Zeer slechte verkopers in de winkel

Ik was 02-08-2019 in de showroom in Eindhoven Toyota. Ik was daar rond 11.45 speciaal vanuit Tilburg gekomen om mij te laten informeren voor een Toyota ultimate executive. Hier heb ik serieus intresse in. Zelf rij ik een Toyota executive 2017. Ik heb daar ongeveer een uur rondgelopen heen en weer en weer heen en weer en naar de buiten showroom. Diverse mensen gezien maar niemand niemand sprak me aan Meneer kan ik u helpen!!!!!. De verkopers hadden het allemaal zo druk de een was zeer druk doende met vrijkaartjes te regelen telefonisch voor het een en ander....de ander was in een zwaar gesprek met zijn collega. Misschien lag het aan het feit dat ik een korte broek droeg en een petje ophad, ik weet het niet, Ook wisten ze denk ik niet dat ik 20 000 euro iin mijn zak had. Zeer slecht vind ik het ben weggereden en onderweg gebeld dat ik het zeer kwalijk voor. Ik ben een Toyota fan en wilde mijn 13deToyota misschien bij Driessen kopen maar helaas.......

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mij complimenten met Driesen Toyota. De verkoopadviseur Martijn Gijsbers ging: “Above and beyond” om mij te helpen met het koop van mij Auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een van de besten dealerships in Nederland

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag belde ik om een proefrit te maken.\r\nDat ging niet, want, de jonge man die ik aan de lijn kreeg zei ‘ de auto is net gepoetst en omdat u een ritje wilt maken ga ik hem niet uit de showroom duwen ‘ . Dat is hoe Driessen met klanten omgaat. Dank u !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto had een kleine beurt gehad maar de ruiten sproeier zat geen vloeistof in dus ik belde de werkplaats ze zeiden kom maar even langs wat was het probleem een knaagdier had de slang kapot gebeten dit hebben de koste loos gerepareerd fijne service dankjewel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen bij de aanschaf van een occasion. Uitgebreid geholpen en te woord gestaan. Inruil van bestaande auto naar tevredenheid afgehandeld.\r\nBij aflevering werd de auto onthuld en alle extra\'s, zoals extra accessoires, updates en reparaties waren beschikbaar. Dank hiervoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onder de indruk van de service: we hadden een nieuwe auto besteld. Deze stond al klaar onder de hoes om afgeleverd te worden toen ik het slechte bericht kreeg dat ik fysiek niet in staat zou zijn om deze schakelauto te gaan rijden. Binnen een halve dag was geregeld dat ik een automaat zou afnemen en ga daar binnenkort in rijden. Dat is service ten top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I was very pleased with the fantastic help in car purchase from Drissen Auto Eindhoven. The overall experience right from viewing till the delivery of the car was really good. Especially as an expat ( I don\'t speak dutch , yet) I felt very comfortable with Martijn , who explained me all the process in English and made the process if buying th car smooth. He arranged literally everything, right from the insurance (at discounted price) till the online payment. The car came with two years warrantee and trust from Drissen.\r\nIn the end it was great, smooth, helpful experience. Many thanks Martijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weer terug als klant bij Toyota Driessen via overname klanten van Toyota Jansen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere auto\'s hier gekocht en in onderhoud gehad.We zijn prima tevreden over Autobedrijf Driessen.Ook zeer tevreden over Erik Oosterhuis die ons de laatste auto verkocht heeft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn voor de 1e keer bij Driessen Toyota Eindhoven geweest en hebben daar een auto gekocht.\r\nwij kunnen alleen de beoordeling van de verkoper weergeven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette behandeling.Duidelijke uitleg.\r\nNemen uitgebreid de tijd,ook voor een occasion

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb op 2 maart een gebruikte auto bij Driessen gekocht en ben erg tevreden over dit bedrijf. De afspraken zijn prima nagekomen, de communicatie is snel en probleemloos, de verkoper dhr Gijsberts heeft alle tijd genomen om alles naar mijn volle tevredenheid te regelen. Ik kan hem en Driessen Toyota Eindhoven van harte aanbevelen!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerder op de week gevraagd om fotos toe te sturen van een occasion. Deze stond nog niet met fotos op internet. Geen fotos gekregen. Er naar toen gereden en daar een excuus te horen gekregen dat het via een stage loper liep enz enz. Bij de auto gekeken. Poetsen is niet de sterkste kant van het bedrijf ( strepen , niet goed uitgepoetst en losse delen in de auto). Gevraagd voor een proefrit maar nee eerste om de tafel zitten om een prijs af te spreken en dan een keer proefrit. Zo werkt het in auto land niet. Je moet een gevoel bij een auto krijgen en dat gevoel krijg je het beste bij een proefrit. Maar helaas snappen ze dit niet bij Driessen. Driessen heeft het halve bedrijven terrein daar met verschillende merken. Jammer dat dit voor de klant niet gunstig uitvalt in de vorm van klant tevredenheid. Massa productie waar voor ons gevoel de klant zich maar in moet schikken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerder slechte ervaring gehad. In tweede instantie heel goed geholpen! Goed opgepakt!

Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat deze keer beter naar wens is. Met vriendelijke groet, I. Atema Coördinator Kwaliteitszorg

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanwege de bijzondere actie week voor het eerst naar de toyota garage geweest. Heel vriendelijk geholpen maar daarna kwam de offerte. Na het het invullen op mijn pc kreeg ik een mooie offerte. Nog even een grote beurt gegeven + nieuwe banden. Nu krijg ik 25 minder en moet ik 25% meer betalen voor de auto. Mijnheer driessen : dit is op een hele slinkse manier klanten naar de garage trekken, om ze daarna een poot uit te draaien. Nooit geen Driessen meer !!!!!!!!!!!!

Bedankt voor uw review. Er blijkt een misverstand te zijn ontstaan bij de opgestelde offertes. De vestigingsmanager van Driessen Toyota heeft inmiddels contact met u opgenomen om de offertes te bespreken. Met vriendelijke groet, I. Atema Coördinator Kwaliteitszorg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren lang klant,dat zegt genoeg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede Service! Lossen problemen snel op.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meestal goed maar vandaag bar en boos. Het leek wel of ze ons geen auto wilden verkopen!

Bedankt voor uw review. Onze excuses voor deze ervaring. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Na de vakantie hebben wij u opnieuw uitgenodigd bij ons in de showroom. Met vriendelijke groet, I. Atema Coördinator Kwaliteitszorg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service. Dank Driessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels meerdere auto\'s gekocht bij Driessen in Eindhoven en ook altijd hier het onderhoud laten uitvoeren. Telkens ben ik verbaasd over de zeer goede service die hier geboden wordt en de snelheid waarmee (kleine en grotere) problemen worden opgelost. Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probleem met accu netjes opgelost\r\nRav4

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e x in korte tijd met mijn Toyota Prius voor onderhoud en een terugroepactie. Ben erg vriendelijk behandeld en geholpen met bijv. de regels rondom de APK keuring t.w.v. 19.95. Reparatie vind ik zelf nogal prijzig met een uurloon van zogezegd 90 euro per uur. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat er duidelijk gemeld wordt wat het probleem is en wat het gaat kosten. Hoeveel tijd iets gaat duren enz. de overige service die ze bieden voortreffelijk. En hoewel ik niet zou wachten in de eerste instantie vond mijn zoontje het heerlijk om in de speelhoek te spelen en te mogen genieten van een croissant en jus d\'orange tijdens het wachten op mijn zus, waar ik een gezellige dag mee had doorgebracht en om 16:00u was het alweer klaar. Flexibiliteit krijgt van mij dan ook een 8. Want de eerste afspraak pastte gewoon net niet in mijn schema, waardoor ik genoodzaakt was naar een andere garage te gaan. Toen heb ik wel nog even boodschappen kunnen doen en gauw naar huis om mijn eigen fiets te halen MET kinderzitje. Dat zou nog een tip kunnen zijn. Leenfietsen met kinderzitjes. Verder prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen afspraken na, heldere communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk,snel en vriendelijk ontvangen en geholpen.