Zeer tevreden over de aflevering.

Goede uitleg gehad en alles is prima gegaan.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Good quick service

Good service even replaced the mats for me which wore out way to quickly

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Heel tevreden

Zijn vriendelijk ontvangen en geholpen zijn zeer tevreden met de auto.

Prettig en deskundig

Een goede ontvangst aan de balie, deskundige hulp bij mijn vragen en precies op tijd klaar.

Zeer professioneel geholpen!

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Goede duidelijke communicatie

• Reden bezoek Aankooponderdelen en/of accessoires

dure reparatie

Ik vond de reparatie van mijn koelvloeistofsysteem wel duur, maar moest snel worden gerepareerd omdat ik teveel koelvloeistof verloor.

top behandeling

ik had een andere auto gekocht, een Zafira tourer. na een probleempje werd ik door de wegenwacht verteld een analyse te laten doen. dit werd gedaan door Driessen Opel Helmond, een aantal zaken kwamen daardoor aan het licht. Nadat ik de dealer gebeld had kreeg ik een koude schouder en moest het zelf maar uitzoeken, Opel Driessen nam het goed op en hebben alle problemen gemaakt die ze tijdens de analyse waren tegen gekomen, hebben mij kosteloos een leen wagen ter beschikking gesteld en mijn Zafira in record tijd gemaakt, ik ben zeer tevreden over hun klant vriendelijkheid, met name Bas die aan de balie staat, hij heeft zich 100% ingezet

zeer goed

zeer goede uitleg over de dingen die gebeurt zijn

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed behandeld, maar ze waren niet goede op de hoogte dat ik verzekerd was.

Auto is goed en snel gemaakt, en werd vriendelijk behandeld. Alleen belde ze op voor de kosten, dat is heel goed., echter ik ben verzekerd voor reparatie het 1e jaar van af aankoop. Degene die mij belde keek dit na in de computer en dat klopte. Toen ik de auto op kwam halen vroegen ze mij of ik contant wilde betalen of pinnen, ik zei dat ik daarvoor verzekerd was. (dit was toch bekend) Ben wel vriendelijk en goed te woord gestaan.

Prima!

perfect

goed ontvangen, duidelijke afspraken, gehouden aan afspraken en netjes gewerkt.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Heel fijne service en heel nette aflevering van de auto

De auto werd keurig en netjes gewassen terug afgeleverd

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed behandeld en snelle service

Goed geholpen

Eerste keer waren winterbanden niet uit opslag gehaald waarvoor excuses. Nu waren ze er wel, alles goed. Alleen een dag later begint signaal voor onderhoudsbeurt te branden, had daar geen combinatie van mogelijk geweest?

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Super goed behandeld en geadviseerd

Enrico Vrolijk heeft ons super goed geholpen!!!!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Klantvriendelijk, accuraat en oplossingsgericht

Er wordt altijd gebeld wat de kosten bedragen van reparatie en/of onderhoud

Professioneel en netjes

Professioneel en netjes

• Deskundigheid N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Goed en rustig geholpen

Er wordt alle tijd genomen om te woord te staan.

goede service

afspraken die gemaakt zijn, zijn ook nagekomne.

Goed geholpen.

Heel makkelijk dat je via de computer een afspraak kunt plannen op een tijd en dag dat het jou uit komt. Verder netjes dat je een telefoontje krijgt met wat er moet gebeuren aan de auto. Fijn dat ik vanuit thuis nog een gedeelte van de rekening mocht betalen vanwege een storing bij de Rabobank.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer fijn geholpen en extra uitleg gekregen voor de vragen die ik had over mijn software van de mokka door een monteur.

Geweldig geholpen

goede service van start tot einde.

Teleurstellend

Ik heb mijn auto woensdag 16 oktober aangeboden om een klacht te verhelpen en om een apk keuring te doen. Het bleek dat de apk keuring geheel niet nodig was (omissie van mij en jullie). Maar ik wilde een klacht verholpen gebben omdat wij van zins zijn een andere auto te kopen. De klacht is bekend bij de garage, de bandenspanning controle unit zou nieuw geplaatst worden. Dat had ik twee weken ervoor aangegeven bij het maken van de afspraak. Gisteren heb ik de auto gehaald en wat blijkt, de bandenspanning controle unit was niet besteld. Dit houdt in dat ik eigenlijk voor niets een halve dag verlof heb gepakt en voor niets de auto heb gebracht. Daar komt bij dat ik een leen auto had van jullie en dat was eigenlijk ook overbodig. Dit is een beetje jammer, zeker omdat jullie anders altijd een goede service geven.

Klantvriendelijk

Matjes versleten, snel geregeld, en nieuwe gekregen.

Super geregeld alles..

Goed gegaan ..