• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen door Robert Willems.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door Rober

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geholpen door Glenn. Duidelijk advies over pakketkeuzes. Prima SERVICE!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze dochter heeft al een goede ervaring gehad met de Driessen autogroep, waardoor wij ook zijn gaan kijken bij Driessen outlet! het aanbod van auto\'s is ruim en voor ieder budget. Service is zeker boven de 8! Wij zijn vriendelijk geholpen door Glenn Machiels. Alles gaat naadloos over in elkaar. Wij komen hier zeker weer terug! De aangegeven puntjes zijn 100 procent verholpen bij aflevering! Top service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via autoscout zijn we bij occasion center binnengekomen. Goede prijs kwaliteitsverhouding.\r\nnetjes ontvangen door Glenn en een duidelijk verhaal. Proefrit was meteen mogelijk! Alles was fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een leuke kleinere auto. We hebben een leuke deal kunnen sluiten met de vestigingsmanager Glenn Machiels. Vakkundig, eerlijk en oprecht. Bedankt voor de goede zorgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Extremely satisfied with buying the car with and the servive provided by Robert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben op een zeer vriendelijk manier geholpen door Robert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben correct geholpen complimenten Robert.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben op een prettige manier een gebruikte auto gekocht via Robert. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal super geholpen,hartstikke vriendelijke man!!Robert

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben geholpen door Robert en het was een \"cadeautje\".\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben geholpen door Robert\r\nen het was een kadootje om hier te zijn, top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert, ik ben zeer tevreden over de verkoop van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert Willems was de zeer prettige persoon met wie we te maken hebben gehad tijdens de aanschaf van een gebruikte auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door de heer Robert Willems. Geen verder commentaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn via internet binnengekomen. We waren in eerste instantie opzoek naar een ASX, uiteindelijk zijn we geslaagd bij Driessen Occasion center voor een Opel Zafira. Glenn Machiels heeft ons geholpen. Dit was een duidelijk verhaal. Er zaten blijkbaar ook winterbanden bij de auto. Deze heeft in de auto gelegd! Wat een service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben de totale kop/afhandeling van de occasion via Robert Willems gedaan. Dit contact hebben wij als zeer deskundig, persoonlijk en vertrouwd ervaren. Onderstaande waardering is dan ook geheel v\r\nan zijn persoon/handelen afgeleid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prettig geholpen door Robert Willems.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het was een prettige binnenkomen, werd niet meteen aan de deur naar van alles gevraagd. pas waneer de verkoper zag dat we intressen hadden stond hij ons corect te woord niet te opdringerig. ook der koop was vrij releaxed en de koffie was lekker Robert Willems bedankt voor het goed adviseren in alles hoppelijk tot ziens.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerder al een occasion gekocht en destijds vakkundig geholpen en er daarom ook nu weer voor gekozen om een nieuwe occasion hier te halen. Deze keer ben ik geholpen door de vestigingsmanager Glenn Machiels en ook nu weer naar volle tevredenheid geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik moest met mn huidige Opel naar Driessen Opel garage werkplaats. En toen was ik verkeerd en kwam toen terecht bij de Showroom van Driessen outlet. Daar werd ik geholpen door Glenn Machiels en had dus een cabrio gezien waar ik verliefd op werd! Nu goede zaken kunnen doen. Glenn dacht mee met mijn wensen! Nu een fijne aflevering gehad en laat het goede weer maar komen! Mijn complimenten voor de service van Glenn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf My experience in Driessen Occasion Center was very good. Robert was very friendly and helpful from the start. Thanks to that I made a sellection I was the most happy with very efficietnly and got my new car within a few days. \r\nBest wishes!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf is goed. hebben de auto gekocht bij Glenn. Na onderhandeling is de voorbumper netjes gemaakt.\r\nPrima auto hoop ik...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een aantal weken geleden ben ik via internet bij Driessen occasion center geweest. Via de telefoon heb ik een afspraak gemaakt met Glenn Machiels. Toen heb ik de auto bekeken, maar nog niks gekocht. Uiteindelijk een week later besloten om de auto te willen aanschaffen. Ik heb een goede leuke deal kunnen sluiten met Glenn én als verrassing heeft hij een mooie bos bloemen geregeld voor mijn vrouw. Na de proefrit kon ik de auto gelijk meenemen, want er zat nog voldoende apk op! Kortom. Fijn zaken gedaan en alles was tiptop in orde.

Hondsruglaan 97-97a

5628 DB Eindhoven