Overdracht snel

Geen bos bloemen voor de vrouw.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

goed en duidelijk uitgevoerde werkzaamheden

ik werd goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden die men moest uitvoeren. deze zijn na overleg uitgevoerd

Goede servic

netjes behandeld keurige balie ik vindt het jammer dat ze daar weg gaan je kan wachten op de auto en in de tussen tijd naar het centrum gaan op loop afstand

Goed uitstekend

Geweldige service

Vlotte service en correct en goed geholpen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Vriendelijk en behulpzaam.

Heb het contact vanaf het begin als prettig ervaren. Gemaakte afspraken, bijvoorbeeld proefrit(ten) zijn goed nagekomen.

Heel goede ervaring.

Goede ontvangst bij de receptie. Er wordt gebeld en overlegd na constatering van gebreken waarna de reparaties worden uitgevoerd. Goeie leenauto.

Helemaal top!

Ik moest mijn auto op tijd weer terug hebben voor een andere afspraak en vond het fijn dat er werd meegedacht naar een oplossing! Uiteindelijk mijn auto al eerder op kunnen halen zoals afgesproken! Auto zag er hartstikke netjes uit van binnen en de afspraak is soepel en klantvriendelijk verlopen. Zeer tevreden, jammer dat locatie Valkenswaard weg gaat...

• Deskundigheid N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Vlotte service

Zonder afspraak een storing gemeld, direct geholpen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Vlugge afspraak. Gezellig personeel

Slecht !

Na mijn bestellen heb ik een voorlopige leverdatum gekregen, daarna heb ik niets meer gehoord. Een maand van te voren heb ik zelf maar gebeld en kreeg toen te horen dat de levering met enkele maanden verschoven was. Ook daarna is de levering nog twee keer uitgesteld en telkens heb ik contact moeten opzoeken om deze informatie te krijgen. Reden voor de eerste vertraging had te maken met aangescherpte milieueisen, hierover had Opel contact gezocht met de dealer. Ik heb hier niets over gehoord totdat de dealer aangaf dat dat de reden voor de vertraging was. Ook daarna heb ik nooit iets van de dealer vernomen anders dan antwoorden op mijn informatie verzoeken. En bij levering blijkt ook nog eens dat de auto niet alle bestelde opties heeft. Een aantal bestelde opties waren inclusief andere opties; dit is totaal verkeerd gegaan.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen, zo jammer dat Driessen Valkenswaard op gaat in andere vestigingen. Hier staat men nog voor echte klantvriendelijkheid.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Het aantal door mij gegeven sterren spreekt voor zich.

Vriendelijk, gastvrij, deskundig, informatief, meedenkend etc etc

Te duur !!!!!

Geachte, De bobine van mijn auto laten vervangen ( Opel Zafira ), kosten Euro 161,15 excl. BTW. De bobine zelf kost slechts 69,60 excl. Dit alles zonder montage en BTW. Conclusie: Ik vind dit erg duur, het staat niet meer in verhouding met elkaar. Groeten. Opm. Ik hoop dat U mij nog kan tegemoet komen. E-mail : hoevenaars1956@zonnet.nl

Prima.

Prima.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Correcte behandeling aan de balie,

Accuraat, zeer vriendelijk, snelle service. Voelde met net een prinses hihi, goed bedoeld

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Klantvriendelijk en correct geholpen !

Super aardig personeel. Komen hun afspraken na en bellen direct als de auto klaar is. Heel erg jammer dat dit filiaal per juli 2020 opgeheven wordt :-(

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Wordt altijd vriendelijk en adequaat geholpen,

BEn gevallen en kon niet zelf autorijden.De auto werd op mijn vraag keurig opgehaald en teruggebracht om een keuring en beurt te krijgen.Prima service,bedankt.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed, alles volgens afspraak nagekomen.

Netjes te woord gestaan. Proefrit was snel geregeld. Naar tevredenheid kunnen handelen over de prijs. Afspraken over afleveren auto en naleveren van de trekhaak zijn netjes nagekomen.

Reparatie prima

Op 2-1 was ik waarschijnlijk een van de eerste klanten . Er kon geen nieuwjaarswens af, en de ontvangst van de man achter de receptie was nors en onverschillig. Niet prettig dus. Toen ik de auto op kwam halen heeft Tom mij geholpen op een prettige manier. De man die mij in de ochtend geholpen had, was aan het bureau bezig met een klant. Zijn houding was hetzelfde als in de ochtend, in bijzijn van meerdere klanten snauwde hij nog een monteur af. Misschien had hij met een reden een slecht humeur, echter, ik heb het als niet prettig ervaren.

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.

super behandeld!

super gastvrij en netjes behandeld bij Driessen Valkenswaard. geholpen door Sjors , geen vervelende verkoper maar zeer betrokken en eerlijke man!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede en correcte behandeling en afspraken.

Goede en correcte behandeling bij aankoop van een nieuwe auto. Gemaakte afspraken werden nagekomen.

goede service

Heel beleeft personeel

Goede ervaring

Goede ervaring . Niet lang mijn auto hoeven te missen op de dag van onderhoud !

klantvriendelijk

staan voor je klaar , er is altijd koffie , en allemaal erg vriendelijk