Correcte en professionele ontvangst.

Rekening werd gecontroleerd en gecorrigeerd voordat hij werd overhandigd.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Helemaal tevreden

• Deskundigheid N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer fijne koopervaring en een erg mooie en fijne auto

Ontvangst bij Driessen Eindhoven was erg hartelijk. Informatie duidelijk en compleet. Goede service en niet opdringerig. Top dus. Kleur van de auto (Suzuki Swift 1.2) is veel mooier dan ik had durven hopen (het is geen standaardkleur die in de showroom staat). Dus daarmee ben ik helemaal in mijn nopjes. Rijgedrag vind ik ook super. De auto stuurt direct en gas en rem reageren snel zoals ik gewend ben van mijn vorige auto (Seat Cordoba Cupra). Rijdt lekker soepel en vlot door de bochten en daar houd ik van. Dus ook top.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Niks mis met Driessen

Bij mijn inruil heb ik een voor beide denk ik mooie deal kunnen sluiten. Bij aflevering zijn er een paar dingen beloofd en tot mijn grote vreugde zijn die hoe klein ook nagekomen veel dank daarvoor

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Zeer goede ervaringen

Prima service Zeer goede verkoopadviseur, weet alles goed uit te leggen ,en een goede inruilprijs

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nette service

Nette service En vriendelijk

superbedrijf

Jullie begrijpen als geen ander dat ik geen prijs stel op uitleg van de factuur. Onze auto is bedoeld om veilig te rijden en ons en onze honden veilig van A naar B te brengen. En dat is met beide SUZUKI's die we van jullie hebben iedere dag weer mogelijk. Auto keurig afgeleverd, leenfiets ter beschikking. Maar ja, het regende.................. Dat was kort jammer....

Nvt

Prima geholpen

Prima en snel

Kan niet beter

• Reden bezoek Andere reden

geweldig

alles 100 % naar wens. kan niet beter.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

super, fijn personeel.Zeer beleefd.

Zeer beleefd personeel,je wordt hartelijk begroet.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

zeer klantvriendelijke afhandeling door personeel!

fijne benadering door personeel en duidelijke informatie over de te verwachten kosten bij een toekomstige APK-afhandeling

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer goede ervaring

altijd vriendelijk ontvangst geduldig en luisterend oor en goed advies reden van bezoek: reparatie/schadeherstel en aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Andere reden

Fijne ontvangst, super vriendelijk, goede informatie

hele goede service

wij kochten 1 jaar geleden een occasion suzuki vitara 1.6 na plm 2 mnd kregen wij een storing van de abs systeem op de dag dat we naar Duitsland op vakantie gingen we mochten toen langskomen en ze hebben er gelijk naar gekeken maar konden er niet uitkomen toen hebben we een leen vitara meegekregen ,ter plekke alles over gepakt incl hond kregen tijdens de vakantie telefoon dat alles o.k was dus gelijk vanaf Duitsland op wezen halen er waren geen kosten aan verbonden dus prima geholpen Vlak voor de garantie afliep kwam weer dezelfde storing naar voren weer melding van gemaakt maar door ziekte en naderhand corona kon ik niet meer binnen de garantietijd komen 9-6-2020 een uitdraai laten maken ,daar kwam naar voren abs pomp plus elekrtonica defect Heb een lease wagen mee gekregen en na 2 dgn was de auto volledig gerepareerd ik ging hem ophalen in Eindhoven bij Driessen /suzukiik vroeg om de rekening maar de leiding zei dat het zo goed was mijn complimenten voor de goede service Henk van Katwijk

• Reden bezoek N.v.t.

Keudig en snel geholpen.

Vakkundig geholpen.

Alles keurig netjes gedaan zoals ik gevraagd had. Vakkundig personeel die goed luisteren naar de wensen. Enige minpuntje is dat de geadviseerde reparaties niet besproken werden.

Aangenaam

Het onderhoud van de auto is in alle opzichten prettig verlopen.

Slechte service

Gisteren en vandaag met mijn 1 jaar oude Suzuki Swift (private-lease) langs geweest voor een nieuwe dop voor de vulopening motorolie. Kon niet worden gegeven, want de werkplaats was niet open en de dag erna geen dop in voorraad. Ik denk dan als je een beetje service gevoel hebt, dan haal je zo’n dop uit andere Swift, maar nee ga maar naar een zaak waar ze de dop verkopen. Hier speelt ongetwijfeld mee dat de auto niet bij deze dealer is aangeschaft. De dop moet tijdens een rit Zutphen-Eindhoven zijn losgeraakt en dus verloren. De auto was een paar dagen daarvoor bij een andere Suzuki dealer geweest voor de eerste servicebeurt. Motorcompartiment onder de olie.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk, goede service, prijs/kwaliteits verhouding is goed.

x

x

Goed, maar ook verrassend

Bij het maken van de afspraak werd mij gevraagd wat ik allemaal aan de auto gedaan wilde hebben. Er werd niets vermeld over werkzaamheden die sterke geadviseerd werden bij een 2-jaarlijkse beurt. Ik ging er dus vanuit dat een eenvoudige beurt voldoende zou zijn. (prijs 168 euro). Maar bij het brengen van de auto werd mij gewezen op het advies bij een 2-jaarlijkse controle van het vervangen van remvloeistof en interieurfilter. Natuurlijk wil ik het beste voor de auto en heb ik dit laten doen. Maar als dit al bij het online maken van de afspraak zou zijn geadviseerd, zou ik niet verrast zijn met een extra bedrag op de rekening van 100 euro. Het gaat mij niet om de 100 euro, maar als dit vooraf bekend zou zijn geweest zou het veel prettiger zijn geweest. Om deze reden geef ik aan aanbevelen nee, om de verdere afhandeling in de werkplaats en de gedane arbeid geef ik aanbevelen ja.

snel en goed geholpen

zie boven