2

teleurgesteld.

Voor mijn vakantie heb ik een VOS onderhoudsbeurt laten doen met daarbij airco check, luchtfilter vervangen en brandstof reinigingsmiddel toevoegen. Tijdens mijn vakantie merkte ik dat de airco niet werkte. De geluid van auto was ook veranderd die ik overigens dacht dat door de uitlaat kwam. Bij terugkeer van vakantie heb ik mijn airco nog een keer laten nakijken en toen kreeg ik te horen dat de condensor lek was. Ik snap niet hoe de condensor lek kan raken een dag na de onderhoud. De auto is immers net 3 jaar oud. De veranderde geluid van de auto kwam door de losse luchtfilter kap die na de vervanging van de luchtfilter was niet dicht gemaakt! Dit was overigens de tweede keer ook niet gezien en bovendien waren de airco ventiel dopen ook niet dicht gemaakt. Dit noem ik prutswerk en Suzuki onwaardig. Zoiets heb ik noch nooit gezien bij Suzuki dealers in die 15 jaar dat ik Suzuki rijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Beter luisteren naar de klant.

Er wordt onvoldoende met de klant gepraat over hoe en wat er eventueel niet goed is en opgelost moet worden. Ook vrouwen moeten serieus genomen worden. Een auto met nog geen 10.000km al op ondehoud vindt ik erg vreemd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Vakkundig en correct.

Alle afspraken zijn nagekomen en ook tijdens de aflevering was er tijd voldoende voor goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

Goed

Netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Heldere uitleg en goede afhandeing

Extra (onvoorziene) reparatie werd overlegd en kon meteen worden uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goed op wat kleine puntjes na

online afspraak maken voor onderhoudsbeurt werkt niet: na drie dagen nog steeds geen mail, dan maar naar garage. Inplannen verliep soepel, totaalbedrag was meteen bekend, prima. Bij brengen van de auto aangegeven dat er een “piepje” te horen is, is genoteerd op werkopdracht. Auto op afgesproken tijd gereed, prima. Dan de verbeterpunten: zet bestuurdersstoel weer terug in originele stand, zet display weer terug in originele stand, het “piepje” is nog steeds te horen, vergeten na te kijken? Over het algemeen dus best tevreden op wat kleine puntjes na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

fijne garage, afspraak is afspraak.

Ook al zeg ik afspraak is afspraak, het inboeken van het onderhoud via het webformulier verliep niet soepel. De server had een hickup waardoor de afspraak bij mij wel bekend was maar bij de garage niet. Dit is zeer vriendelijk en accuraat opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer professionele houding van al het personeel en super vriendelijk!

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

top!

zoals met al onze auto's weer top geholpen,heel blij met alles!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

Prima

Zijn bevrijd je altijd voor het goede advies te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

volgens afspraak

Gastvrij ontvangen, keurig te woord gestaan, alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service

Volgens afspraak afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

goede behandeling

goede en correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Meer dan prima

Vriendelijk personeel, betrouwbare en snelle behandeling. Kortom, niets te klagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
9

Zeer goed

Boven mijn verwachting

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
8

Driessen cijfer 10

Maar Suzuki heeft schandalig lang gedaan over ter beschikking stellen van adequate niet piepende remmen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Prima service, prima faciliteiten

Onderhouds beurt aan mijn Swirft werd gedaan in ongeveer 1,5 uuur terwijl ikzelf prima kon werken in de koffie hoek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

Prima service

Driessen Autogroep is een net bedrijf, al kan de telefonische bereikbaarheid beter. De aflevering van de auto was een hele warme overdracht. Ik kreeg goede rij-instructies en de meneer nam alle tijd om alles toe te lichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

prima service

Prima service. Langere leveringsduur dan vooraf afgesproken. Rijklaar maken bij levering duurt te lang

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

Zeer efficiënt

Tot nu toe top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
4

Het bezoek en service voor onderhoud viel tegen.

Na het kopen van een auto bij Suzuki Driessen ( wat erg goed bevallen is ) is mijn eerste onderhoudsbeurt bij Suzuki mij vies tegengevallen. Bij het brengen van de sleutels van de auto was het ontvangst niet vriendelijk te noemen. Toen ik aangaf de sleutels te komen brengen ivm onderhoud zei de monteur behoorlijk ongeïnteresseerd ; Nou dan geef je sleutels maar... In de middag ben ik gebeld dat mijn remblokken doormidden waren, en dat ze dat nog nooit meegemaakt/gezien hadden. Toen ik zei niet te weten hoe dat mogenlijk was, omdat ik geen noodstop of iets dergelijks gemaakt heb, werd mij ( nog net niet lachend)gevraagd waar ik die auto dan wel niet gekocht had?.... nou bij jullie ! Toen was het even stil , waarna hij verder ging aan een ander punt van zijn lijstje. Ik kan toch wel zeggen dat ik aan dat gesprek lange tijd een naar gevoel heb overgehouden. Totaal niet wat ik van een merkdealer verwacht na de aanschaf van een auto (€16.000,- ) Wat ik ook niet had verwacht ,dat dergelijke mankementen waar ik blijkbaar niets aan kan doen, totaal voor mijn kosten zouden komen ( €110.45 ex. BTW )terwijl ik de auto nog geen jaar in bezit had op dat moment. Toen bovenstaande speelde had ik een sterfgeval in mijn familie waardoor ik het voorval maar snel heb geaccepteerd zodat ik mijn focus bij de familie kon houden. Achteraf heb ik nog wel regelmatig spijt dat ik er toen geen werk van heb gemaakt. Nu ik deze mail voor een beoordeling voorbij zag komen wilde ik mijn verhaal toch met jullie delen omdat ik mij door bovenstaande nu nog soms boos en "genaaid" voel als ik eraan terugdenk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

Geen vertrouwen meer in Driessen

Wederom is mijn auto niet gemaakt. Een monteur die er al heel lang werkt maakt geen test rit na de APK keuring en reparatie. Ik als leek hoorde zelfs dat de versnellingsbak kapot was

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Vriendelijke verkopers. Tevreden.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

Zeer vriendelijk en snel geholpen.

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Vertrouwen

Vertrouw erop dat ze me veilig laten rijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Filter op taal