Prijs kwaliteit prima. De auto smorgens gebracht wn smiddags opgehaald. Alles weer oke.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

I.v.m. de Coronamaatregelen kon ik geen gebruik maken van de haal- en brengservice. Dit werd uitstekend opgelost doordat mijn auto thuis werd opgehaald en 's avonds weer teruggebracht, spic & span na een wasbeurt.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

slechte service

3 weken geleden een 3 jaar oude Opel Corsa gekocht , goed geholpen door verkoper Ton van Rhee , ik had overdag een proefrit gemaakt terwijl de max snelheid 100 km is , daarom kwam ik er na aflevering van de auto pas achter dat hij vanaf 1110-120 km een hard geluid begon te maken of er een lager kapot was , dit blijkt van de achterbanden te komen die blijkbaar gecupt zijn. Na dit doorgegeven te hebben kon ik na een week langskomen, men vond het niet nodig om er mee te rijden en te luisteren , en heeft de achterbanden met velg en al verwisseld met de voorbanden , toen ik terug naar huis reed was het geluid 10 keer zo erg geworden en deed het zich voor bij elke snelheid , het was net of ik in een tractor /tank reed , omdat ik naar mijn werk moest en bijna thuis was weer telefonisch contact opgenomen ,daar werd gezegd dat ik een nieuwe afspraak kon maken om de wielen weer terug te wisselen ,verder kon men niets voor mij doen , dan heb je een auto gekocht van 9000 euro met garantie , bij een bedrijf met zo een service kom ik hier nooit meer

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Ik vind verkoper goed heeft gedaan super. Auto rijdt super.

• Reden bezoek N.v.t.

Je wordt hartelijk ontvangen.

Het onderhoud wordt professioneel aan gepakt.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima ontvangst in corona tijd, koffie staat altijd klaar!

Top garage!

Het was prima geregeld

Ik ben zeer correct geholpen zonder afspraak

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Snel geholpen

Goed geholpen, leenauto stond klaar en was schoon. Reparatie was op tijd klaar. wel jammer dat de grote beurt en deze reparatie snel achter elkaar kwamen. Ook tijdens beurt is batterij van sleutel niet vervangen, kreeg melding. Schuld bij leaseplan?

Is in het algemeen goed

Ik heb goede service gekregen

Afspraken goed nagekomen

Goed maar duur

€ 300 voor eenvoudig jaarlijks onderhoud vind ik gewoon te veel

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ik ben goed en snel geholpen

Ik heb een goede ervaring met Driessen Opel Eindhoven

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

alles is weer goed gekomen maar had ook in een keer opgelost kunnen zijn

naar mijn mening auto niet goed na gekeken bij onderhouds beurt terug geweest extra hoge kosten na beurt lekkage geconstateerd anwb er bij geweest geweest

Goed en duidelijk

N.v.t

• Deskundigheid N.v.t.

Goede en duidelijke service

Mijn ervaring heb ik als positief ervaren. Het contact met Driessen Opel was prettig en snel.

Zeer goed maar een 9 kon ik niet invullen

Netjes en deskundig behandeld

Was goed

Niks te klagen

Geen bijzonderheden.

Geen bijzonderheden.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zoals altijd vlot geholpen.

Goede service en vriendelijk

Goede service en vriendelijk personeel

Prima dienstverlening

Prettig contact, ontspannen. Snel geholpen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede service als er bijzonder heden zijn word je altijd eerst gebeld

Direct vriendelijk geholpen

Direct en vriendelijk geholpen

Geweldige verkoper

Wij hebben het super fijn ervaren top verkoper met ook een leuke humor zou het iedereen aan raden