Hospitality ten top

De medewerkers van receptie tot en met de werkplaats zijn vriendelijk en behulpzaam, en dit alles de snelst mogelijke tijd. Mogelijk een Security issue; aangezien er veel gehackt wordt zou het in theorie zo kunnen zijn dat men achter gegevens komt, bijvoorbeeld wanneer auto’s voor onderhoud worden aangeboden. Aan de eind van de dag meld ik mij bij de receptie met de mededeling dat ik mijn Grandland kom ophalen. Verificatie van de ophaler voorkomt dat een onbekende zomaar een auto komt ophalen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Prettig, vakkundig en snel

Geen toevoegingen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

na wat strubbelingen nu goed

de eerste keer bij Driessen in 2 vestigingen zeer slecht behandelt maar dit is duidelijk besproken.

Goed.

Werd goed ontvangen en goed behandeld.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Het is zoals altijd "Altijd perfect.Correct en vriendelijk

Altijd perfect ,correct en vriendelijk en vlug klaar

Prima service geleverd

Vlotte afhandeling van een onderhoudsbeurt

Super service

Ondanks dat ik vergeten was een vervangende auto te reserveren, werd er toch een auto voor mij geregeld. Ook in het zorgen voor een goed coulance aanbod werd er meerdere malen met opel nl onderhandeld. Top service en een erg tevreden klant, tot volgend jaar

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Komt binnen, krijgt een hand, zeggen wat ze gaan doen, houden me tussendoor op de hoogte, bellen me als hij klaar is, en krijg de auto gewassen weer terug

zeer goed

vriendelijk en behulpzaam

Geweldig goede service.

Vooraf afspraak gemaakt welke per mail werd bevestigd, super. Leenauto stond keurig klaar. De auto werd telefonisch gereed gemeld 👍 De auto werd na uitleg bij de auto over de gedane reparatie meegegeven.

als verwacht

brengen uur wachten en weer gaan

• Reden bezoek N.v.t.

Ben goed geholpen

Correcte afhandeling beurt.Klantvriendelijk. Behulpzaam.

C

Correcte benadering van de klant

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed, maar overdrijf aub niet

Medewerkers doen wel erg hun best om die 10 te krijgen. Tip, overdrijf het niet, want dat werkt alleen maar averechts. Bovendien, ik zou er zelf akelig van worden als ik elke dag zo overdreven aardig moet zijn op m’n werk.. een mens is toch geen robot!

Top.

Zeer positief.

Nvt

Nvt

TOP!

Complimenten! Klantvriendelijk , aardig en auto weer perfect in orde! Auto was zelfs van binnen en buiten weer schoon, wat een service!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

vrouwelijke ontvangst doet wonderen.

ontvangst door shopie was of ik mijn auto in mijn eigen huiskamer gekocht heb super relaxt. maar met erg slechte koffie. shopie heeft me geweldig geholpen met de juiste combo te kiezen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Het contact verliep prettig en het mankemant aan de auto werd serieus genomen en bekeken.

Onze ervaring met Driessen Opel Eindhoven is positief. Je wordt netjes te woord gestaan en er wordt mee nagedacht over een oplossing, in ons geval, m.b.t. tot het uitvallen van de stuurbekrachtiging. We kregen een prima leenauto mee.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Super tevreden

Goed geholpen, op de hoogte gehouden.

• Reden bezoek N.v.t.

Twijfels over de informatie

Ze zoeken wel alles uit maar heb toch nog zelf dingen moeten vragen die ze mij zouden sturen. Ze gaan ook uit van de informatie die ze van de leverancier krijgen en die kloppen ook niet maar daar kunnen zij weer niets aan doen. Aanbevelen oké maar wel zelf alert zijn.

Punten gescoord

Om heel eerlijk te zijn was dit voor ons een laatste kans die we Opel Driessen wilden bieden na herhaaldelijke slechte ervaringen met hen. Ik moet zeggen dat ze die laatste kans (zonder dat zij zelf wisten dat dit zo was) met beide handen hebben aangegrepen. Zeer vriendelijke service. Auto ruim op tijd klaar, terwijl ik had gevraagd of ze hem misschien eerder klaar wilden hebben dan afgesproken. En auto helemaal uitgezogen en gepoetst (wij wonen in een bos...laten we het er op houden dat het een wereld van verschil maakte :-). En geen dingen uitgevoerd waar wij niet om gevraagd hadden. Alleen nog steeds wel redelijk prijzig. Maar voor het eerst in 3 jaar: chapeau! Blij mee!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede garage, jammer dat ze steeds meer gecentraliseerd worden

Prima afgeleverd. Prima ontvangst en uitleg gekregen over de nieuwe auto. Wel problemen met het later ingebouwde alarm, maar is direct goed opgepakt. Volste vertrouwen dat dit goed komt.

Uitstekende service

Zeer goede ervaring

Fijn zaken doen daar

Een Corsa uit 2016 gekocht bij hun. Stond voor goede prijs en werd na kort handelen nog beter. Ik ben zeer tevreden. Mijn verkoper was Hans v/d Broek. Eerlijk en gezellig mens.