1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Iedere keer als ik hier kom, denk ik van te voren \"misschien wordt het nu wel goed schoongemaakt\". Maar iedere keer is de teleurstelling nog groter. Je betaald flink om de binnenkant schoon te maken. Ik vind dat prima als het ook daadwerkelijk goed schoongemaakt zou worden. Ik vroeg in het Engels (want Nederlands verstaan de medewerkers niet en benaderen je erg onvriendelijk) of de medewerker ook de deur aan de binnenkant kon schoonmaken. Maar dit doen zij blijkbaar niet. Alleen de matten en het dashboard. \r\nIk vind het echt schandalig hoe slecht deze dienst is van Anac Nijmegen. Dit is dan ook mijn laatste meer geweest.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf completen beurt uitgevoerd als je thuis komt moet je hem verder zelf reinigen kofferbak niet gedaan div plaatsen nog stof

Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Zou je ons via een privéberichtje op Facebook willen laten weten of je je klacht al hebt aangegeven bij één van onze medewerkers? Zij kunnen er indien van toepassing voor kiezen om de auto nog een extra wasbeurt te geven. We horen het graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nIk kom hier heel vaak elke week paar x maar het word steeds slechter. Vandaag 02-12-2018;\r\nZe maken de interieur wastraat schoon ipv mijn auto. Na opgewaardeerd te hebben op anac klantenkaart wil ik uiteraad mijn geld terug die ik heb opgewaardeerd.\r\n\r\nIk heb na het intrieur poetsen wat niet goed is gebeurd dit aangeveven aan 1 van de medewerkers. Hij kijk niet eens en zegt dat goed is gepoets. Als je chaggerijnig bent en geen plezier in je werk heb moet je een ander gepast baan zoeken.\r\n\r\nAnac jullie zijn slecht bezig hopend op een antwoord!

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons misschien een pb'tje op Facebook kunnen sturen met daarin het tijdstip van je bezoek en je informatie. Groeten ANAC Carwash Nijmegen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag de wasstraat van anac nijmegen bezocht. Na een vriendelijk ontvangst (door wat later bleek de week oude nieuwe vestegingsmanager) door naar de wasstraat. Daar staat volgens mij al heel lang een kundige en vriendelijke blonde dame. Die de jeep voor mij nog even snel behoede voor schade. Hop en door naar de interieur clearing. Wederom ontvangen een iets minder vriendelijke dame maar goed ze was wel duidelijk. Lekker op een bankje gezeten \r\nEn kijken hoe er hard en professioneel aan mijn auto gewerkt word. Geurtje erin polish erop en klaar. Toch niet compleet tevreden dus maar even naar voren. Nogmaals opgevangen door de zeer vriendelijke vestigingsmanager die met mij netjes langs alle punten liep. En de tijd nam om goede uitleg te geven. En met een tevreden gevoel naar huis. Anac goed op weg om een 9+ organisatie te worden. Mijn tips: verkoop gewoon een kleine spullen zakje kan ik in de wasstraat mijn console leeghalen (zou de vestigingsmanager nog eens aan zijn team voorleggen). De jongen aan het eind van de band misschien een mondkapje. De hele dag in die polish kan niet goed zijn. En zo heb ik nog wel een paar tips. Maar zoals al eerder genoemd goed op weg naar een 9. O en de recensies over slecht Nederlands spreken enzo volgens mij zijn deze mensen bezig om mee te draaien in onze maatschappij en de taal komt goed. Overigens ga ik niet akkoord met de verwerking van mijn persoongegevens maar het kan niet anders.

Bedankt voor de prachtige woorden, Stiefen! We zullen je goede tips meenemen in onze evaluaties en kijken wat we kunnen doen :) Hopelijk zien we je snel weer bij onze carwash! Groeten ANAC Carwash ^Eva

Bedankt voor de prachtige beoordeling, Han! Groeten ANAC Carwash ^Eva

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De meneer die ons hielp op woensdag 5-9 om 1910 was echt een koning! Bijzonder klantvriendelijk en grondiger gepoetst dan ooit. Lekker gewerkt,symbool der mannelijkheid\r\n\r\nPs deze revieuw is daarentegen volledig, equivalent van zure sloot. Ik moest in eerste instantie al veel en veel te veel zaken verplicht invullen en daarnaast waren de profaniteiten die ik hier uitte kennelijk niet gewenst en moest ik nog veel meer typen \r\n\r\n

Bedankt voor de mooie beoordeling, Michiel! Dat vinden wij erg fijn om te horen. Groeten ANAC Carwash ^Eva

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al lang klant laat minstens 1x per twee weken het polish ,+ Interieur reinigen. Wasprogramma is prima niet bijzonder maar gewoon goed.\r\nInterieur reinigen wordt echt steeds minder goed gedaan en ja heb vaak gedacht komt door drukte of het is te warm voor die arme mensen. \r\nMaar de kwaliteit is echt ver te zoeken de laatste tijd en als ik nu met een smerige bak zou komen begrijp ik het ook dat er gewoon niet voldoende tijd is maar dat is ook niet het geval. \r\nDeuren deurvakken worden niet gedaan ramen strepen of vet vlekken. Veel wordt met de Franse / Poolse slag gedaan erg jammer.

Beste Bas, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Heb je dit bij één van onze medewerkers aangegeven? Zij kunnen er namelijk voor kiezen de auto indien van toepassing een additionele wasbeurt te geven. We horen het graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is nou de derde keer dat mijn auto niet schoon is na een geheel complete beurt.M.n. kofferbak opnieuw moeten zuigen en in de auto bij de deuren nog vlekken en strepen. Het enige wat goed schoon was, waren de ramen. De kwaliteit holt achteruit en wij komen op deze manier niet meer terug.

Beste, wat vervelend om te horen! Heb je dit bij één van onze medewerkers aangegeven? Zij kunnen er namelijk voor kiezen de auto indien van toepassing een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je via een Facebook PB'tje! Groeten ANAC Carwash ^Tom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top...!

Fijn om te horen, Han! Bedankt voor je prachtige beoordeling. Groeten ANAC Carwash ^Tom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1 woord kwaliteit!!

Bedankt voor de mooie cijfers, René! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto op 5 mei 2018 om 12u42 (bonnummer 537167) een Polish + velgen intensief en Interieur + Poetsen laten doen voor 24 euro. Wasbeurt prima maar die super de luxe poetsstraat ziet er professioneel uit maar het is idd het geld niet waard. De wagen wordt gestofzuigd, met perslucht uitgeblazen, met een vochtige lap met iets op siliconenbasis hier en daar afgestoft, ramen gezeemd, vloermatten gereinigd, maar dan...op verschillende plaatsen zat het vuil en stof nog op deurpanelen, tussenconsolen, dorpels etc...Thuis gekomen heb ik met een simpele natte doek alles zelf opnieuw gepoetst en zag het er toen prima uit. Een hightech loopband en slechte (opgeleide) autopoetsers die aan de lopende band auto\'s proberen te poetsen. Idee is niet verkeerd maar moet wel veel beter want ik geef mijn geld hier niet meer aan uit. Ik kan idd ter plaatse de discussie aan proberen te gaan, maar ik verwacht hier niet zo veel van. Daarvoor heb je een ernstige gesprekspartner nodig die weet hoe je een auto moet poetsen, en als die er was, dan was dit probleem ook nooit ontstaan. Doordenkertje!

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, Jean-Paul! Heb je dit direct bij ons personeel aangegeven? Ons personeel kan er dan namelijk voor kiezen je auto een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb gekozen voor het hele pakket in de wasstraat voor 24 euro. Voortaan lekker weer zelf binnen schoonmaken! De matten waren niet schoon ook zat in de deur houders nog viezigheid . de deuren en de dash zat nog vol vlekken ! Was absoluut me geld niet waard ! En dan ook nog zo.n chagrijnige vrouw die in 1 veeg met de stofzuiger door je kofferbak gaat en klaar dus dikke NEE voor de volgende keer

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren! Zou je ons in een PB op Facebook willen laten weten of je dit hebt aangegeven bij ons personeel? Zij kunnen ervoor kiezen om indien van toepassing de auto een additionele wasbeurt te geven. We horen graag van je! Groeten ANAC Carwash ^Tom

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hmm. Snelle service denk ik. Auto heeft allemaal krassen gekregen. Op het dak een erg grote kras. Maken ze de rollers en stokken weleens schoon?

Beste Bart, wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Zou je ons in een PB'tje op Facebook kunnen vertellen wanneer je onze carwash hebt bezocht? Graag horen we ook wat je telefoonnummer is en kenteken. Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. De combinatie binnen en buitenreiniging geeft weer een tijdje het gevoel van een nieuwe auto.

Bedankt voor de mooie cijfers! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de wasstraat en de interieur behandeling, naast een aantrekkelijke prijs.\r\n

Bedankt voor de mooie cijfers! Groeten ANAC Carwash ^Pepijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto laten wassen en reinigen. Begon bij binnenkomst al de auto achter mij werd zo dichtbij op de band gezet dat deze mijn auto raakte toen ik de band af reed. Ik heb een automaat en moet deze eerst in de D zetten. We werden onbeschoft gemaand door te rijden, toen wilden kijken of er schade was. \r\nDaarna de auto binnen later reinigen. Delen van het dashboard en portieren waren niet schoon. De medewerker hierop aangesproken. In het gebrekkig engels kwam het erop neer \'volgende keer beter, wegwezen\'\r\nDe volgende dag in de zon bleken er forse krassen te zitten in het plexiglas voor de meters. Het plexiglas was met een vuile doek schoongemaakt, het vuil was goed zichtbaar.\r\nDaarop een klacht ingediend. Je wordt absoluut niet serieus genomen. Ja inderdaad op de foto\'s is te zien dat het niet schoon is. Maar beschadigingen komen bij de ANAC niet voor. We maken alles schoon met schone doeken. Je had toch geen schade bij het verlater van de wasstraat\r\nMijn advies: Ga niet naar de ANAC, als er iets gebeurd dan wordt je ter plaatse onbeschoft behandeld en krijg je acheraf nul op het rekest. Ja je mag een keer gratis reinigen, of dat de oplossing is voor zichtbare schade.\r\nVoor mij nooit meer de ANAC

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je om 9.50 uur in de rij staat maar je bent pas 10.01 binnen om af te rekenen dan betaal je gewoon het volle pond en dan geeft die vriendelijke afwas hulp als antwoord dan moet je maar eerder komen. Als je deze regeling toepast moet je een medewerker buiten neer zetten die kan zeggen wanneer jij de laatste bent voor de happy hour dan kun je nog beslissen of je wil of niet verder gaat maar eenmaal binnen kun je niet meer terug.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke sevice

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, ook al heb je een probleempje, je wordt daarbij netjes geholpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren naar de wasstraat, zag er professioneel uit, maar de medewerkers waren allemaal ongeduldig, waardoor de kwaliteit uitermate slecht was. Ik heb na de exterieur en interieur schoonmaak nog zelf moeten schoonmaken, ik heb de auto pas een paar dagen en ik zag een hele rij krassen op de achterklep die er niet waren, aan de zijkant een hele kras, nooit meer ANAC Carwash voor mij, ik ga voortaan naar een proffesionele carwash. Ik dacht dat dit een goede deal was, zo\'n interieur en exterieur pakket, maar nee, ik werd zelf ook opgejaagd.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al langer klant. Wel eens vaker een probleempje dat het niet heel goed schoon was. werd naar tevredenheid op gereageerd. Nu afgelopen week geweest en echt stukjes lak van de deuren af. Door persoonlijke omstandigheden niet eerder in staat geweest te melden, maar wel meteen \'s avonds geconstateerd. Ga nu toch mijn prepaid kaart opzeggen en ergens anders naartoe.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht ervaring\r\nNummerplaat kwijt na een uur wachten gevonden.\r\nHelemaal krom en beschadigd.\r\nAntwoord,kan gebeuren en geven hem zo maar mee.\r\nWij komen regelmatig met onze auto’s bij jullie en vindt dit een slecht afwikkeling

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doorgaans geen problemen met deze wasstraat; echter na het wassen vandaag krasschades over de hele zijkant van de auto. Kijk, een wasstraat krast altijd wel wat van die spinnenwebkrassen, maar de krassen waren nu fors en dieper en zullen er uit moeten worden gepoetst als dat nog überhaupt nog mogelijk is. Een van de borstels klonk al niet helemaal lekker bij het door de wasstraat gaan en na het wassen bleken er dus duidelijke krasvegen over de rechterzijkant van de auto. (linkerwasstraat gebruikt). Verder wordt er in tegenstelling tot voorgaande keren geen troep meer weggegooid (deden ze eerst wel) Dat is niet erg, als je het maar weet en dus niets laat liggen want ze zuigen er gewoon omheen. Kinderzitjes; daar wordt ook omheen gezogen; gelukkig zag ik het op tijd en heb ik het zelf op de band maar even gedaan (dat vond mevrouw prima). Ik was altijd tevreden, maar de kwaliteit gaat zienderogen achteruit, zowel het wassen als de Interieurbaan. Jammer.

Over ANAC Carwash Nijmegen

Filter op Taal