Nette verkoper, bijzondere ervaring, gelukkig toch een goede auto

Auto gekocht. Eerst voorgesteld om oude auto in te ruilen. Nadat de inruilde waarde was vastgesteld en daar een verkoopcontract van was opgesteld werd de auto nog technisch gekeurd. Dit was vooraf afgesproken, maar na de keuring (bijna 2 uur verder) ging de prijs eerst bijna 750 euro omlaag vanwege extra onderhoudskosten. Verkoper was bereid daar 250 vanaf te doen. Onaangename verrassing, in omgekeerde volgorde gehandeld. Wij naar huis. Volgende dag belde verkoper en werd het euvel op correcte manier besproken. Derhalve terug naar Eindhoven, wel besloten om de auto tegen die prijs niet in te ruilen. De aan te kopen auto door de Decra laten keuren. Kwam er goed uit, met dien verstande dat er niet bekend was of de distributieriem vervangen was? Bij navraag meldde de verkoper dat de auto een distributieketting heeft, die voorlopig niet vervangen hoeft te worden. Bleek volgens de dealer toch echt om een riem te gaan. Uiteindelijk elkaar tegemoet gekomen als het om de prijs gaat. Helaas bleek later (na de aankoop) bij bandenwissel dat één van de zomerbanden een stukje ijzer bevatte, lek was en dus vervangen moest worden. Kan gebeuren zeg maar. Kortom, correct behandeld, maar wel een bijzondere ervaring. Over het aanbevelen; ik kon niet echt kiezen uit ja of nee. Volgens mij doe je iets aanbevelen als je echt denkt dat je iemand zeker daar naartoe moet sturen. Dat gevoel overheerst niet. Derhalve aanbevelen op nee gezet. Overigens wel gewoon tevreden over de auto.

• Service N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Fijn contact en prima auto gekocht.

Kreeg een goed bod op mijn oude auto, verkoper was duidelijk en prettig om zaken mee te doen

Super!

Ik heb een paar maanden geleden mijn tweede auto gekocht hier, en super geholpen door Glenn, de eerste en tweede keer! Ik denk dat ik zeker nog vaker hier mijn auto’s ga kopen, ook al woon ik niet meer in Eindhoven. Het is het waard

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima geholpen. Snel tot een deal. Bij aflevering alles netjes gedaan zoals afgesproken. Ondanks de geldende coronamaatregelen toch prima geholpen. Naast de auto volop met kadootjes weg gegaan... Eerlijke prijs ook voor de inruilauto gekregen.

Geen Praatjes

Voor aanschaf van een 'nieuwe' auto kwamen we op de website terecht van Driessen Occasion Center. Daarop hebben we contact opgenomen en werden via de telefoon geholpen. Antwoorden die we kregen waren helder en duidelijk en na aangegeven te hebben serieus interesse te hebben zijn we er naar toe gegaan. Jammer genoeg liet de situatie niet toe om onder het genot van koffie de onderhandelingen voort te zetten, maar de auto stond buiten klaar en we konden rustig alles bekijken en kregen tekst en uitleg. De prijs was voor ons acceptabel en we kregen een reële prijs voor onze eigen auto en de koop was snel gedaan. Dank je Glenn voor een prettige ervaring.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede service, klantvriendelijk en alles duidelijk uitgelegd.

Zeer tevreden over de aanschaf van onze nieuwe gebruikte auto, onze auto ingeruild bij de garage en een eerlijke prijs gekregen. Vriendelijke verkopers en alle afspraken zijn nagekomen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Wij zijn heel erg tevreden. Het contact en de service was erg goed! Wegens alle corona maatregelen gaat het natuurlijk allemaal anders nu maar echt perfect geregeld. Er word goed met de klant gecommuniceerd en ook op een hele fijne manier. Echt top! Wij zijn zeer tevreden en erg blij met onze nieuwe aankoop. Bedankt voor de goede service. Groetjes Corne en Kirsten

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Zeer goed geholpen!

Wij hebben voor onze zoon een Mini Cooper clubman gekocht. We zijn uitstekend geholpen. Prima inruilprijs voor zijn oude auto teruggekregen. Bij de proefrit dacht ik een wiellager te horen maar dit bleek iets met de banden te zijn. 4 nieuwe banden gekregen . Open en eerlijke communicatie .

Snel, flexibel

Ik kon snel terecht, ondanks dat ik geen vaste klant ben.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Professioneel, Prijs kwaliteit, lokatie.

Deze week een mooie Skoda Superb aangeschaft.Hiervoor 250 km moeten rijden , maar was zeker de moeite waard. De prijs voor de ingeruild auto was naar tevredenheid.Zijn netjes en professioneel geholpen door Glenn die alle tijd voor je nam.De 3 maanden extra garantie was aan de prijs, maar ik ga er vanuit dat je hiervoor dan ook de volledige service kan verwachten.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Mooie Audi A5 Cabriolet gekocht 4 weken geleden. Helaas mankementje ontdekt gisteren. Dankzij Glen echter snel opgelost. Professioneel en zakelijk zoals je dat verwacht . Top!

Goede service!

Na het kopen van mijn auto wat problemen, De service en de vriendelijkheid van het personeel geef ik een 10! Jullie hebben mij zeer goed geholpen, bedankt daarvoor.

Heel tevreden

Ik heb een Skoda yeti gekocht en mijn andere auto ingeruild. Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto en was zeer tevreden over de service. Alles snel geregeld zonder poespas . Een geweldige auto voor een hele mooie prijs

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vriendelijk personeel en goed geholpen!

Mooie garage met een goede prijs kwaliteit verhouding !

Super fijne garage

Wordt vriendelijk en deskundig geholpen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Veel aanbod voor een goede prijs

Goed geholpen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Uitstekende begeleiding bij onze aanschaf van een mooie occasion!

Al bij ons eerste telefonisch contact had ik een goed gevoel over een mogelijke deal. Een duidelijke uitleg over hun werkwijze, een fair bod op mijn inruiler, een uitnodiging voor een uitgebreide proefrit, Glen Machiels nam alle tijd voor ons! Nogmaals bedankt!!!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zaterdag gekocht. Maandag afgeleverd. Snelle service, goede inruilprijs en een heerlijke fles wijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, eerlijke toenadering, duidelijke disclosure van voorwaarden. Eerlijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je viens de Normandie et j’ai trouvé le service super !\r\nIls m’ont aidé pour les papiers administratifs. \r\nJe suis rentré en France sans problème. \r\nJe vais faire la révision des 150 000 km dans le garage Volvo à côté de chez moi

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn geholpen! Leuke auto, goede prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I am really happy with the service provided by Driessen Occasion Outlet. Glenn helped me with everything right from the starting: zeroing-in on a car, selecting the right model, registration(he even drove me himself for the registration which went really smooth). I would highly recommend Driessen services to everyone.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden met de prijs, ontzettende goede service. De auto is snel beschikbaar. Bedankt Glenn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel vriendelijk geholpen door Glenn. Heel toegankelijk.