alles is naar wens gegaan
Alles prima geregeld.
Met een lekke band de garage bezocht, uiteraard wilde men mij helpen doch er waren maar 2 monteurs aan het werk (tussen kerst en oud/nieuw) dus het kon langer duren. Besloten toch maar ter plekke te wachten. Binnen 3 kwartier stond ik weer bij m'n auto en was de band gemaakt, kortom prima en snelle service.
Suzuki Driessen staat voor mij op nummer 1. Zeer klantvriendelijk en ik wordt altijd zeer goed en snel geholpen! Petje af!!
Al jaren kom ik bij Driessen eerst als Opel rijder en daarna als een tevreden Suzukirijder .Ik kom al vanaf ca.1972 bij Driessen dus dat zegt genoeg over kwaliteit en service .
Het is altijd snel gemaakt en niet onnodige kosten.
Goed
.
Al jaren tevreden klant en nooit geen verassingen tijdens onderhoud of Apk
Stond thuis met lege accu. Han meteen gekomen en opgestart. De auto stond een week later op de planning voor kleine beurt en apk. Ik kon de auto meteen in de werkplaats laten en hij zou zo snel mogelijk nagekeken en gekeurd worden.
Correcte behandeling, vriendelijk personeel, goede koffie corner, houden zo.
Keurig volgens afspraak de onderhoudsbeurt afgewikkeld, zelfde dag mijn auto, weer heerlijk schoon opgehaald. Was wel vreemd, waar ik normaal 50.000 km per jaar rijd, blijf ik dit jaar op 10.000 km steken en dus kom ik aanmerkelijk minder in de garage, dat heeft aan de service niets veranderd.
Ik ben al meer dan 10 jaar een heel tevreden klant en blijf dat ook.
Kom er al 19 jaar met dezelfde auto.
beleefd,correct,vriendelijk,duidelijk,vertrouwen, had ik vroeger niet en ben toen voor 2600 guldens opgelicht door 1 van uw verkopers. verders geheel geen problemen.
Signaal van te zachte band en autosleutel met lege batterij; beide euvels werden binnen een half uur verholpen.
Perfect
Er is keurig gebeld voor meerwerk en mijn auto zag er weer netjes uit na alle gedane werkzaamheden.
Goedenavond, Ik heb mij auto opgehaald na de beurt. ik sla toevallig het onderhoudsboekje open ik lees daar dat er een lichte, vrijwel niet zichtbare, kras op de linkerkant van de auto zit. Dat is mij niet verteld bij het ophalen van de auto, ik ben er ook niet over gebeld. Ik word verwezen naar de vriendelijke verkoper en hij poetst met een middel de kras weg. Keurige service maar dat had natuurlijk moeten gebeuren in de werkplaats en ik had er spontaan over geïnformeerd moeten worden. Nu kom ik er per toeval zelf achter. Iets anders: de auto krijgt een keer per jaar beurt. Bij mijn vorige garage was ik dan gewend dat de matten gezogen werden en de auto een wasbeurt kreeg als service. Vind ik wel zo klantvriendelijk.
Kreeg goed advies en snelle service
er werd goed omgegaan met corona maatregelingen
Ik ben heel erg tevreden met de service en ook mijn telefoongesprekken werden goed behandeld, behulpzaam en servicegericht. Afspraken zijn goed nagekomen.
APK is vlot verlopen en de service en prijs en kwaliteit is in verhouding goed en betaalbaar!
De verkoper legde goed uit hoe om te gaan met de voor ons onbekende "snufjes" van de auto. Hij antwoordde geduldig op onze vragen en had een luisterend oor. We ervaarden het persoonlijke contact als prettig. Als we aangaven het nog niet helemaal begrepen te hebben, legde hij het rustig opnieuw voor ons uit. Hij nam de tijd voor ons.
prettige ontvangst, duidelijke uitleg werkzaamheden, juiste prijsopgave vooraf
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.