Goed geholpen en aan de afspraak gehouden

Zie boven

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

erg goed

positief en klantvriendelijk en bekwaam

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Fijn geholpen door de Hr Hendrix en een jonge dame aan de balie Ook was de auto was snel klaar. Top

prim AFGEHANDELD

prima geregeld allemaal!

Werd direct geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima contact Reparatie was grote beurt plus APK. Overzichtelijke factuur.

onbedwongen

zeer fijne verkopers laten je rustig rond kijken beantwoorden al je vragen, met een lekkere bakje koffie, en niet te vergeten ook de aan de service balie super personeel. ben super geholpen na wat problemen met de auto perfect opgelost zonder extra kosten zoals afgesproken. ik zou zeggen tot mijn volgende aankoop.

Zeer slecht

Heb bij Driessen voor een gebruikte auto en CoC of CVO verklaring opgevraagd. Moest van Nissan Nederland via een dealer. Driessen vraagt hier - tot mijn stomme verbazing- 150 euro voor.Moest ik ook nog langskomen op kantoor in Eindhoven, tijdens corona..... Schaamteloos. Meeste importeurs geven die GRATIS. Via Nissan Nederland kreeg ik het advies me tot de VWE te richten: daar kost het online en direct maar 30 euro. Nissan Driessen: werk aan de winkel op klantservice gebied. In het verleden een Note in duur onderhoud gehad bij Driessen, geen aanrader. Vervangende versnellingsbak 2000 euro, na 6 maanden ook al weer kapot.....

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goed zoals altijd

prima dealer. alleen trekhaak wat aan de dure kant.

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Open en eerlijk proces om tot aankoop te komen, prima eindresultaat en uitermate tevreden met auto

Kwaliteit en service zoals je mag verwachten

Korrekt

X

Heel netjes geholpen.

Toen ik daar kwam ben ik netjes te woord gestaan. Eerst bekeken wat voor een auto ik wilde samen met de verkoopster. Daarna een proefrit en toen wist ik het.

Goed en netjesgeholpen

Goed en netjes geholpen en de afspraken nagekomen.

Goed behandeld

Service was goed en communicatie was ook prima !

Onderhoud is noodzakelijk

Op een snelle manier kon ik een afspraak maken en werd het bedrag van het jaarlijkse onderhoud begroot. In een mail werd dit bevestigd, doch de geschatte benodigde tijd was 50% van de werkelijk nodige tijd. De kosten waren goed begroot.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede service, vriendelijk personeel.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Alles is goed geregeldi

Niets op aan te merken. Goede service, vriendelijk personeel!

Goed maar veel te duur

Het was mooi dat ik op de auto kon wachten, en er werd gezegd dat het een uur zou duren. Dat klopte ongeveer wel. De auto heeft volgens het boekje een kleine onderhoudsbeurt nodig na nog geen 7000 km gereden te hebben. Dat moet omdat anders de garantie vervalt. De auto rijdt voor en na de beurt niet anders. Ik ben zeer ontsteld over de kosten van de beurt. €289 voor een uur werk. Dat is een advocaten tarief. Ik weet zeker dat de monteur dat niet kost. De overhead is dus immens. Bovendien heb ik me niet gerealiseerd bij het kopen van de auto dat elk jaar een service beurt nodig is. Bij mijn vorige auto was dat 2 jaar of 30.000 km (Seat Ibiza). Lees voor prijs/kwaliteit 0 sterren, maar dat accepteert de website niet. Na de garantie zoek ik een andere garage. Na deze auto zoek ik een ander merk auto.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Goede en snelle service!

mijn op tijd volgens afspraak en vriendelijk geholpen!

• Reden bezoek Andere reden

Hans van den Broek heeft mij keurig geholpen!

Beste Opel, De aankoop van mijn Opel Corsa verliep boven verwachting. Vanaf het moment dat ik de auto zag op uw website tot het moment dat ik wegreed ben ik geweldig geholpen. Mijn dank aan Hans van den Broek is groot. De aankoop van deze occasion voelde als een aankoop van een gloednieuwe auto. De manier waarop jullie met klanten omgaan is bijzonder positief te noemen. Ik zou hier mijn volgende auto zeker weer halen, evenals mijn ouders/vrienden. Nogmaals dank voor de goede hulp. Met vriendelijke groet, Mitchel

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed geïnformeerd en vriendelijk geholpen. Ook een leenauto die goed was en niet een oud verrookte auto.

Niet helemaal tevreden

Na aankoop blijkt navigatie niet up to date te zíjn. Er werd gezegd dat hij niet geüpdate kan worden, alleen tegen betaling. Ik vind dat hij al up to date had mogen/kunnen zijn bij aankoop!!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Keurig ontvangen en a uto binnen afgesproken termijn gereed.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.

Prijs kwaliteit prima. De auto smorgens gebracht wn smiddags opgehaald. Alles weer oke.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

I.v.m. de Coronamaatregelen kon ik geen gebruik maken van de haal- en brengservice. Dit werd uitstekend opgelost doordat mijn auto thuis werd opgehaald en 's avonds weer teruggebracht, spic & span na een wasbeurt.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.