10

Heel goed

Mijn gevoel was heel vertouwt om daar mijn auto heen te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

prima service !

Prima service , goede communicatie, vriendelijk , deskundig !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Perfect / vriendelijk

Punctueel en heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

Arrogantie

Zeer onvriendelijken onbehulpzaam en arrogant, niet alleen in Helmond maar ook in Eindhoven

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Klasse

Netjes te woord gestaan,en prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
6

De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit

Ik werd heel netjes behandeld maar op een aantal punten laat de service te wensen over. Zo heb ik mijn ongenoegen geuit over de navigatie kaartupdate maar daar werd verder niets mee gedaan. Zowel een verkoper als een receptiemedewerker gaven niet thuis. Daarnaast is mijn probleem met Spotify in de auto niet opgelost. Daarvoor moest ik naar mijn mening wel de hoofdprijs betalen voor het vervangen van een lampje, het demonteren van de afneembare trekhaak en hulp bij het gebruik van Spotify in de auto. Prijs: 63,35 Hands on: maximaal 30 minuten

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Goede service

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vakkundig
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nog snel een storing oplossen op vrijdag middag, wat fijn en super dat jullie zo flexibel zijn.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Flexibel en redelijk snel geholpen.
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben keurig netjes geholpen en ben zeer tevreden over de service. de enige reden waarom ik geen 10 geef is het feit dat je voor een huurfiets (niet eens elektrisch zoveel geld moet betalen) dit zou een onbetaalde service moeten zijn.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen altijd, alleen jammer dat de verkoper steeds aan de telefoon hing tijdens onze ophaal afspraak, dit kwam niet helemaal lekker over. Ook de stagaire bleef elke keer tegen mijn vader praten over een eventuele geschikte auto terwijl er elke keer goed duidelijk gemaakt werd dat ik een auto aanschaf en niet mijn vader. Werd er toch elke keer mij niet aangekeken en met mij gesproken maar telkens met mijn vader. Dit kwam wat raar over aangezien ik de gene ben die dan graag geholpen word.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede ervaring. Zeer klant gericht.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service netjes behandeld !
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed en behulpzaam
  • Reden bezoek Andere reden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto wordt niet gewassen na onderhoudsbeurt, is denk ik toch een gewone service?\r\nWeg was afgesloten waardoor dealer van één kant niet te bereiken was, misschien kleine moeite om dit bij afspraak te melden of een mailtje hierover sturen, scheelt veel omrijden in de drukte van de ochtendspits.\r\nBij een volledige onderhoudsbeurt heb je recht op pechhulp binnenland. Vorig jaar stond dit vermeld op factuur en kreeg je een pasje. Nu wordt er niets verteld en ook geen pasje! Heb ik nu wel of geen pechhulp?! Hoef ik als klant toch niet om te vragen terwijl dit gewoon op opel.nl staat?
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al meer dan 15jaar en altijd bij de zelfde verkoper Daan. \r\nTop kerel geeft perfecte informatie en geeft goed advies.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Over Driessen Autogroep

Filter op taal