• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert is a very supportive person, who is Always willing to help and explain the small details of the car and the selling process.\r\nHis enthusiasm is an positive aspect to make a good deal. I would certainly recommend him as a dealer, as well as Driessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prettig geholpen door Robert,was gezellig en hebben een mooie Astra gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben erg goed en ontspannen geholpen door Robert

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het erg prettig dat Robert ons eerst de tijd gaf zelf rond te kijken en zichzelf niet opdrong. Hij stond paraat voor het beantwoorden van vragen en hielp ons op een plezierige manier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn super geholpen door Robert en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert laat je op een fijne manier binnenkomen, hij vraagt na een tijdje rondkijken of hij je kan helpen, als dit niet het geval is zegt hij dat je het even moet aangeven als hij je kan helpen. Robert biedt je netjes iets te drinken aan en helpt op een fijne relaxte manier, niet te zakelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf robert heeft ons goed verwelkomt, met een goede uitleg over de gewenste auto. we hebben gelijk een proefrit mogen maken. en hebben het met goede service afgerond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet eerst gekeken en toen zag ik de Agila staan. Ik moest snel een auto hebben en Glen heeft alles op alles gezet om zelfs binnen de vakantieperiode zeer snel te leveren. Binnen twee dagen was het geregeld. Koffie was helaas niet te drinken., Voor de rest was alles 10+

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon in de autowijk georiënteerd en uitgekomen bij Driessen outlet. We kwamen in eerste instantie voor een Yeti, en uiteindelijk toch de Berlingo gekocht, dit ivm de ruimte. Uiteindelijk 3x terug geweest en de laatste keer geholpen door Glenn. Hij heeft ons de auto verkocht en afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Glenn kan het mooi verpakken. het is een echte verkoper knipoog. Altijd goede ervaring met Driessen. Ze zijn super correct.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, professionele uitstraling geen op of aanmerking. Geholpen door Glenn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via de Driessen site hebben we de Fiat gevonden. Op het plaatje was het een mooie auto. Het was een duidelijk verhaal. De zaak was snel beklonken. Auto prima afgeleverd door Glenn. gaf de ruimte om te kijken. zeer plezierig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige kwam ook van Driessen. Alles was positief. Duidelijk verhaal bij Glenn. Twijfelde tussen twee auto\'s en einde dag toch besloten om een andere auto bij Glenn te kopen hij is zelfs na sluitingstijd gebleven om de order in orde te maken voor ons. TOP! Ik vond het ook plezierig dat er in het begin gegroet werd, maar lieten ons wel rustig kijken en hingen niet gelijk op onze liep. Dit hebben we als zeer prettig ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via autotrack binnengekomen. de eerste was net voor mijn neus verkocht. Koop al jaren bij Driessen. Driessen occasion is een betrouwbare partij voor mij. Dit maal gekozen voor een VW Fox. Prima uitleg en een zeer goede deal, auto was toe aan een distributieriem gebeuren. TOP geregeld Glenn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via autoscout binnengekomen bij Driessen outlet. Snel geholpen in de showroom. Prachtige auto en een zeer goede deal. Prima geholpen door Glenn Machiels.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verkoper was niet opdringerig en gaf antwoord op alle vragen die wij gesteld hebben. Voor ons wat dit een fijne ervaring. Robert Willems

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf ziet er netjes uit en ik heel fijn geholpen door Robert ga zo door .\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Kon aanvankelijk gewoon rondlopen tussen de auto\'s zonder dat er meteen iemand op me dook. Duidelijke afspraken kunnen maken, goede prijs. En afspraken zijn gewoon nagekomen. Rob

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ontspannen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel prettig geholpen. \r\n Door robert.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn prettig geholpen door Robert Willems.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De behandeling is super geweest, daarom zijn we in het eerste gesprek teruggekomen. Super aardige verkoper alles was correct afgehandeld. Lekker snel want we hadden geen vervoer meer! Onze complimenten voor Glenn Machiels! Wijze van snelheid aangesproken een 8 want het was zaterdag heel erg duk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben prettige en vriendelijk geholpen door Robert willems.\r\n

Hondsruglaan 97-97a 5628 DB Eindhoven