Borstels waren links beiden stuk, maar werd niets van gezegd. Geen geld terug!!

De beiden borstels links waren kapot, maar ik kreeg mijn geld niet terug. Dat deden ze alleen wanneer de auto niet schoon was. Ze wilden er wel even een borstel over heen halen... maar dat boden ze de volgende auto niet aan... m.i. Moet je klanten van tevoren vertellen dat je wasstraat stuk is!

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn ervaringen zijn slecht. Kom hier 2x per week en maak gebruik van het duurste wasprogramma €15,--. Op zich wordt de auto redelijk schoon, maar helaas de achterkant van de auto niet. Dit diverse keren kenbaar gemaakt. Na de klacht mag de auto er dan nog een keer door heen en wordt de achterkant met de hand schoon gemaakt ( helaas zelfs met de handborstel nog stukken over geslagen vandaag). Ik ben het klagen een beetje moe aan het worden en heb het er nu maar bij laten zitten. Vind het personeel zeer laks, te beroerd om de handen uit de mouwen te steken. Staan wat rond te zwaaien met een hogedrukreiniger ???, soms ook maar een kant van de auto. Heb al een keer te horen gekregen dat ze achterkant niet doen omdat ze daar geen tijd voor hebben, of je moet er speciaal om vragen. Ook is het niet hun werkwijze vertelde ze mij. Het is voor mij een grote ergenis als mijn auto bij klanten voor de deur staat met een smerige achterkant.\r\nBij de wasstraten van Loogman wordt de achterkant standaard met een handborstel gereinigd, TOP. Dat hoort toch eigenlijk ook zo.\r\n\r\nMet wat meer gemotiveerder personeel zou deze klacht niet nodig zijn geweest.\r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na het wassen veel krassen op de auto op div hoekpunten\r\nKrassen zaten er voor de was beurt niet\r\nMedewerker gaf alleen aan dat het volgens hem niet door de wasstraat gekomen is en dat dit nooit voorkomt het schadeherstelbedrijf gaf aan dat het vaker voorkomt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht en onvriendelijk personeel. Auto was zeer slecht gewassen en gedroogd. Dit aan het personeel medegedeeld. Reageren hier zeer arrogant op en nemen niet de moeite om mee naar de auto te lopen. Moet maar naar de ingang van de wasstraat rijden en dit alles voor de prijs van 15 euro. Top gedaan anac

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met het wasresultaat. Als je dit meld bij onze medewerkers kunnen zij indien van toepassing een extra wasbeurt aanbieden. We zullen je feedback meenemen in onze evaluaties. Groeten ANAC Carwash ^Eva

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte wasstraat in het selfservice was gedeelte. De schuim lans is 95% water en daar zit wat schuim in ofzo. De borstel moet volgens mij ook water uitkomen maar zijn eerder een paar druppels water. Wat wel werkt is het hotwax en spoelen.
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Wat vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. We zullen je feedback meenemen in onze evaluaties. Groeten ANAC Carwash ^Eva

Geen problemen met dit filiaal, wordt altijd netjes behandeld. Allen is er denk ik wel veel verloop, vaak weer een ander. Niet dat dat erg is, maar zo\'n NPS heeft denk ik dan niet echt een meerwaarde naar de medewerkers toe. Wat betreft apparatuur en wat ANAC de klant biedt ben ik tevreden en vind ik het heel netjes en verzorgt zowel bij de wasstraat als met de hand wassen als bij het stofzuiggedeelte. Wat ik wel vind is dat de doekjes, nu 1 euro, best wel prijzig worden. Leuk ook het idee de apparaten om matjes te borstelen, maar heeft denk ik geen meerwaarde i.v.m. niet goed functioneren waarvoor het bedoelt is.

Bedankt voor je prachtige recensie en je feedback, Jurgen! Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen. Groeten ANAC Carwash ^Tom

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijke personeel. Auto niet altijd goed schoon, voorspoelen mag iets grondiger.

2 sterren: slechter dan verwacht

Een aantal malen geweest met een teleurstellend resultaat.\r\n\r\n1- auto is niet atijd geheel schoon geworden\r\n2 - raamstrip is van auto afgetrokken bij de zeeminstallatie.\r\n3 - grote krassen in voorruit achtergebleven na wasbeurt.

Elke zondag even de auto\'s er doorheen halen. De lak ziet er nog prima uit. zeer tevreden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Prima en vooral zeer snelle service, maar jammer genoeg meerdere krassen opgelopen in en door de wasstraat.....

Ben zeer tevreden over deze wasstraat! Erg vriendelijk personeel en ben goed geholpen door de bedrijfsleidster!

Prettige entree. Mensen die opgewekt mij begroeten en van dienst zijn. Fijn dat je naderhand de auto \"inwendig\" kunt schoonmaken met prima apparatuur.

Kom sinds een aantal jaren bij deze Carwash, auto altijd keurig schoon, en vriendelijk personeel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als leaserijder kom of moet ik zeggen kwam ik hier bijna wekelijks, na vandaag in ieder geval niet meer. Auto onder de vogelpoep, ik geef dit aan bij ingang. Uit de wasstraat nog overal poep. Medewerker van anac zei mij dat ik het er af kon spoelen in de wasbox. Resultaat een auto die er nog vuiler uitzag als toen ik naar binnen reed. Auto droogt niet goed op in wasbox. Helaas anac gemiste kans, in ieder geval een klant kwijt die bijna wekelijks het duurste programma kiest.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je een auto hebt met een vaste dak reling zoals bv. een RAV4\r\nwordt het dak NIET gewassen. alle uitstekende delen zijn slecht tot matig schoon. Bij reclame wordt aangegeven dat vette vingers niet door de apparatuur kan worden schoongemaakt.\r\nKomt de bediening met een papieren doekje en wrijft wat over de plekken, klaar .......Jammer

Zeer goede ervaring, je wordt vlot geholpen door nette en vriendelijke medewerkers.\r\nMijn Mercedese was super schoon en ook mijn velgen waren perfect!\r\n

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloze dienstverlening. Velgen nooit schoon en voorspoelen door personeel niet grondig genoeg. Duur.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed. Maak gebruik van wasstraat Nieuwegein/Utrecht.

2 sterren: slechter dan verwacht

Goed bedrijf, personeel doet werk goed