goede service, vriendelijke behandeling

professionele uitstraling, zoals je mag verwachten van een dealer, en kennis van zaken. Wel blijf ik jaarlijks mijn bedenkingen hebben over sommige items op de factuur, zoals bijvullen ruitensproeiervloeistof, ook al was het reservoir helemaal vol, en bijvoorbeeld brandstofreiniger, dan weer wel, dan weer niet.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Via mijn eigen garagebedrijf Dirk Boer in Nw Vennep en jullie verkoper “Johan “ een afspraak kunnen maken om de auto te zien en om een proef rit te maken. De auto vooraf besteld via internet .

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Nooit geen problemen gehad bij Driessen

Geen problemen de service is prima Ik kom zelden in de garage geef de auto mee aan een van uw medewerkers voor onderhoud.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.

Slechte aflevering

De gemaakte afspraak met afleveren niet gedaan er extra voor terug moeten komen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Klantgerichte top service

Mijn lease auto hier voor een jaarlijkse keuring gebracht. Eric aan de receptie was uiterst vriendelijk, duidelijk, snel en meedenkend. De beurt was snel afgehandeld, we kregen bericht op het moment dat de auto klaar was en de afhandeling was zo gepiept.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Altijd zeer goed ontvangen bij de balie, leenauto bij inbegrepen en staat altijd netjes klaar. Wanneer er iets met de auto is ook netjes eerst gebeld met alle rust voor uitleg

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Gemoedelijke vriendelijke sfeer. Geen opdringerigheid.

uitstekend

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Teleurstellend!

Ik bel voor een servicebeurt daar ik met de auto op vakantie ga. Geen plek meer. U kunt wel voor de zomercheck komen, zei de telefoniste. Ik vroeg naar de kosten hiervan, omdat ik de olie peilen zelf ook kan. Dat is gratis, zei de mevrouw aan de telefoon. De auto wordt dan op de vloeistoffen nagekeken, bandenspanning etc. Prima dacht, meteen ook de ruitenwissers laten vervangen. Er moest ook olie bijgevuld worden. De rekening van 147 euro deed me toch enigszins schrikken, maar goed olie en ruitenwissers moet ik gewoon betalen, normaal. Staat er ook 19 euro, ex btw, voor de zomercheck op de rekening. Ik zeg, dat is toch gratis. Dat was het niet, omdat ik geen pluskaart meer had. Die was kennelijk verlopen. Wist ik niets van, maar kennelijk moet de auto ieder jaar naar de garage, terwijl de auto niet aangaf dat er een servicebeurt nodig was. Dat deed hij de eerste keer wel, dus toen ben ik ook direct naar de garage gegaan. Ik ging er dus vanuit, dat de auto dit telkens zou aangeven. Hierdoor verloor ik ook mij recht op pechhulp etc. Daar sta je dan, net voor de vakantie en zonder recht op pechhulp e.d. Hoe onklantvriendelijk is dit? En hoe makkelijk is het om even de klant een mail te sturen dat de auto weer toe is aan een servicebeurt? Hoe makkelijk moet dit ict-technisch zijn? Bij mijn vorige garage ontving ik hiervan netjes een mail. Nooit een probleem. Ik ben met een slecht gevoel weggegaan. Driessen mag echt wat meer doen aan service naar de klanten. Je zou maar met je Nissan ergens in het buitenland met pech staan en niet op Nissan kunnen terugvallen. Ik gun het niemand.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

prima geregeld, to the point, vriendelijk, perfect vervangend vervoer

Betreft jaarlijkse beurt. Er was iets niet ok met de tubo (kleine olie lekkage, garantie) dat later gerepareerd moet worden. Naar alle tevredenheid besproken en hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Zeer goede service

Deze week eerste onderhoudsbeurt van mijn auto gehad. Dit is allemaal zeer netjes verlopen: prettig behandeld bij receptie, gratis vervangend vervoer, auto schoon terug en werkzaamheden waren snel uitgevoerd.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Reparatie prima uitgevoerd, zaken eromheen zeer matig

Verkeerde brandstof getankt waardoor auto volledig uitviel Direct naar garage laten verplaatsen. Hier is reparatie uiteindelijk prima uitgevoerd echter aantal negatieve punten (ervaringen) - het duurde drie volledige dagen voordat probleem was opgelost doordat capaciteit te gering was ( eigenlijk verwacht ik dat acute problemen wat sneller opgelost kunnen worden) - Indien reparatie toch langer duurt zou je verwachten dat er leenauto is ( was echter niet beschikbaar, ook geen andere oplossing) - offerte vooraf (E400-E450) kwam totaal niet overeen met uiteindelijke rekening (E1050). Er werd logische verklaring voor gegeven maar had dit toch graag vooraf geweten

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed en professioneel geholpen, heel klantvriendelijk

Door corona een helaas flink verlate levering van mijn nieuwe auto. Na goed overleg met mensen van Driessen en dankzij hun goede contacten met Leaseplan toch tot een voor alle partijen goede oplossing gekomen. Ruim een maand tijdwinst geboekt.

soepel en duidelijke service

Fijn begeleid en ontvangen. Prima proefrit en fijne auto. Oplevering ging ook netjes en zoals verwacht.

• Reden bezoek N.v.t.

tevreden geholpen

Ben goed geholpen, alleen miste ik wel een kleine attentie bij de oplevering, dat maakt het toch iets feestelijker en niet zo koud/zakelijk.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima. Direct duidelijke afspraken.

Prima. Direct duidelijke afspraken. Snel telefonische overleg. Op afspraaktijd direct geholpen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

adequate oplossing en snelle service Top !

Ik heb binnen de groep meerdere auto's in onderhoud . als er mankementen zijn word dit altijd netjes opgelost.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prettige ervaring, rustige uitleg en goede info over de nieuwe auto.

Goede ontvangst, rustig en duidelijke uitleg. ik wam een nieuwe lease auto ophalen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Alles verliep prima ondanks corrona

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer goed. Vriendelijk medewerkers

Zeer goed. Vriendelijk medewerkers

Professionele service

Vakwerk. Auto was op tijd klaar. Vervangend vervoer goed geregeld. Auto werk keurig (ook gewassen) afgeleverd

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ik ben helemaal tevreden.

Prettig contact tijdens de Corona periode, aflevering was vertraagd door sluiting fabriek in Engeland, werd goed op de hoogte gehouden van de status, Duidelijke uitleg tijdens aflevering, kopje koffie en een attentie.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima ontvangst, goede advisering en uiteindelijk loos alarm. Er werden geen kosten in rekening gebracht.