Door corona alleen via de site contact. 2x bericht gestuurd en 1x telefonisch. Nu blijkt de auto waar ik naar geïnformeerd heb aan een ander te zijn verkocht. Een berichtje was wel netjes geweest. Voor mij geen zaken meer doen met driessen
-
Vakkundig opgelost!
Ik heb mijn Qashqai auto elders (in Wijchen) nieuw gekocht in 2018 en heb bij die koop de eerste servicebeurt er bij 'gekregen'. Ik heb deze beurt bij pm 10.000 km na één jaar bij hen laten uitvoeren. Omdat ik mijn vorige auto, ook een Qashqai, bij Driessen Eindhoven heb gekocht, altijd het onderhoud hier heb laten uitvoeren, wil ik dat ook weer met mijn nieuwe door hen laten doen. Dit heb ik nu laten uitvoeren met de opmerking/klacht dat mijn auto stotterde/inhield tijdens het rijden. Dit probleem is bekend bij Nissan en komt door vervuilde kleppen. Reinigen van de kleppen kost naar opgave ong. € 400,=. Dit valt onder garantie werd verteld maar was nog niet als akkoord gegeven door Nissan Nederland. Hierdoor is de reiniging niet uitgevoerd. Na het aanleveren van de eerste gegevens van het onderhoud volgens fabrieksopgave, moet ik weer een nieuwe afspraak maken en werd gekeken of e.e.a. onder garantie wordt verholpen. Hopelijk is het niet voor niets dat ik naar de Nissan vakgarage/dealer ga om mijn beurten te laten uitvoeren waardoor garantie ook echt garantie is... Ik hoop dat ik snel wordt gebeld voor een vervolgafspraak en dat mijn auto snel onder garantie wordt 'gerepareerd'!
Heb zelf ervaren dat de service goed is, en heldere en duidelijke afspraken. Top.
professionele uitstraling, zoals je mag verwachten van een dealer, en kennis van zaken. Wel blijf ik jaarlijks mijn bedenkingen hebben over sommige items op de factuur, zoals bijvullen ruitensproeiervloeistof, ook al was het reservoir helemaal vol, en bijvoorbeeld brandstofreiniger, dan weer wel, dan weer niet.
Via mijn eigen garagebedrijf Dirk Boer in Nw Vennep en jullie verkoper “Johan “ een afspraak kunnen maken om de auto te zien en om een proef rit te maken. De auto vooraf besteld via internet .
Geen problemen de service is prima Ik kom zelden in de garage geef de auto mee aan een van uw medewerkers voor onderhoud.
De gemaakte afspraak met afleveren niet gedaan er extra voor terug moeten komen
Mijn lease auto hier voor een jaarlijkse keuring gebracht. Eric aan de receptie was uiterst vriendelijk, duidelijk, snel en meedenkend. De beurt was snel afgehandeld, we kregen bericht op het moment dat de auto klaar was en de afhandeling was zo gepiept.
Top
Altijd zeer goed ontvangen bij de balie, leenauto bij inbegrepen en staat altijd netjes klaar. Wanneer er iets met de auto is ook netjes eerst gebeld met alle rust voor uitleg
Gemoedelijke vriendelijke sfeer. Geen opdringerigheid.
goed
Ik bel voor een servicebeurt daar ik met de auto op vakantie ga. Geen plek meer. U kunt wel voor de zomercheck komen, zei de telefoniste. Ik vroeg naar de kosten hiervan, omdat ik de olie peilen zelf ook kan. Dat is gratis, zei de mevrouw aan de telefoon. De auto wordt dan op de vloeistoffen nagekeken, bandenspanning etc. Prima dacht, meteen ook de ruitenwissers laten vervangen. Er moest ook olie bijgevuld worden. De rekening van 147 euro deed me toch enigszins schrikken, maar goed olie en ruitenwissers moet ik gewoon betalen, normaal. Staat er ook 19 euro, ex btw, voor de zomercheck op de rekening. Ik zeg, dat is toch gratis. Dat was het niet, omdat ik geen pluskaart meer had. Die was kennelijk verlopen. Wist ik niets van, maar kennelijk moet de auto ieder jaar naar de garage, terwijl de auto niet aangaf dat er een servicebeurt nodig was. Dat deed hij de eerste keer wel, dus toen ben ik ook direct naar de garage gegaan. Ik ging er dus vanuit, dat de auto dit telkens zou aangeven. Hierdoor verloor ik ook mij recht op pechhulp etc. Daar sta je dan, net voor de vakantie en zonder recht op pechhulp e.d. Hoe onklantvriendelijk is dit? En hoe makkelijk is het om even de klant een mail te sturen dat de auto weer toe is aan een servicebeurt? Hoe makkelijk moet dit ict-technisch zijn? Bij mijn vorige garage ontving ik hiervan netjes een mail. Nooit een probleem. Ik ben met een slecht gevoel weggegaan. Driessen mag echt wat meer doen aan service naar de klanten. Je zou maar met je Nissan ergens in het buitenland met pech staan en niet op Nissan kunnen terugvallen. Ik gun het niemand.
Betreft jaarlijkse beurt. Er was iets niet ok met de tubo (kleine olie lekkage, garantie) dat later gerepareerd moet worden. Naar alle tevredenheid besproken en hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt.
Alles volgens afspraak
Deze week eerste onderhoudsbeurt van mijn auto gehad. Dit is allemaal zeer netjes verlopen: prettig behandeld bij receptie, gratis vervangend vervoer, auto schoon terug en werkzaamheden waren snel uitgevoerd.
Verkeerde brandstof getankt waardoor auto volledig uitviel Direct naar garage laten verplaatsen. Hier is reparatie uiteindelijk prima uitgevoerd echter aantal negatieve punten (ervaringen) - het duurde drie volledige dagen voordat probleem was opgelost doordat capaciteit te gering was ( eigenlijk verwacht ik dat acute problemen wat sneller opgelost kunnen worden) - Indien reparatie toch langer duurt zou je verwachten dat er leenauto is ( was echter niet beschikbaar, ook geen andere oplossing) - offerte vooraf (E400-E450) kwam totaal niet overeen met uiteindelijke rekening (E1050). Er werd logische verklaring voor gegeven maar had dit toch graag vooraf geweten
Door corona een helaas flink verlate levering van mijn nieuwe auto. Na goed overleg met mensen van Driessen en dankzij hun goede contacten met Leaseplan toch tot een voor alle partijen goede oplossing gekomen. Ruim een maand tijdwinst geboekt.
Fijn begeleid en ontvangen. Prima proefrit en fijne auto. Oplevering ging ook netjes en zoals verwacht.
Ben goed geholpen, alleen miste ik wel een kleine attentie bij de oplevering, dat maakt het toch iets feestelijker en niet zo koud/zakelijk.
Prima. Direct duidelijke afspraken. Snel telefonische overleg. Op afspraaktijd direct geholpen.
Ik heb binnen de groep meerdere auto's in onderhoud . als er mankementen zijn word dit altijd netjes opgelost.
Goede ontvangst, rustig en duidelijke uitleg. ik wam een nieuwe lease auto ophalen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.