Gewoon slecht

Splinternieuwe crosland gekocht maar navigatie is niet te updaten, toen ik hun hierop attendeerde waren ze niet thuis, reageren zelfs niet. Wat een aanfluiting

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

zeer zeker niet klantvriendelijk

heb dit jaar een Opel Corsa gekocht van 3 jaar oud voor 9000 euro , er zat 3 maanden bovag garantie op , voor 3 maanden extra moest je 500 euro bijbetalen, bij Bovag zei men dat Bovag garantie altijd 6 maanden is en dat een garage dat zelf niet mag wijzigen , gebeurt hier helaas wel . Na 2 maanden viel de druk van mijn koppeling regelmatig weg , meerdere keren voor terug geweest , volgens Driessen niets aan de hand , mijn eigen garage zei waarschijnlijk de koppelingscilinder ,in plaats van de cilinder van een paar tientjes te vervangen liet Driessen een extern bedrijf komen wat ruim 300 euro kostte , die hebben er een rondje mee gereden en konden op dat moment niets waarnemen , toen ik daarop zei dat ik de koppelingsproblemen echt niet verzin en niet voor mijn plezier elke keer op en neer rijd van Loon op Zand naar Eindhoven werd er gezegd dat ik dan maar een auto dichter bij mij in de buurt had moeten kopen , ik twijfel aan al die positieve reviews , want klantvriendelijkheid kennen ze hier niet , ik kom hier nooit meer terug

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Een goed gevoel!

Na een onderhoudsbeurt staat de auto schoongewassen voor je klaar. De wachttijd is geen probleem je bent voor iedereen bereikbaar met Wifi. Ook staat de koffie klaar die vriendelijk aangeboden wordt voor de klant.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Top bedrijf

Mijn ervaringen zijn super met de Driessen Autogroep. Ik ben ontzettend goed geholpen door verkoper Martin Beekmans, en tijdens zijn afwezigheid door zijn collega Farid.

goed geholpen

prettig ervaren

Zeer prettig

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

We zeer vriendelijk en met uitstekende kennis van zaken geholpen

De verkoper was zeer vriendelijk, had alle tijd voor ons en had een uitstekende kennis van zaken. Op al onze vragen kregen we een duidelijk antwoord. De verkoper was niet opdringerig wat wij als zeer prettig aanvaarden. Al met al voelden we ons zeer op ons gemak en hadden we een goed gevoel bij de auto die werd geadviseerd.

• Service N.v.t.

Geweldig en vriendelijk geholpen

Vriendelijk en ongedwongen geholpen en na een paar dagen na aflevering nog een telefoontje of de auto goed bevalt en of ze je nog ergens mee kunnen helpen.perfect

Gewoon goed

Klantvriendelijk behulpzaam

Uitstekend geholpen!

Wij zijn geholpen door Martin. Hij heeft ons alles rustig en duidelijk uitgelegd. Voor vragen konden wij hem altijd bereiken. Wij hadden niet het gevoel dat ons dingen werden opgelegd of aangepraat, maar integendeel dacht hij met ons mee. En dat was een prettige ervaring.

Prima geholpen en geadviseerd

Geen opmerkIngen, was gewoon goed

Tot nu toe goed.

Had ook 'n goede auto , Peugeot 308 er voor terug. En 'n set winterbanden erbij ingeruild!, eigenlijk was het 'n royale deal van mijn kant voor wat ik er voor terug heb gekocht. Maar moest toch 500 euro bijbetalen dat was minder.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Driessen Autogroep maakt meer dan waar, wat ze beloven

's avonds om 21u een online contactformulier ingevuld op de website van driessen opel Eindhoven. Op de occasion website vond ik een aanbod voor private lease, maar verdere info ontbrak. 's morgens om 9u al werd ik gebeld door Martin Beekmans (senior verkoopadvideur bij Opel). Hij kende de aanbieding niet en we zijn aan de telefoon gezamenlijk op de website gaan kijken. De aanbieding was hem zo niet bekend, maar hij zou het gaan uitzoeken en ik zou teruggebeld worden. Kwartiertje later een belletje terug en meteen ook per mail een weblink naar de betreffende auto. Tevens een pdf. bijgevoegd van de lease afdeling met het contract in concept. We hebben meteen een afspraak ter bezichtiging van de auto gemaakt. Martin haalde de auto meteen van internet aan als zijnde 'verkocht' zodat de auto aan ons voorbehouden zou blijven. Bij aankomt in de showroom hartelijk ontvangen ondanks de Corona-situatie. Op de auto hadden wij wat opmerkingen qua schade welke allemaal hersteld zouden worden. We zijn dan ook akkoord gegaan met het aanbod en zouden op ons verzoek op 1 augustus de auto gaan ontvangen Thuis ontvingen wij meteen een mail van de lease afdeling voor het leasecontract ter ondertekening en werd het financiële accorderingstraject afgewikkeld. Vervolgens Martin gebeld met de vraag of de auto ook al voor onze vakantie afgeleverd kon worden. Dit werd intern overlegd (martin was 2 dagen vrijaf) en ik werd daarna teruggebeld met de melding dat dit mogelijk was! Bij aflevering wederom hartelijk welkom geheten en een volledige aflevering met flesje wijn volgde. We kregen onze prachtige Astra uitgereikt. Schades waren netjes hersteld en de auto was gepoetst en had volledig onderhoud gehad. Vorige week nog gebeld door Martin met de vraag of alles nog steeds naar wens is & hoe de eerste kilometers bevallen zijn. Al bij al: Gewoonweg top en een klant voor vele jaren erbij. Wat een service!! Een 10 met een griffel voor Martin en Driessen Autogroep.

altijd naar volle tevredenheid

Al jaren geweldige service

• Reden bezoek N.v.t.

Goed.

Goed.

We zijn goed geholpen

Prettig contact, goed geholpen, goed ontvangen. zelfs de onderhandelingen zijn naar tevredenheid verlopen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vriendelijk en to the point

Goede ontvangst en duidelijke uitleg

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

het was gewoon goed

de koffie was ook goed

Zeer tevreden.

Zeer tevreden en erg goed geholpen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed geholpen en aan de afspraak gehouden

Zie boven

erg goed

positief en klantvriendelijk en bekwaam

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Fijn geholpen door de Hr Hendrix en een jonge dame aan de balie Ook was de auto was snel klaar. Top

prim AFGEHANDELD

prima geregeld allemaal!

Werd direct geholpen

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.

Prima contact Reparatie was grote beurt plus APK. Overzichtelijke factuur.