Door omstandigheden moest ik het tijdstip voor de beurt een dag van te voren veranderen. Dat was helemaal geen probleem.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

duidelijke en vriendelijke uitleg

Naar wens

alles zoals afgesproken

Zeer goede service

Onze auto heeft gisteren zijn VOS beurt gehad. En een dag van te voren kregen we bericht dat hij voor 19oktober gekeurd moest worden. Dus ik bel of dat er alsnog bij de beurt kon en die was al ingepland zonder er de afspraak over gemaakt te hebben. Daar ben ik zeer over te spreken. Er wordt vooruit gedacht. Dus auto netjes gedaan en gekeurd. Netjes op tijd klaar ook. We kunnen weer een jaar veilig rijden. Wij zijn zeer tevreden.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima service en probleem opgelost

Goede service. Probleem werd gelijk naar gekeken

fijn

fijn

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Mijn eerste ervaring met Driessen Suzuki is zondermeer positief!

Zie boven!

Snelle en professionele service

Defect aan mijn auto werd snel en goed opgelost.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

ontvangst en verder het verloop prima

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Snelle, zeer verzorgde aandacht voor auto en klant

Duidelijke uitleg wat nodig is voor een goede, veilige auto, zodat je nog lang en veel rijplezier kan hebben. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant. De auto lijkt weer als nieuw. Ben zeer tevreden, erg klantvriendelijk. Zeker aan te bevelen. Ik kan gewoon niet anders dan hoge score geven. Echt goede service. Dankjewel.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

niet allemaal even duidelijk

Een paar dagen geleden een mail - en de dag erop ook nog een brief - dat mijn auto toe is aan een onderhoudsbeurt, op zich netjes. Zowel de mail als de brief zijn niet echt duidelijk: de brief verwijst naar het onderwerp van de mail, dus waarom dan een brief. Niet echt duidelijk is het VOS, wat houdt dat nu precies in, kan ik naar eigen(wijze) inzicht onderhoudspunten niet laten uitvoeren? Wat houdt de standaardbeurt in? Je verwacht dat zo’n mail in één keer duidelijkheid zou scheppen. Voor de datum en het tijdstip alles naar eer en geweten ingevuld en verzonden. Je zou toch verwachten dat je dan een mail van Driessen zou krijgen met de bevestiging van datum, tijdstip en onderhoudskeuze. Niet dus. Er zijn hier zeker verbeteringen aan te brengen.

• De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Slecht

Mijn airco defect tot april 2020 garantie nog niet opgelost😡

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

perfecte communicatie en service.

vragen worden helder beantwoord, prima begeleiding en uitleg. Naar mijn zin (zeeeer persoonlijk) kan dat ooit wat minder, want ik snap helemaal niks van een auto.

Snel helder duidelijk

Snel helder en duidelijk

Vriendelijk en klantgericht

Verkoop prettig geregeld aftersales ook goed

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Mijn auto is niet bij jullie voor reparatie of ondehoud geweest.

Mijn auto is niet bij jullie geweest.

• De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Prima afgifte van de lease-auto

De voorgestelde aanbetaling bleek onverwacht toch nog onderhevig aan BTW waardoor dit bedrag lager uitvalt bij de maandelijkse aftrek. Vind ik wel een zwak punt.

• Reden bezoek N.v.t.

Ik had verwacht dat een schroef in mijn achterband buiten risico zou vallen

Driessen Suzuki heeft mij prima geholpen met 2 nieuwe lease auto's. Wat me een beetje tegenvalt is dat door domme pech ik een schroef in mijn achterband heb gereden ( km stand 1000 km op de teller) maar dat een nieuwe band ( band met schroef was niet te repareren) niet buiten het eigen risico valt, hier had ik toch geen eigen schuld :(

Wat ik minimaal verwacht

Redelijk efficiënt, niet goedkoop, hopelijk betrouwbaar

Had op beter gehoopt

Ik was al teleurgesteld dat deze auto exact hetzelfde probleem had dan de vorige; dit was dus in het productieproces nog niet ondervangen en moest dus na levering nog gedaan worden. Was dus niet blij dat bij een splinternieuwe auto de versnellingsbak etc. gedemonteerd moest worden. Ook deze modificatie verliep verre van vlekkeloos.

Ik ben tevreden

Ik ben vriendelijk ontvangen en er is uitleg gegeven over wat er gedaan moest worden en dat is ook gebeurd volgens de gegevens die ik mee gekregen heb De prijs viel gelukkig niet tegen en ik hoop dat ik het komende jaar zorgeloos kan rijden en kom dan graag weer terug voor een volgende beurt

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Feestje om nieuwe auto te kopen.

Ik heb altijd dezelfde verkoper Han van Rhee. Een feestje om een nieuwe auto te kopen bij hem. Dit keer gekozen voor Private Lease en tot nu toe bevalt me dat prima. Ook de nieuwe Suzuki is top.....rijdt fijn....ziet er blits uit met al die extra's. Kortom ik ben zeer tevreden.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede ervaring op een puntje na

Blijkbaar was de transportzekering niet goed doorgeduwd waardoor er een aantal functionaliteiten niet werkte. Doordat ik het raar vond dat 2 x op de startknop moest drukken, ben ik naar de dichtsbijzijnde suzuki dealer gegaan en daar hebben ze bovenstaande geconstateerd. Zij hebben het probleem opgelost.

Snelle reparatie, goed uitgevoerd

Reparatie goed en snel uitgevoerd