Snel, flexibel

Ik kon snel terecht, ondanks dat ik geen vaste klant ben.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Professioneel, Prijs kwaliteit, lokatie.

Deze week een mooie Skoda Superb aangeschaft.Hiervoor 250 km moeten rijden , maar was zeker de moeite waard. De prijs voor de ingeruild auto was naar tevredenheid.Zijn netjes en professioneel geholpen door Glenn die alle tijd voor je nam.De 3 maanden extra garantie was aan de prijs, maar ik ga er vanuit dat je hiervoor dan ook de volledige service kan verwachten.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Mooie Audi A5 Cabriolet gekocht 4 weken geleden. Helaas mankementje ontdekt gisteren. Dankzij Glen echter snel opgelost. Professioneel en zakelijk zoals je dat verwacht . Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service!

Na het kopen van mijn auto wat problemen, De service en de vriendelijkheid van het personeel geef ik een 10! Jullie hebben mij zeer goed geholpen, bedankt daarvoor.

Heel tevreden

Ik heb een Skoda yeti gekocht en mijn andere auto ingeruild. Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en was zeer tevreden over de service. Alles snel geregeld zonder poespas . Een geweldige auto voor een hele mooie prijs

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vriendelijk personeel en goed geholpen!

Mooie garage met een goede prijs kwaliteit verhouding !

Super fijne garage

Wordt vriendelijk en deskundig geholpen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Veel aanbod voor een goede prijs

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Uitstekende begeleiding bij onze aanschaf van een mooie occasion!

Al bij ons eerste telefonisch contact had ik een goed gevoel over een mogelijke deal. Een duidelijke uitleg over hun werkwijze, een fair bod op mijn inruiler, een uitnodiging voor een uitgebreide proefrit, Glen Machiels nam alle tijd voor ons! Nogmaals bedankt!!!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zaterdag gekocht. Maandag afgeleverd. Snelle service, goede inruilprijs en een heerlijke fles wijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, eerlijke toenadering, duidelijke disclosure van voorwaarden. Eerlijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je viens de Normandie et j’ai trouvé le service super !\r\nIls m’ont aidé pour les papiers administratifs. \r\nJe suis rentré en France sans problème. \r\nJe vais faire la révision des 150 000 km dans le garage Volvo à côté de chez moi

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn geholpen! Leuke auto, goede prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I am really happy with the service provided by Driessen Occasion Outlet. Glenn helped me with everything right from the starting: zeroing-in on a car, selecting the right model, registration(he even drove me himself for the registration which went really smooth). I would highly recommend Driessen services to everyone.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden met de prijs, ontzettende goede service. De auto is snel beschikbaar. Bedankt Glenn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel vriendelijk geholpen door Glenn. Heel toegankelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De advertentie die ik heb gezien was duidelijk opgesteld. Bij mijn bezoek was de occasion ook precies zoals geadverteerd werd. Met een kopje koffie erbij was de aankoop zo geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn op zaterdag bij Driessen outlet geweest, We zijn vriendelijk en professioneel geholpen door Glenn. Tijdens zijn pauze heeft hij ons netjes geholpen en te woord gestaan. Hij is heel erg transparant. Hier een auto kopen is echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, snel en duidelijk. Fijn geholpen door Glenn!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laten je eerst op je gemak kijken. netjes geholpen. Via autotrack zijn we hier gekomen. Tijdens het kijken was het hartstikke druk.\r\nDe rest prima geregeld. bedankt Glenn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen al jaren bij Driessen. We hebben altijd goede ervaringen met Outlet. Glenn heeft ons prima geholpen. Hij was duidelijk en correct.! Chapeau! We zijn fijn geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben de tweede auto gekocht bij outlet. De eerste keer was goed en daarom zijn we teruggekomen. De tweede keer zijn we geholpen door Glenn Machiels.\r\nIk wil benadrukken dat we eerlijk en oprecht zijn geholpen. dat vond ik echt een pluspunt! dat meen ik echt! Vaak willen ze je een dure auto verkopen, maar Glenn deed dat niet! Hij was eerlijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netje en klantvriendelijk niet opdringerig
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede service, Ik heb de auto gekocht bij Glen, hij luistert goed naar de klant alles heeft hij goed geregeld!