Probleem met accu netjes opgelost Rav4

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

2e x in korte tijd met mijn Toyota Prius voor onderhoud en een terugroepactie. Ben erg vriendelijk behandeld en geholpen met bijv. de regels rondom de APK keuring t.w.v. 19.95. Reparatie vind ik zelf nogal prijzig met een uurloon van zogezegd 90 euro per uur. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat er duidelijk gemeld wordt wat het probleem is en wat het gaat kosten. Hoeveel tijd iets gaat duren enz. de overige service die ze bieden voortreffelijk. En hoewel ik niet zou wachten in de eerste instantie vond mijn zoontje het heerlijk om in de speelhoek te spelen en te mogen genieten van een croissant en jus d\'orange tijdens het wachten op mijn zus, waar ik een gezellige dag mee had doorgebracht en om 16:00u was het alweer klaar. Flexibiliteit krijgt van mij dan ook een 8. Want de eerste afspraak pastte gewoon net niet in mijn schema, waardoor ik genoodzaakt was naar een andere garage te gaan. Toen heb ik wel nog even boodschappen kunnen doen en gauw naar huis om mijn eigen fiets te halen MET kinderzitje. Dat zou nog een tip kunnen zijn. Leenfietsen met kinderzitjes. Verder prima service!

Komen afspraken na, heldere communicatie.

Duidelijk,snel en vriendelijk ontvangen en geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

erg vriendelijk en betrouwbaar en meedenkend personeel voor de klant

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uw beoordeling is door ons intern besproken. Inmiddels hebben wij u ook een oplossing geboden waar u nu gebruik van maakt. Met vriendelijke groet, I. Atema Coördinator Kwaliteitszorg

Naar aanleiding van een bezoek i.vm.onderhoudsbeurt van mijn auto, Toyota Prius, ben ik zeer positief wat betreft de klantvriendelijkheid. Ik zou de auto brengen en met een leenfiets terugkeren, was afgesproken. Die dag was het zeer koud en werden sneeuwbuien voorspeld. Ter plaatse overwoog ik om de fiets te laten staan en me alsnog aan te melden voor de terugbrengservice, hoewel het al iets later was dan half negen. Dit was geen enkel probleem en binnen 20 minuten stond ik warm en droog terug thuis. Alsnog bedankt voor deze service!