Contact met Gerry Schulten is bij ons zeer positief overgekomen

Wij zijn zeer correct en duidelijk geholpen door Gerry tijdens de koop van de nissan QQ. Tevens heeft hij de nissan bij ons thuis afgeleverd. Dit omdat op dat moment het coronavirus in Brabant heerst(e). Het enigste wat wij jammer vinden is dat er geen tijd was om goed uitleg te geven van de auto. Dit werd ook onderschreven door Gerry.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Amazing

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Prima garage fijne mensen.

Fijne garage ik. Geef alles 5 punten.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Prima informatie wat betreft aankoop nieuwe auto , en realistische afhandeling inlevering oude auto.

• Service N.v.t.

Uitstekende service

De verkoper Gerry Schulten heeft mij uitstekend geholpen met de aankoop van mijn nieuwe Nissan Qashqai Zowel op relatie en inhoudelijk vlak uitstekende service ! Mijn dank

Goed en klantvriendelijk

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede en duidelijke service en behandeling

Ik kwam gericht voor de inruil van mijn auto op een showroommodel dat ik online had zien staan. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt qua garantie etc en ben prima behandeld en te woord gestaan. Hierdoor was eea snel geregeld. Ondanks dat de Nissan Juke met flinke korting werd verkocht kreeg ik een goede prijs voor mijn inruil wagen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Erg goed behandeld. Klantgericht met prima overleg over de extra zaken die tijdens de keuring en beurt aan het licht kwamen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Helder duidelijk vriendelijk en gezellig.

Een knusse garage die gezelligheid uitstraalt. En deze sfeer straalt dan ook vertrouwen uit. Voor als nog ben ik al die jaren goed geholpen. Jammer dat NISSAN de gratis klantenkaart heeft afgeschaft.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Perfecte service, afspraak is afspraak

Apk en onderhoud worden keurig verzorgd. Auto heeft zelfs een wasbeurt gekregen. Vriendelijk personeel en vervangend vervoer is ook top geregeld.

Top heel goed

Super goed geholpen en zelfs meer service geboden

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

goede afhandeling van de reparatie

goede afhandeling van de storing

Fijn en netjes geholpen

Gerrie heeft me altijd netjes te woord gestaan en geholpen. Daardoor ben ik erg positief.

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Gastvrij ontvangst, duidelijke eerlijke uitleg en een goede planning!

Service-onderhoud ingepland op de site. Gastvrij ontvangst en duidelijke uitleg over de servicebeurt. SMS ontvangen toen de auto klaar was,

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goede service en erg klantvriendelijk.

Gewoon goed

Bij ophalen van auto hing er een berichtje van de monteur in de auto over benzine tanken. Dat was men bij de uitleg van de factuur vergeten te melden. Die uitleg was de kers op de taart geweest.

Goede service en advies

Ontvang altijd duidelijk informatie wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn en bij bijzonderheden wordt er eerst overlegd. Ik stel het prijs dat er altijd gratis vervangend vervoer is inbegrepen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vriendelijke en correcte afhandeling van een storing aan de airbags

Er is op korte termijn na de melding een afspraak gemaakt voor het verhelpen van een storing aan het airbagsysteem in de Nissan Leaf. Bij die gelegenheid is tevens ongevraagd een software update van het radarsysteem uitgevoerd. Bij de receptie werd tevoren vriendelijk en duidelijk aangegeven wat er ging gebeuren en hoe lang het ongeveer zou duren (1½ uur).

Persoonlijk, attent en vriendelijk

Fantastische service all 4 jaar lang

Prima!

Gewoon goed!

• Reden bezoek N.v.t.

Juiste info wat er gedaan is.

Auto was weer tip top. En gewassen en van binnen gepoetst.

geweldige service

Mijn Auto deed niets meer… kon hem niet starten. Leaseplan gebeld. Nissan hulpdienst is ingeschakeld. Hebben met een startkabel mijn auto gestart en ik ben toen naar Driessen Eindhoven gereden. Ik had al telefonisch contact gehad met Johan Koningstein. Daar aangekomen de auto direct aangemeld. Ik kreeg een leen auto mee. Accu moest vervangen worden en er konden tegelijkertijd wat updates uitgevoerd worden op de auto. Super!! Aan het eind van de dag was de auto klaar, omdat Johan in Den Bosch woont ( net als ik ) kwam hij mijn auto bij mij thuis voor de deur omwisselen. Wat een service!! Auto rijd weer als een zonnetje.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Gewoon goed

Conform afspraak

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer tevreden over de dienstverlening.

Ik ben erg tevreden. Afspraak maken digitaal ging heel goed en op korte termijn. Een medewerker van Driessen Nissan (woont in mijn woonplaats) heeft mijn auto om 08.00 uur opgehaald en s middags weer terug gebracht.

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.