Uitstekende begeleiding bij onze aanschaf van een mooie occasion!

Al bij ons eerste telefonisch contact had ik een goed gevoel over een mogelijke deal. Een duidelijke uitleg over hun werkwijze, een fair bod op mijn inruiler, een uitnodiging voor een uitgebreide proefrit, Glen Machiels nam alle tijd voor ons! Nogmaals bedankt!!!

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zaterdag gekocht. Maandag afgeleverd. Snelle service, goede inruilprijs en een heerlijke fles wijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, eerlijke toenadering, duidelijke disclosure van voorwaarden. Eerlijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je viens de Normandie et j’ai trouvé le service super !\r\nIls m’ont aidé pour les papiers administratifs. \r\nJe suis rentré en France sans problème. \r\nJe vais faire la révision des 150 000 km dans le garage Volvo à côté de chez moi

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn geholpen! Leuke auto, goede prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I am really happy with the service provided by Driessen Occasion Outlet. Glenn helped me with everything right from the starting: zeroing-in on a car, selecting the right model, registration(he even drove me himself for the registration which went really smooth). I would highly recommend Driessen services to everyone.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden met de prijs, ontzettende goede service. De auto is snel beschikbaar. Bedankt Glenn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel vriendelijk geholpen door Glenn. Heel toegankelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De advertentie die ik heb gezien was duidelijk opgesteld. Bij mijn bezoek was de occasion ook precies zoals geadverteerd werd. Met een kopje koffie erbij was de aankoop zo geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn op zaterdag bij Driessen outlet geweest, We zijn vriendelijk en professioneel geholpen door Glenn. Tijdens zijn pauze heeft hij ons netjes geholpen en te woord gestaan. Hij is heel erg transparant. Hier een auto kopen is echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, snel en duidelijk. Fijn geholpen door Glenn!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laten je eerst op je gemak kijken. netjes geholpen. Via autotrack zijn we hier gekomen. Tijdens het kijken was het hartstikke druk.\r\nDe rest prima geregeld. bedankt Glenn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen al jaren bij Driessen. We hebben altijd goede ervaringen met Outlet. Glenn heeft ons prima geholpen. Hij was duidelijk en correct.! Chapeau! We zijn fijn geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben de tweede auto gekocht bij outlet. De eerste keer was goed en daarom zijn we teruggekomen. De tweede keer zijn we geholpen door Glenn Machiels.\r\nIk wil benadrukken dat we eerlijk en oprecht zijn geholpen. dat vond ik echt een pluspunt! dat meen ik echt! Vaak willen ze je een dure auto verkopen, maar Glenn deed dat niet! Hij was eerlijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netje en klantvriendelijk niet opdringerig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede service, Ik heb de auto gekocht bij Glen, hij luistert goed naar de klant alles heeft hij goed geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bekende van Glenn. netjes geholpen en we hebben een leuke zaak kunnen doen. We gaan nu een mooie Audi rijden! Glenn bedankt voor de top service. Mijn vrouw zei dat Glenn goed kon praten, hij weet wel hoe het moet! ;)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben geholpen door Glenn. Ik heb er een goed gevoel over. Het is een solide bedrijf met veel merken. Glenn nam alle tijd voor mij! Heeft veel geduld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen Einde van de dag tijdens de show, fijne afwikkeling fijn gelachen met Glenn! Top service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog geen ervaring met Driessen occasion center. Via internet naar een auto gezocht en zodoende ben ik bij Driessen occasion center gekomen. Daar werd ik vriendelijk geholpen door Glen. Alles werd netjes uitgelegd, tijdens het taxeren werd me koffie aangeboden. Hij is duidelijk en transparant. Na de proefrit hebben we de deal kunnen sluiten. Ook de aflevering ging volgens planning.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig vriendelijk geholpen, leuk ontvangst, vriendelijk personeel, prettig zaken doen. kortom zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De inruilauto komt ook van jullie af. In de 18 jaar nooit problemen gehad. Ben wederom goed ontvangen en prettig geholpen door de vestigingsmanager Glenn. Alles net uitgelegd in een leuke ontspannen sfeer. TOP geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle afhandeling, correcte service, goed geholpen door Glenn. Eerlijke prijs. Aanmerkingen op de auto zijn goed verholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via autowereld bij Driessen terecht gekomen. Prima geholpen, duidelijke uitleg, goed gevoel bij Glen. Helemaal uit het zuiden gekomen voor deze specifieke Corsa.

Over Driessen Autogroep

Over Driessen Occasion Center