Oplichters die ok nog is dreigend op oe af komen lopen

Nou ik dus met mama mee want k wist al da ze opgelicht zou worden Ik al die papieren nakijken bla bla bla Nou betaald Zegt ie dat ie de autosleutel al het gegeven Ik zo nou we hebben m toch echt nii Zegt ie ja in mijn beleving heb ik hem heel netjes gegeven dat vertrouwen heb ik wel Ik zo nou dan hedde gij da toch echt verkeerd beleeft. Ik zei kijk maar op de camera's dan zie je da je m nii hebt gegeven Zegt ie ja hier hangen geen camera's Nou da zal in een facking auto winkel Lekker ovtje zetten ofwa Nou hij die sleutel zoeken toch gevonden Nii eens sorry zeggen Zet ie tot ziens Ik zo haudoe K zeg tegen mama Nou echt nii tot ziens word gewoon facking hard opgelicht hier da zei k toch Komt er een of andere momgool achter me aan lopen. Heel dreigend op me af. Voelde me niet veilig. Lange man. Hij zei wa zei je nou Ik zo ja da je hier opgelicht word das toch ok zo Hij zo blijf is staan Ik zo nah da denk k niet eh k bepaal da zelf wel K zeg van nou goeie klantvriendelijkheid ja komt een leuke revieuw online Het ie ok nog is de facking audacity om te zeggen ja goeie opvoeding heb je gehad Naaaaah als je over me familie begint word k paranoia eh maar ben maar doorgelopen omdat ons mam erbij was Ga dr nii heen jonge oplichters. En dan hebben we t niet eens gehad over de prijs... t is da k die sterren nii op 0 kan laten maar dat is zeker mijn mening

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

slechte afwerking

In dec. In dec. 2020 een opel crosland gekocht van 2018 , in jan.2021 terug naar de driessen trok naar rechts , uitgelijnd probleem niet opgelost , maart weer terug na 3 weken 4 nieuwe banden probleem niet opgelost daarna heeft de verkoper er in gereden en gaf aan het is niet goed , daar na begon de Allende er moest een nieuw stuurhuis besteld worden en dan hoor je maanden niets meer door alle Allende een jurist in moeten schakelen om uit de problemen te komen , na 9 maanden met zogen en geld auto terug

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Over de aflevering van mijn auto

Helemaal goed gegaan!!! Zelfs goed geholpen na de garantie.

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

slechte monteurs

op 5-4 2021 een toyota gekocht vriendelijk geholpen door de verkoper er voor meerprijs 4 nieuwe banden opgelegd worden auto netjes afgeleverd behalve een zeer slechte velg toch de band er opgelegd door de monteur na een paar dagen begon de band leeg te lopen ben na 5 weken toch terug geweest de monteur beweerden dat hij de band niet op de velg had gelegd ik had na de koop de velg zelf kapot gemaakt zij hij je word gewoon voor leugenaar uitgemaakt ik heb hier een nare smaak aan over gehouden slechte monteurs en 140 euro armer ik kom niet meer naar driessen zeer slecht

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima ingegaan op onze wensen

De nodige uitleg gekregen, proefrit met meerdere auto s vlot geregeld.

Goede ervaring met Opel Driessen Eindhoven

Ik heb in september 2020 een nieuwe Opel Corsa F Elegance gekocht via verkoopadviseur Farid,(‘n vriendelijke,aardige en vakbekwame verkoper) ik ben nog steeds heel goed tevreden en blij over mijn aankoop,de nieuwe Corsa is een hele fijne en goede auto!! Mijn complimenten.

Gewoon slecht

Splinternieuwe crosland gekocht maar navigatie is niet te updaten, toen ik hun hierop attendeerde waren ze niet thuis, reageren zelfs niet. Wat een aanfluiting

• Reden bezoek Andere reden

zeer zeker niet klantvriendelijk

heb dit jaar een Opel Corsa gekocht van 3 jaar oud voor 9000 euro , er zat 3 maanden bovag garantie op , voor 3 maanden extra moest je 500 euro bijbetalen, bij Bovag zei men dat Bovag garantie altijd 6 maanden is en dat een garage dat zelf niet mag wijzigen , gebeurt hier helaas wel . Na 2 maanden viel de druk van mijn koppeling regelmatig weg , meerdere keren voor terug geweest , volgens Driessen niets aan de hand , mijn eigen garage zei waarschijnlijk de koppelingscilinder ,in plaats van de cilinder van een paar tientjes te vervangen liet Driessen een extern bedrijf komen wat ruim 300 euro kostte , die hebben er een rondje mee gereden en konden op dat moment niets waarnemen , toen ik daarop zei dat ik de koppelingsproblemen echt niet verzin en niet voor mijn plezier elke keer op en neer rijd van Loon op Zand naar Eindhoven werd er gezegd dat ik dan maar een auto dichter bij mij in de buurt had moeten kopen , ik twijfel aan al die positieve reviews , want klantvriendelijkheid kennen ze hier niet , ik kom hier nooit meer terug

Een goed gevoel!

Na een onderhoudsbeurt staat de auto schoongewassen voor je klaar. De wachttijd is geen probleem je bent voor iedereen bereikbaar met Wifi. Ook staat de koffie klaar die vriendelijk aangeboden wordt voor de klant.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top bedrijf

Mijn ervaringen zijn super met de Driessen Autogroep. Ik ben ontzettend goed geholpen door verkoper Martin Beekmans, en tijdens zijn afwezigheid door zijn collega Farid.

goed geholpen

prettig ervaren

Zeer prettig

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

We zeer vriendelijk en met uitstekende kennis van zaken geholpen

De verkoper was zeer vriendelijk, had alle tijd voor ons en had een uitstekende kennis van zaken. Op al onze vragen kregen we een duidelijk antwoord. De verkoper was niet opdringerig wat wij als zeer prettig aanvaarden. Al met al voelden we ons zeer op ons gemak en hadden we een goed gevoel bij de auto die werd geadviseerd.

• Service N.v.t.

Geweldig en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en ongedwongen geholpen en na een paar dagen na aflevering nog een telefoontje of de auto goed bevalt en of ze je nog ergens mee kunnen helpen.perfect

Gewoon goed

Klantvriendelijk behulpzaam

Uitstekend geholpen!

Wij zijn geholpen door Martin. Hij heeft ons alles rustig en duidelijk uitgelegd. Voor vragen konden wij hem altijd bereiken. Wij hadden niet het gevoel dat ons dingen werden opgelegd of aangepraat, maar integendeel dacht hij met ons mee. En dat was een prettige ervaring.

Prima geholpen en geadviseerd

Geen opmerkIngen, was gewoon goed

Tot nu toe goed.

Had ook 'n goede auto , Peugeot 308 er voor terug. En 'n set winterbanden erbij ingeruild!, eigenlijk was het 'n royale deal van mijn kant voor wat ik er voor terug heb gekocht. Maar moest toch 500 euro bijbetalen dat was minder.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Driessen Autogroep maakt meer dan waar, wat ze beloven

's avonds om 21u een online contactformulier ingevuld op de website van driessen opel Eindhoven. Op de occasion website vond ik een aanbod voor private lease, maar verdere info ontbrak. 's morgens om 9u al werd ik gebeld door Martin Beekmans (senior verkoopadvideur bij Opel). Hij kende de aanbieding niet en we zijn aan de telefoon gezamenlijk op de website gaan kijken. De aanbieding was hem zo niet bekend, maar hij zou het gaan uitzoeken en ik zou teruggebeld worden. Kwartiertje later een belletje terug en meteen ook per mail een weblink naar de betreffende auto. Tevens een pdf. bijgevoegd van de lease afdeling met het contract in concept. We hebben meteen een afspraak ter bezichtiging van de auto gemaakt. Martin haalde de auto meteen van internet aan als zijnde 'verkocht' zodat de auto aan ons voorbehouden zou blijven. Bij aankomt in de showroom hartelijk ontvangen ondanks de Corona-situatie. Op de auto hadden wij wat opmerkingen qua schade welke allemaal hersteld zouden worden. We zijn dan ook akkoord gegaan met het aanbod en zouden op ons verzoek op 1 augustus de auto gaan ontvangen Thuis ontvingen wij meteen een mail van de lease afdeling voor het leasecontract ter ondertekening en werd het financiële accorderingstraject afgewikkeld. Vervolgens Martin gebeld met de vraag of de auto ook al voor onze vakantie afgeleverd kon worden. Dit werd intern overlegd (martin was 2 dagen vrijaf) en ik werd daarna teruggebeld met de melding dat dit mogelijk was! Bij aflevering wederom hartelijk welkom geheten en een volledige aflevering met flesje wijn volgde. We kregen onze prachtige Astra uitgereikt. Schades waren netjes hersteld en de auto was gepoetst en had volledig onderhoud gehad. Vorige week nog gebeld door Martin met de vraag of alles nog steeds naar wens is & hoe de eerste kilometers bevallen zijn. Al bij al: Gewoonweg top en een klant voor vele jaren erbij. Wat een service!! Een 10 met een griffel voor Martin en Driessen Autogroep.

altijd naar volle tevredenheid

Al jaren geweldige service

Goed.

Goed.

We zijn goed geholpen

Prettig contact, goed geholpen, goed ontvangen. zelfs de onderhandelingen zijn naar tevredenheid verlopen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en to the point

Goede ontvangst en duidelijke uitleg

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

het was gewoon goed

de koffie was ook goed

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden en erg goed geholpen.