1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

andere leiding in valkenswaard,erg onbetrouwbaar,nieuwe auto gekocht,waren overeengekomen over de prijs,opdracht getekend,wordt dit de volgende dag geanuleerd door hun omdat ze tegen de regels van toyota nederland de afleveringskosten in rekening wilde brengen en wij daar niet mee accoord gingen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Telefonisch contact opgenomen met het Toyota magazijn. Nodig 3 bevestiging grommets voor een binnenscherm van een Aygo. Waren op voorraad en werden klaargelegd om zaterdag af te halen. Zaterdag lag het niet klaar en van de 6 medewerkers war er niet een die in staat was het onderdeelnummer on een catalogus op te zoeken. Een van de aanwezige zei zelfs dat hij niks wirdt van de techniek!?

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Verkoper Paul Aleman is alleraardigste en deskundig. Hij geeft echt het gevoel dat klant koning is en maakt van de verkoop een waar feest!

Goede snelle service

zeer positieve ervaring met dit bedrijf.vriendelijk en behulpzaam. deskundig en betrouwbaar.goede begeleiding bij het afsluiten van het leasecontract.lekkere koffie.

Erg goed vriendelijk en meedenken !

Zeer goede ervaring. Ik ben daarvoor 5 keer bij een andere garage geweest met de (onoplosbare) problemen van mijn auto. Een keer (toevallig ) bij Driessen Valkenswaard Meteen duidelijkheid en het probleem opgelost. Complimenten...

Centraal gelegen dus makkelijk bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid bij de deur. Vriendelijke ontvangst. Verkoopadviseur is rustig, geïnteresseerd en neemt alle tijd. Verzoek tot (uitgebreide) proefrit werd na een telefoontje meteen gehonoreerd, en bovendien vergezeld van een goede uitleg. Nette inruil op bestaande auto, de koop werd in alle harmonie gesloten met een lekkere bak koffie er bij. Tot zo ver meer dan prima, ik ga er vanuit dat de (snelle) aflevering van onze nieuwe auto net zo goed zal verlopen. Snelle reactie op vragen per e-mail.

Alles verloopt naar wens en ik ben zeer tevreden met de afwikkelingen van mijn auto, op alle gebied.

Een ontboezeming

Zeer goed en zeer goed geholpen.

De ervarinbgern met dit besdrijf zijn goed. Men verleent service zoals je dat mag verwachten, geeft gevraagd en ongevraagd advies en ze denken mee. pRIMA

Mijn Toyota Prius werd op de parkeerplaats van Driessen Valkenswaard flink beschadigd tijdens een hagelbui. Door de geweldige inzet van Leon en zijn collegae is de auto nu weer rijklaar! Heel veel dank voor jullie fantastische service!!

Van het begin af aan waren wij al zeer positief over de auto en de service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

I.v.m. met het noodweer van 23-06-2016 is onze auto helaas niet meer goedgekeurd. Autogroep Driessen heeft zijn best gedaan om het uiterste bedrag voor onze auto te verkrijgen. Leon heeft moeite nog kosten bespaard om zo snel mogelijk bij Hagelcentrum Helmond terecht te kunnen. Heeft voor ons naar auto\'s gezocht . Maar helaas niet voor ons budget door deze onverwachte uitgave. Leon van de Elzen heeft daar alle moeite voor gedaan. Nogmaals bedankt Leon.

Fijn bedrijf om mee te onderhandelen en ga altijd tevreden de deur weer uit. Prettige ervaringen met Wilbert van de Burgt.

Na de auto gezien te hebben op het internet een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Op de dag van de proefrit stond de auto mooi klaar, we konden ruim de tijd nemen voor de proefrit, als we wilden we een hele dag. Na een klein uurtje waren we er wel uit. In de tussen tijd heeft Wilbert naar mijn auto gekeken. Ik kreeg nog een mooi bedrag terug voor mijn oude Avensis en na een aantal zaken doorgesproken te hebben was de koop beklonken. Ik had een week later een probleempje met een ruitenwisser die niet geheel goed de regen wegwiste, ik was in de buurt en heb even gebeld of ik langs kon komen, dit was geen probleem en meteen werden er 2 nieuwe ruitenwissers geplaatst. Vaak worden veel zaken belooft voor men een auto koopt maar vaak is de service wanneer men de auto reeds heeft minder dan afgesproken. Maar hier wordt waargemaakt wat men ook belooft en afgesproken heeft

Mijn ervaring is heel erg positief na een afwezigheid van ca 9 jaar ben ik weer terug op de nest gekomen. Ik was was in Woensel waar de 20 jaar auto,s heb gekocht en in Tongeren ( Ruysdaalbaan) maar ik kon de gemoedelijkheid niet meer terug vinden en ben weg gegaan. Maar toe ik op mijn fietsje naar mijn buurdorp reed kwam ik bij de Toyota Europalaan uit en ik liep daar rond en ik kwam daar Edwin Verhoeven tegen en ik zag en overwon de Driessen sfeer was daar. Dus ik heb daar via Eindhoven mijn Yaris gekocht dus als hij er niet was geweest dan het het misschien geen Driessen geworden dus hou heb in ere >

Wij hebben bij de aankoop van onze nieuwe auto een uitstekende service mogen ervaren bij Driessen in Valkenswaard. Met name het contact met de heer vd Burgt was prima. Hij had niet alleen oog voor de verkoop van de auto maar ook het persoonlijke interesseerde hem. Al met al een aanrader voor aanschaf van een nieuwe auto

Zeer veel bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan de manier waarop merkdealer Driessen Toyota Valkenswaard omgaat met haar klanten. Wilbert v/d Burgt heeft ons niet alleen een geweldige tweedehands Toyota Prius verkocht, hij heeft ons ook het gevoel gegeven dat wij als klant \'er toe doen\'. Aandacht, tijd, kennis van zaken, belangstelling en nakomen van afspraken zijn ons inziens belangrijke ingrediënten voor een goed zakelijk contact tussen verkoper en klant. Van de aflevering van onze auto (we mochten \'m zelf \'uitpakken\' waarvan foto\'s werden gemaakt) heeft Wilbert v/d Burgt een feestje gemaakt. Niets dan lof! Bram & Yolande