Goed zoals gebruikelijk

Goede eravaring, alleen vond ik het vreemd dat ik een opmerking kreeg over band spanning maar dat het niet bijgevuld was. Kleine moeite om de klant te ontaorgen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

vriendelijk en zonder problemen. auto wordt gewassen afgeleverd.

vriendelijk en zonder problemen. auto wordt gewassen afgeleverd.

geweldig

wij zijn geweldig geholpen in alle opzichten

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

snelle service en goed overleg

Ignis voor grote beurt gebracht en tevens een afgesproken gesprek met verkoper over eventuele volgende auto. Beurt was snel klaar; extra kosten ivm kapotte ruitenwisser keurig besproken. Overleg met verkoper prima. Gaf ons goede adviezen.

Super geholpen

Luisterend oor voor alle wensen. Klantvriendelijk geholpen!

Zeer prettig

Ik ben prettig en deskundig geholpen zonder ervaren koopdruk. Prima deal m.b.t. bandenset in het aanbod opgenomen.

Super goed

Ik wordt altijd goed ontvangen en te woord gestaan. Mocht ik voor iets kleins komen, wordt ik ook altijd geholpen wat ik erg fijn vind als vrouw alleen. Service is dus supergoed. De nieuwe Ignis bevalt ook heel goed.

zeer goed

zeer goed, vriendelijk, tijdig geholpen en goede voorzieningen tijdens het wachten.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Perfect geholpen

Altijd klantvriendelijk en goed uitleggen wat er gedaan is en waarom.

Zoals onder beoordeeld

Fantastisch geholpen

Door de Suzuki Service card extra had ik recht op een gratis wintercheck van Suzuki, Mijn auto was snel klaar en nog gewassen ook. Daarnaast kreeg ik nog een bon voor een gratis winterwasbeurt. Wat een service!!

Het was goed geregeld

Ze hebben me goed geholpen

Goed.

Goede ervaring, maar bij gereed zijn zou ik telefonisch bericht worden maar gebeurde via schriftelijk bericht op telefoon. Klein minpuntje.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

vakkundige mensen en goed georganiseerd

en goed georganiseerd bedrijf met vakkundig personeel en vriendelijke en duidelijke begeleiding van het schadeproces

Zoals het hoort!

Prettig geholpen door Sjoerd. Alles ging volgens afspraak. Goede ervaring met de aftersales.

Erg goede service

Zeer tevreden over telefonisch contact als ook het contact tijdens service. En tevoren , 1 jaar geleden, bij keuze maken voor deze auto.

Alles netjes afgehandeld

• Deskundigheid N.v.t.

zeer tevreden!

Fijne wachtruimte, lekkere koffie, vriendelijk personeel

Ik ben zeer tevreden

snel en correct

Snelle correcte aktie, met hopelijk een goed resultaat.

Vertrouwd

Eerlijke verkoper, Han van Rhee. Ik doe er graag zaken mee. Ook aan de Bali fijne, behulpzame mensen. Over de werkplaats kan ik niet veel vertellen, normaal kom ik niet voor een beurt, klein nog groot. Normaal gesproken bij een redelijke deal, ruilen wij elke 2 jaar in.

Keurig geholpen

Goed goed gesprek gehad met de verkoper Han v Ree ,en goede uitleg gehad prisma kerel, dank je wel.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed en vakkundig geholpen.

Ik ben zo als altijd prima geholpen.

Prettig.

Zoals ik had verwacht.

snelle en zorgvuldige service

Snelle - en goede hulp

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.