betrouwbaar en prettig

Heb een gebruikte volvo xc 70 gekocht met garantie op motor en versnellingsbak. Inruil vorige auto was geen probleem. Na enkele dagen, na een intensieve rit bleek hij olie te lekken. Aankoop keuring laten doen bij Volvo garage, auto was in orde m.u.v. de olielekkage. Contact opgenomen en afspraak gemaakt voor reparatie. Kreeg vervangende auto. Reparatie pakte wat langer uit vanwege levering van de onderdelen. Krukaskeerring, 2 nokkenasverstellers, distributieriem en de waterpomp zijn vernieuwd. Rekening van ruim €1400! Contact verliep vriendelijk en correct. Vervangend vervoer kostte niets. Auto rijdt nu als een zonnetje! Ben erg tevreden!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Zeer vriendelijk, maar jokken over de garantie

Je kan er een garantie pakket bij kopen € 1295, maar je hebt al 12 maanden wettelijke garantie, als je daar aan refereert wordt dat glas hard ontkend. Totaal geen verstand van hybride auto's, bij aflevering totaal verkeerd voorgelicht. Heeft mij honderden euro's extra gekost.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Zijn super vriendelijk en goede service

Goed bedrijf

Goede keus , goed geholpen, fijne auto gekocht!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer slechte ervaring bij aankoop van auto bij auto bedrijf Driessen.

Telefonisch afspraak gemaakt voor een bezichtiging van de Volkswagen golf. na de proefrit hebben we deal gesloten waar we het samen over eens waren en die hebben we samen getekend conform de afspraken die zijn gemaakt. (Gemaakte afspraken) Onderhoudsbeurt Airco controle Nieuwe riem omdat deze toe was aan vervangen. Een hoeden plank omdat deze er niet bij zat.   Ik vind het echt zeer spijtig dat dit bedrijf niet aan zijn afspraken houd. Afspraken zijn er gemaakt om na te komen.   Ik word dagen erna gemaild dat er extra kosten zijn van bijna 400.- euro terwijl er was afgesproken dat ik gebeld zou worden als er wat zou zijn. Ik heb absoluut geen fijn gevoel over de gang van zaken van dit bedrijf, mij word er voor gelogen en zeer onprofessioneel via de mail contact gezocht.terwijl de deal al rond was. En als klap op de vuurpijl staat de auto gewoon weer te koop terwijl ik een getekende offerte heb. Zeer onprofessioneel, de deal helaas gecanceld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed en vooral plezierig geholpen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Snel verkooper en weinig uitleg over auto

Zeer prettig contact

Keurig geholpen, geen praatjes en aandringen. Zeer vriendelijke en prettige verkoper. Vlotte afhandeling.

Tot nu toe tevreden

Ik ben op goede wijze geholpen door glenn ik hoop dat de service net zo goed is

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Topservice bij mijn leuke auto!

Super vriendelijk geholpen. Mijn auto hier gekocht. De besproken punten waren netjes in orde gemaakt. Alles geheel volgens afspraak en dat voor een hele nette service. Als ik nog eens een auto zoek, kijk ik eerst bij Driessen occasion centre. Dan hoef ik al die eerder bezochtte adressen niet af :)

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede ontvangst, duidelijke informatie omtrent de koop en afhandeling

Online een afspraak gemaakt om een auto te bekijken die op de site stond. We werden hierna snel gebeld door Glenn Machielse om de afspraak te bevestigen. Hij heeft ons op de afgesproken tijd ontvangen en verder de koop en aflevering/afhandeling geregeld. Wij zijn vandaag met de voor ons nieuwe auto en een lekkere fles bubbels met een fijn gevoel naar huis gegaan.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Heb 21-8-2021 Kia soul gekocht. Ik werd zeer goed te woord gestaan door adviseuEmko Houwen. Alle vragen werden goed beantwoord en hij liet mij rustig beslissen. Er moeten nog enkele kleinere zaken worden afgehandeld zoals twijfelachtige cruise control maar ik verwacht dat dit goed wordt opgelost aangezien deze cruise control ook expliciet in advertentie stond vermeld. Als dit tijdens proefrit al goed was geweest dan had ik graag 5 sterren gegeven /Maar als ik auto ga ophalen en dit zoals toegezegd is opgelost geef ik graag opnieuw reactie.

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Met een goed gevoel de weg op!

Gisteren heb ik mijn aangekochte Ford Fiësta opgehaald bij Driessen Occasion Center. Na een korte proefrit en een fijn adviesgesprek met de zeer charmante en professionele verkoper Glenn Machiels, heb ik uiteindelijk besloten om deze auto te kopen. We hebben samen wat opties bekeken en doorgenomen en alles werd na mijn akkoord netjes met mij besproken, op papier gezet en geregeld. Ik hoop op veel rijplezier voor de komende jaren! Dank je wel voor de goede zorgen en voor de fles bubbels :-) Ik weet jullie te vinden voor mijn volgende auto!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super goed geholpen erg vriendelijk en behulpzaam

We zijn blij met onze auto's Suzuki Swift en vanaf vandaag ook de trotse eigenaar van Renault Captuur. De moeite waard om daar te gaan kijken voor een andere auto.

Eerlijke verkoop

Mijn aller eerste Mini One aangeschaft. Hoewel ik in de eerste instantie had gehoopt meer terug te krijgen voor mijn inruil wagen, werd ik, voor mijn gevoel, op een eerlijke manier overtuigd dat de inruilwaarde klopt en ben ik hierdoor over gegaan tot koop. Ik ben nog steeds blij met mijn beslissing!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Fijne gast vrije ontvangst.

Ik ben goed geholpen om een nieuwe auto Kopen bij jullie bedrijf.. En ben heel erg blij met deze nieuw aankoop van mij nieuw auto.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Erg goed geholpen; mankement uitstekend opgelost

Ik heb eind maart 2021 bij Driessen een fraaie pre owned Mercedes CLK met heel weinig kilometers gekocht. Het initiele telefonische contact met de verkoopadviseur verliep prettig, en er werd snel gereageerd. Bij het eerste bezoek werd ik prima onvangen, en kreeg alle tijd om vragen te stellen en de auto in detail te bekijken. Geen druk om snel te beslissen. Bij het 2e bezoek om de auto op te halen ben ik met de trein gekomen, en werd keurig van het station opgepikt. Toen ik de auto net mee had ondekte ik dat er een klein mankement was bij het openen van de kap. De verkoop adviseur belde twee dagen later om te vragen hoe de auto beviel. Ik heb toen uitgelegd wat er aan de hand was, en de verkoopadviseur vond dat Driessen dit had moeten zien voordat de auto werd mee gegeven. Ondanks dat ik geen garantie had genomen werd dit op kosten van Driessen hersteld. Keurig opgelost! Al met al een heel goede ervaring met Driessen. Ik zou er weer een auto kopen!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Nette verkoper, bijzondere ervaring, gelukkig toch een goede auto

Auto gekocht. Eerst voorgesteld om oude auto in te ruilen. Nadat de inruilde waarde was vastgesteld en daar een verkoopcontract van was opgesteld werd de auto nog technisch gekeurd. Dit was vooraf afgesproken, maar na de keuring (bijna 2 uur verder) ging de prijs eerst bijna 750 euro omlaag vanwege extra onderhoudskosten. Verkoper was bereid daar 250 vanaf te doen. Onaangename verrassing, in omgekeerde volgorde gehandeld. Wij naar huis. Volgende dag belde verkoper en werd het euvel op correcte manier besproken. Derhalve terug naar Eindhoven, wel besloten om de auto tegen die prijs niet in te ruilen. De aan te kopen auto door de Decra laten keuren. Kwam er goed uit, met dien verstande dat er niet bekend was of de distributieriem vervangen was? Bij navraag meldde de verkoper dat de auto een distributieketting heeft, die voorlopig niet vervangen hoeft te worden. Bleek volgens de dealer toch echt om een riem te gaan. Uiteindelijk elkaar tegemoet gekomen als het om de prijs gaat. Helaas bleek later (na de aankoop) bij bandenwissel dat één van de zomerbanden een stukje ijzer bevatte, lek was en dus vervangen moest worden. Kan gebeuren zeg maar. Kortom, correct behandeld, maar wel een bijzondere ervaring. Over het aanbevelen; ik kon niet echt kiezen uit ja of nee. Volgens mij doe je iets aanbevelen als je echt denkt dat je iemand zeker daar naartoe moet sturen. Dat gevoel overheerst niet. Derhalve aanbevelen op nee gezet. Overigens wel gewoon tevreden over de auto.

• Service N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Fijn contact en prima auto gekocht.

Kreeg een goed bod op mijn oude auto, verkoper was duidelijk en prettig om zaken mee te doen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb een paar maanden geleden mijn tweede auto gekocht hier, en super geholpen door Glenn, de eerste en tweede keer! Ik denk dat ik zeker nog vaker hier mijn auto’s ga kopen, ook al woon ik niet meer in Eindhoven. Het is het waard

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima geholpen. Snel tot een deal. Bij aflevering alles netjes gedaan zoals afgesproken. Ondanks de geldende coronamaatregelen toch prima geholpen. Naast de auto volop met kadootjes weg gegaan... Eerlijke prijs ook voor de inruilauto gekregen.

Geen Praatjes

Voor aanschaf van een 'nieuwe' auto kwamen we op de website terecht van Driessen Occasion Center. Daarop hebben we contact opgenomen en werden via de telefoon geholpen. Antwoorden die we kregen waren helder en duidelijk en na aangegeven te hebben serieus interesse te hebben zijn we er naar toe gegaan. Jammer genoeg liet de situatie niet toe om onder het genot van koffie de onderhandelingen voort te zetten, maar de auto stond buiten klaar en we konden rustig alles bekijken en kregen tekst en uitleg. De prijs was voor ons acceptabel en we kregen een reële prijs voor onze eigen auto en de koop was snel gedaan. Dank je Glenn voor een prettige ervaring.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede service, klantvriendelijk en alles duidelijk uitgelegd.

Zeer tevreden over de aanschaf van onze nieuwe gebruikte auto, onze auto ingeruild bij de garage en een eerlijke prijs gekregen. Vriendelijke verkopers en alle afspraken zijn nagekomen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Wij zijn heel erg tevreden. Het contact en de service was erg goed! Wegens alle corona maatregelen gaat het natuurlijk allemaal anders nu maar echt perfect geregeld. Er word goed met de klant gecommuniceerd en ook op een hele fijne manier. Echt top! Wij zijn zeer tevreden en erg blij met onze nieuwe aankoop. Bedankt voor de goede service. Groetjes Corne en Kirsten

Zeer goed geholpen!

Wij hebben voor onze zoon een Mini Cooper clubman gekocht. We zijn uitstekend geholpen. Prima inruilprijs voor zijn oude auto teruggekregen. Bij de proefrit dacht ik een wiellager te horen maar dit bleek iets met de banden te zijn. 4 nieuwe banden gekregen . Open en eerlijke communicatie .