zelfs boedelbak huren (dit kan ik menseb wel aanbevelen maar het klerem wassen vind ik een ander verhaal)maar ja

Jammer weer net niet schoon

Helaas weer de ramen niet schoon je zou toch denken dat dit niet zo heel moeilijk is. Maar de praktijk is anders en dat voor € 25,- Gewoon niet schoon

Eten, drinken tanken, auto wassen alles

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Iedere keer als ik hier kom, denk ik van te voren \"misschien wordt het nu wel goed schoongemaakt\". Maar iedere keer is de teleurstelling nog groter. Je betaald flink om de binnenkant schoon te maken. Ik vind dat prima als het ook daadwerkelijk goed schoongemaakt zou worden. Ik vroeg in het Engels (want Nederlands verstaan de medewerkers niet en benaderen je erg onvriendelijk) of de medewerker ook de deur aan de binnenkant kon schoonmaken. Maar dit doen zij blijkbaar niet. Alleen de matten en het dashboard. \r\nIk vind het echt schandalig hoe slecht deze dienst is van Anac Nijmegen. Dit is dan ook mijn laatste meer geweest.

2 sterren: slechter dan verwacht

completen beurt uitgevoerd als je thuis komt moet je hem verder zelf reinigen kofferbak niet gedaan div plaatsen nog stof

Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Zou je ons via een privéberichtje op Facebook willen laten weten of je je klacht al hebt aangegeven bij één van onze medewerkers? Zij kunnen er indien van toepassing voor kiezen om de auto nog een extra wasbeurt te geven. We horen het graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

\r\nIk kom hier heel vaak elke week paar x maar het word steeds slechter. Vandaag 02-12-2018;\r\nZe maken de interieur wastraat schoon ipv mijn auto. Na opgewaardeerd te hebben op anac klantenkaart wil ik uiteraad mijn geld terug die ik heb opgewaardeerd.\r\n\r\nIk heb na het intrieur poetsen wat niet goed is gebeurd dit aangeveven aan 1 van de medewerkers. Hij kijk niet eens en zegt dat goed is gepoets. Als je chaggerijnig bent en geen plezier in je werk heb moet je een ander gepast baan zoeken.\r\n\r\nAnac jullie zijn slecht bezig hopend op een antwoord!

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons misschien een pb'tje op Facebook kunnen sturen met daarin het tijdstip van je bezoek en je informatie. Groeten ANAC Carwash Nijmegen

Vandaag de wasstraat van anac nijmegen bezocht. Na een vriendelijk ontvangst (door wat later bleek de week oude nieuwe vestegingsmanager) door naar de wasstraat. Daar staat volgens mij al heel lang een kundige en vriendelijke blonde dame. Die de jeep voor mij nog even snel behoede voor schade. Hop en door naar de interieur clearing. Wederom ontvangen een iets minder vriendelijke dame maar goed ze was wel duidelijk. Lekker op een bankje gezeten \r\nEn kijken hoe er hard en professioneel aan mijn auto gewerkt word. Geurtje erin polish erop en klaar. Toch niet compleet tevreden dus maar even naar voren. Nogmaals opgevangen door de zeer vriendelijke vestigingsmanager die met mij netjes langs alle punten liep. En de tijd nam om goede uitleg te geven. En met een tevreden gevoel naar huis. Anac goed op weg om een 9+ organisatie te worden. Mijn tips: verkoop gewoon een kleine spullen zakje kan ik in de wasstraat mijn console leeghalen (zou de vestigingsmanager nog eens aan zijn team voorleggen). De jongen aan het eind van de band misschien een mondkapje. De hele dag in die polish kan niet goed zijn. En zo heb ik nog wel een paar tips. Maar zoals al eerder genoemd goed op weg naar een 9. O en de recensies over slecht Nederlands spreken enzo volgens mij zijn deze mensen bezig om mee te draaien in onze maatschappij en de taal komt goed. Overigens ga ik niet akkoord met de verwerking van mijn persoongegevens maar het kan niet anders.

Bedankt voor de prachtige woorden, Stiefen! We zullen je goede tips meenemen in onze evaluaties en kijken wat we kunnen doen :) Hopelijk zien we je snel weer bij onze carwash! Groeten ANAC Carwash ^Eva

Bedankt voor de prachtige beoordeling, Han! Groeten ANAC Carwash ^Eva

De meneer die ons hielp op woensdag 5-9 om 1910 was echt een koning! Bijzonder klantvriendelijk en grondiger gepoetst dan ooit. Lekker gewerkt,symbool der mannelijkheid\r\n\r\nPs deze revieuw is daarentegen volledig, equivalent van zure sloot. Ik moest in eerste instantie al veel en veel te veel zaken verplicht invullen en daarnaast waren de profaniteiten die ik hier uitte kennelijk niet gewenst en moest ik nog veel meer typen \r\n\r\n

Bedankt voor de mooie beoordeling, Michiel! Dat vinden wij erg fijn om te horen. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Al lang klant laat minstens 1x per twee weken het polish ,+ Interieur reinigen. Wasprogramma is prima niet bijzonder maar gewoon goed.\r\nInterieur reinigen wordt echt steeds minder goed gedaan en ja heb vaak gedacht komt door drukte of het is te warm voor die arme mensen. \r\nMaar de kwaliteit is echt ver te zoeken de laatste tijd en als ik nu met een smerige bak zou komen begrijp ik het ook dat er gewoon niet voldoende tijd is maar dat is ook niet het geval. \r\nDeuren deurvakken worden niet gedaan ramen strepen of vet vlekken. Veel wordt met de Franse / Poolse slag gedaan erg jammer.

Beste Bas, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Heb je dit bij één van onze medewerkers aangegeven? Zij kunnen er namelijk voor kiezen de auto indien van toepassing een additionele wasbeurt te geven. We horen het graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

2 sterren: slechter dan verwacht

Dit is nou de derde keer dat mijn auto niet schoon is na een geheel complete beurt.M.n. kofferbak opnieuw moeten zuigen en in de auto bij de deuren nog vlekken en strepen. Het enige wat goed schoon was, waren de ramen. De kwaliteit holt achteruit en wij komen op deze manier niet meer terug.

Beste, wat vervelend om te horen! Heb je dit bij één van onze medewerkers aangegeven? Zij kunnen er namelijk voor kiezen de auto indien van toepassing een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

Top...!

Fijn om te horen, Han! Bedankt voor je prachtige beoordeling. Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 woord kwaliteit!!

Bedankt voor de mooie cijfers, René! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb mijn auto op 5 mei 2018 om 12u42 (bonnummer 537167) een Polish + velgen intensief en Interieur + Poetsen laten doen voor 24 euro. Wasbeurt prima maar die super de luxe poetsstraat ziet er professioneel uit maar het is idd het geld niet waard. De wagen wordt gestofzuigd, met perslucht uitgeblazen, met een vochtige lap met iets op siliconenbasis hier en daar afgestoft, ramen gezeemd, vloermatten gereinigd, maar dan...op verschillende plaatsen zat het vuil en stof nog op deurpanelen, tussenconsolen, dorpels etc...Thuis gekomen heb ik met een simpele natte doek alles zelf opnieuw gepoetst en zag het er toen prima uit. Een hightech loopband en slechte (opgeleide) autopoetsers die aan de lopende band auto\'s proberen te poetsen. Idee is niet verkeerd maar moet wel veel beter want ik geef mijn geld hier niet meer aan uit. Ik kan idd ter plaatse de discussie aan proberen te gaan, maar ik verwacht hier niet zo veel van. Daarvoor heb je een ernstige gesprekspartner nodig die weet hoe je een auto moet poetsen, en als die er was, dan was dit probleem ook nooit ontstaan. Doordenkertje!

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Jean-Paul! Heb je dit direct bij ons personeel aangegeven? Ons personeel kan er dan namelijk voor kiezen je auto een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb gekozen voor het hele pakket in de wasstraat voor 24 euro. Voortaan lekker weer zelf binnen schoonmaken! De matten waren niet schoon ook zat in de deur houders nog viezigheid . de deuren en de dash zat nog vol vlekken ! Was absoluut me geld niet waard ! En dan ook nog zo.n chagrijnige vrouw die in 1 veeg met de stofzuiger door je kofferbak gaat en klaar dus dikke NEE voor de volgende keer

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Zou je ons in een PB op Facebook willen laten weten of je dit hebt aangegeven bij ons personeel? Zij kunnen ervoor kiezen om indien van toepassing de auto een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hmm. Snelle service denk ik. Auto heeft allemaal krassen gekregen. Op het dak een erg grote kras. Maken ze de rollers en stokken weleens schoon?

Beste Bart, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons in een PB'tje op Facebook kunnen vertellen wanneer je onze carwash hebt bezocht? Graag horen we ook wat je telefoonnummer is en kenteken. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

Prima service. De combinatie binnen en buitenreiniging geeft weer een tijdje het gevoel van een nieuwe auto.

Bedankt voor de mooie cijfers! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

Zeer tevreden over de wasstraat en de interieur behandeling, naast een aantrekkelijke prijs.\r\n

Bedankt voor de mooie cijfers! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Auto laten wassen en reinigen. Begon bij binnenkomst al de auto achter mij werd zo dichtbij op de band gezet dat deze mijn auto raakte toen ik de band af reed. Ik heb een automaat en moet deze eerst in de D zetten. We werden onbeschoft gemaand door te rijden, toen wilden kijken of er schade was. \r\nDaarna de auto binnen later reinigen. Delen van het dashboard en portieren waren niet schoon. De medewerker hierop aangesproken. In het gebrekkig engels kwam het erop neer \'volgende keer beter, wegwezen\'\r\nDe volgende dag in de zon bleken er forse krassen te zitten in het plexiglas voor de meters. Het plexiglas was met een vuile doek schoongemaakt, het vuil was goed zichtbaar.\r\nDaarop een klacht ingediend. Je wordt absoluut niet serieus genomen. Ja inderdaad op de foto\'s is te zien dat het niet schoon is. Maar beschadigingen komen bij de ANAC niet voor. We maken alles schoon met schone doeken. Je had toch geen schade bij het verlater van de wasstraat\r\nMijn advies: Ga niet naar de ANAC, als er iets gebeurd dan wordt je ter plaatse onbeschoft behandeld en krijg je acheraf nul op het rekest. Ja je mag een keer gratis reinigen, of dat de oplossing is voor zichtbare schade.\r\nVoor mij nooit meer de ANAC

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Als je om 9.50 uur in de rij staat maar je bent pas 10.01 binnen om af te rekenen dan betaal je gewoon het volle pond en dan geeft die vriendelijke afwas hulp als antwoord dan moet je maar eerder komen. Als je deze regeling toepast moet je een medewerker buiten neer zetten die kan zeggen wanneer jij de laatste bent voor de happy hour dan kun je nog beslissen of je wil of niet verder gaat maar eenmaal binnen kun je niet meer terug.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

Goede en vriendelijke sevice

Zeer goed, ook al heb je een probleempje, je wordt daarbij netjes geholpen.