Auto werd schoongemaakt afgeleverd

Er zou telefonisch contact opgenomen worden als de auto klaar was, maar kreeg een app op mijn telefoon, die ik niet gehoord had. In huis heb ik nl. de telefoon beneden op een vaste plaats liggen. Toevallig had ik bezoek die me erop attendeerde dat er wsl. een app binnen was gekomen en dat die wel van de garage zou kunnen zijn. Ik had echt een telefoontje verwacht en geen app bericht. Deskundigheid en Prijs/kwaliteit kan ik niet beoordelen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Ik geef Driessengroep Helmond een 10. Niet omdat het mij gevraagd wordt deze normering jullie te geven, omdat anders de medewerkers met een 7 andere werk kunnen zoeken. Maar omdat IK zo in elkaar zit. Dankbaar voor het Leven in Succes. En die Dankbaarheid wens ik jullue ook toe. Namasté.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Klantvriendelijk zeer goede service

Ik heb alleen goede ervaringen met Opel Driessen Helmond Problemen met auto geeft storing aan, gebeld meteen actie ondernomen om probleem opbrengst lossen Dit is de reden dat ik weer een Opel Insignia heb besteld

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

niet geheel tevreden, heb aangegeven ruitenvloeistof op is maar niet bijgevuld.

niet geheel tevreden, heb aangegeven ruitenvloeistof op is maar niet bijgevuld.

Goed en Gemoedelijk.

In een ontspannen gesprek zijn we tot een akkoord gekomen over wat er in de auto zit en wat de prijs werd.

• Service N.v.t.

afspraak nagekomen; goede uitleg

Aan verwachtingen voldaan.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ze doen wat ze beloven, en zijn zeer consument gericht

Snel en accuraat

Ik heb gebeld en kon meteen langskomen om het probleem op te lossen wat ze ook netjes hebben gedaan

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Geen klachten, breng de auto en s,avonds is hij klaar

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Goede service, vriendelijk personeel

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Wel duur voor een half uur werk.

Ze hebben alleen olie ververst voor 233euro .

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.

Ik ben erg netjes en correct geholpen

Ik ben erg netjes en correct geholpen Zeer vriendelijk er alles zoals afgesproken

• Reden bezoek Aankooponderdelen en/of accessoires

Goed geholpen, zeer vriendelijk en professioneel

goed geholpen en geadviseerd, fijne verkoper met verstand van zaken.

Van A to Z alles goed geregeld

Auto moest terug voor een terugroepactie en een onderhoudsbeurt. Alles goed geregeld en werd geinformeerd toen de auto weer klaar stond. Bij ophalen auto netjes een rapport gekregen over wat er allemaal gecheckt en vervangen is. Perfecte service!

Altijd correct en behulpzaam

• Reden bezoek N.v.t.

Soepel en zonder zorgen

Het was een reguliere APK. Had een fiets gereserveerd om op mijn werk te komen. Deze was echter vergeven, werd goed opgelost ben even naar mijn werk gebracht.

Heel goed

Mijn gevoel was heel vertouwt om daar mijn auto heen te brengen.

prima service !

Prima service , goede communicatie, vriendelijk , deskundig !

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Perfect / vriendelijk

Punctueel en heel vriendelijk

Arrogantie

Zeer onvriendelijken onbehulpzaam en arrogant, niet alleen in Helmond maar ook in Eindhoven

Klasse

Netjes te woord gestaan,en prima geholpen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit

Ik werd heel netjes behandeld maar op een aantal punten laat de service te wensen over. Zo heb ik mijn ongenoegen geuit over de navigatie kaartupdate maar daar werd verder niets mee gedaan. Zowel een verkoper als een receptiemedewerker gaven niet thuis. Daarnaast is mijn probleem met Spotify in de auto niet opgelost. Daarvoor moest ik naar mijn mening wel de hoofdprijs betalen voor het vervangen van een lampje, het demonteren van de afneembare trekhaak en hulp bij het gebruik van Spotify in de auto. Prijs: 63,35 Hands on: maximaal 30 minuten

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.

Goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring