goede behandeling

goede en correcte behandeling

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Meer dan prima

Vriendelijk personeel, betrouwbare en snelle behandeling. Kortom, niets te klagen

Boven mijn verwachting

Driessen cijfer 10

Maar Suzuki heeft schandalig lang gedaan over ter beschikking stellen van adequate niet piepende remmen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Prima service, prima faciliteiten

Onderhouds beurt aan mijn Swirft werd gedaan in ongeveer 1,5 uuur terwijl ikzelf prima kon werken in de koffie hoek.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Driessen Autogroep is een net bedrijf, al kan de telefonische bereikbaarheid beter. De aflevering van de auto was een hele warme overdracht. Ik kreeg goede rij-instructies en de meneer nam alle tijd om alles toe te lichten.

prima service

Prima service. Langere leveringsduur dan vooraf afgesproken. Rijklaar maken bij levering duurt te lang

Zeer efficiënt

Tot nu toe top

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Het bezoek en service voor onderhoud viel tegen.

Na het kopen van een auto bij Suzuki Driessen ( wat erg goed bevallen is ) is mijn eerste onderhoudsbeurt bij Suzuki mij vies tegengevallen. Bij het brengen van de sleutels van de auto was het ontvangst niet vriendelijk te noemen. Toen ik aangaf de sleutels te komen brengen ivm onderhoud zei de monteur behoorlijk ongeïnteresseerd ; Nou dan geef je sleutels maar... In de middag ben ik gebeld dat mijn remblokken doormidden waren, en dat ze dat nog nooit meegemaakt/gezien hadden. Toen ik zei niet te weten hoe dat mogenlijk was, omdat ik geen noodstop of iets dergelijks gemaakt heb, werd mij ( nog net niet lachend)gevraagd waar ik die auto dan wel niet gekocht had?.... nou bij jullie ! Toen was het even stil , waarna hij verder ging aan een ander punt van zijn lijstje. Ik kan toch wel zeggen dat ik aan dat gesprek lange tijd een naar gevoel heb overgehouden. Totaal niet wat ik van een merkdealer verwacht na de aanschaf van een auto (€16.000,- ) Wat ik ook niet had verwacht ,dat dergelijke mankementen waar ik blijkbaar niets aan kan doen, totaal voor mijn kosten zouden komen ( €110.45 ex. BTW )terwijl ik de auto nog geen jaar in bezit had op dat moment. Toen bovenstaande speelde had ik een sterfgeval in mijn familie waardoor ik het voorval maar snel heb geaccepteerd zodat ik mijn focus bij de familie kon houden. Achteraf heb ik nog wel regelmatig spijt dat ik er toen geen werk van heb gemaakt. Nu ik deze mail voor een beoordeling voorbij zag komen wilde ik mijn verhaal toch met jullie delen omdat ik mij door bovenstaande nu nog soms boos en "genaaid" voel als ik eraan terugdenk.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Geen vertrouwen meer in Driessen

Wederom is mijn auto niet gemaakt. Een monteur die er al heel lang werkt maakt geen test rit na de APK keuring en reparatie. Ik als leek hoorde zelfs dat de versnellingsbak kapot was

Vriendelijke verkopers. Tevreden.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer vriendelijk en snel geholpen.

Prettig.

Vertrouwen

Vertrouw erop dat ze me veilig laten rijden

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Door omstandigheden moest ik het tijdstip voor de beurt een dag van te voren veranderen. Dat was helemaal geen probleem.

duidelijke en vriendelijke uitleg

Naar wens

alles zoals afgesproken

Zeer goede service

Onze auto heeft gisteren zijn VOS beurt gehad. En een dag van te voren kregen we bericht dat hij voor 19oktober gekeurd moest worden. Dus ik bel of dat er alsnog bij de beurt kon en die was al ingepland zonder er de afspraak over gemaakt te hebben. Daar ben ik zeer over te spreken. Er wordt vooruit gedacht. Dus auto netjes gedaan en gekeurd. Netjes op tijd klaar ook. We kunnen weer een jaar veilig rijden. Wij zijn zeer tevreden.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima service en probleem opgelost

Goede service. Probleem werd gelijk naar gekeken

fijn

fijn

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Mijn eerste ervaring met Driessen Suzuki is zondermeer positief!

Zie boven!

Snelle en professionele service

Defect aan mijn auto werd snel en goed opgelost.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

ontvangst en verder het verloop prima

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Snelle, zeer verzorgde aandacht voor auto en klant

Duidelijke uitleg wat nodig is voor een goede, veilige auto, zodat je nog lang en veel rijplezier kan hebben. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant. De auto lijkt weer als nieuw. Ben zeer tevreden, erg klantvriendelijk. Zeker aan te bevelen. Ik kan gewoon niet anders dan hoge score geven. Echt goede service. Dankjewel.

niet allemaal even duidelijk

Een paar dagen geleden een mail - en de dag erop ook nog een brief - dat mijn auto toe is aan een onderhoudsbeurt, op zich netjes. Zowel de mail als de brief zijn niet echt duidelijk: de brief verwijst naar het onderwerp van de mail, dus waarom dan een brief. Niet echt duidelijk is het VOS, wat houdt dat nu precies in, kan ik naar eigen(wijze) inzicht onderhoudspunten niet laten uitvoeren? Wat houdt de standaardbeurt in? Je verwacht dat zo’n mail in één keer duidelijkheid zou scheppen. Voor de datum en het tijdstip alles naar eer en geweten ingevuld en verzonden. Je zou toch verwachten dat je dan een mail van Driessen zou krijgen met de bevestiging van datum, tijdstip en onderhoudskeuze. Niet dus. Er zijn hier zeker verbeteringen aan te brengen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.

Slecht

Mijn airco defect tot april 2020 garantie nog niet opgelost😡