• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bekende van Glenn. netjes geholpen en we hebben een leuke zaak kunnen doen. We gaan nu een mooie Audi rijden! Glenn bedankt voor de top service. Mijn vrouw zei dat Glenn goed kon praten, hij weet wel hoe het moet! ;)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben geholpen door Glenn. Ik heb er een goed gevoel over. Het is een solide bedrijf met veel merken. Glenn nam alle tijd voor mij! Heeft veel geduld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen Einde van de dag tijdens de show, fijne afwikkeling fijn gelachen met Glenn! Top service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog geen ervaring met Driessen occasion center. Via internet naar een auto gezocht en zodoende ben ik bij Driessen occasion center gekomen. Daar werd ik vriendelijk geholpen door Glen. Alles werd netjes uitgelegd, tijdens het taxeren werd me koffie aangeboden. Hij is duidelijk en transparant. Na de proefrit hebben we de deal kunnen sluiten. Ook de aflevering ging volgens planning.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig vriendelijk geholpen, leuk ontvangst, vriendelijk personeel, prettig zaken doen. kortom zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De inruilauto komt ook van jullie af. In de 18 jaar nooit problemen gehad. Ben wederom goed ontvangen en prettig geholpen door de vestigingsmanager Glenn. Alles net uitgelegd in een leuke ontspannen sfeer. TOP geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle afhandeling, correcte service, goed geholpen door Glenn. Eerlijke prijs. Aanmerkingen op de auto zijn goed verholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via autowereld bij Driessen terecht gekomen. Prima geholpen, duidelijke uitleg, goed gevoel bij Glen. Helemaal uit het zuiden gekomen voor deze specifieke Corsa.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn goed ,vriendelijk behulpzaam geholpen door Robert.En hebben niets te klagen dus dat doen we dan ook niet.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert nam de tijd en goed inspelend op onze vragen en ruim boven gemiddeld ,alles bij elkaar was het goed .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert\r\n\r\nWij waren zeer goed geholpen en werden direct vanaf het begin zeer vriendelijk benaderd. Ook in de afhandeling van het inleveren van de inruil auto was ik persoonlijk nog geholpen met vervoer richting huis na het inleveren. Zeer fijne en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben prima geholpen door Robert en goede service.\r\nGa zo door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij binnenkomst werd ik op een nette manier geholpen door Robert.\r\nEen proefrit maken was geen probleem en kreeg de kans om meerdere auto\'s te bekijken. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zes jaar geleden mijn oude auto opel meriva bij Glenn gekocht. Hij werkte toen nog bij Driessen Opel. Nu zes jaar later heb ik weer volle tevredenheid een auto bij Glenn gekocht. Dit keer een Renault. ik hoop dat ik net zoveel plezier heb met deze auto als de vorige die ik nu heb ingeruild. Prettige sfeer altijd en ben goed begeleid in alle zaken. De volgende auto zal zeker weer bij Glenn vandaan komen! Dit is pas weer over 5 a 6 jaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een woord positief! Glenn was mijn aanspreek en ben positief benaderd en geholpen. 9 of 10 geef ik eigenlijk nooit maar een dikke voldoende.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert is een vriendelijke man, ik zou zeker aanbevelen om hier te komen kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de 2de keer onze auto bij Driessen Outlet aangeschaft. Opnieuw bij Robert Willems de auto gekocht. Ontzettende fijne service en klantvriendelijkheid! Er word de tijd voor je genomen, en dat zie je in veel autozaken helaas niet meer. Mochten we in de verre toekomst nog een nieuwe auto willen aanschaffen, dan komen we zeker terug bij Driessen Outlet!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige service met deskundig en eerlijk advies.\r\nkomt afspraken na en loopt stap voor stap de aankoop met je door. Robert Bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben goed ontvangen fijn geholpen door Glenn. Auto technisch in orde. Communicatie was goed terugkoppeling en de afspraken zijn nagekomen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door Glenn. Snelle afhandeling. Prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb dit bedrijf ervaren als een vriendelijke en deskundige uitleg en een redelijke prijs verhouding.\r\ngeholpen wordt. door Robert Willems\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon op een ontspannen manier een auto gekocht bij Robert

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn tevreden en hebben al 2 auto\'s bij Robert gekocht.\r\nEn in de toekomst komen we weer terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We voelde ons niet op gejaagd door Robert en alle vragen werden helder beantwoord .ik zeer tevreden over de manier van verkopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben bijzonder goed en netjes geholpen door Robert\r\nEn ben blij met mijn nieuwe auto.