zeer slecht

Driessen is na vier weken nog niet in staat mijn auto te repareren, op een mail die ik maandag 28 juni heb verzonden om te vragen hoe het er bij staat krijg ik niet eens een antwoord, kort om bijzonder slechte service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Auto's zijn duur, vooral vanwege het onderhoud

Er was beloofd om het teveel betaalde bedrag op de vorige factuur te verrekenen met dit onderhoud. Dit was helaas niet gedaan. Als je het niet zelf in de gaten houdt kost het altijd meer. Sowieso staat er altijd meer op de factuur dan wat er vooraf besproken is. Ze bellen netjes voor ruitenwissers, interieur filter is standaard, maar motorbehandeling staat niet op de site als standaard maar wel op de factuur.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Kort maar krachtig zwaar K.T

Ik zal never nooit niet meer gebruik maken van Driessen Helmond. Eind maart afspraak gemaakt voor het installeren van een achteruitrijcamera met bij behorende multimedia systeem en vervangen van winterbanden naar zomerbanden. Levertijd 14 dagen. Afspraak gemaakt voor 4 weken later 22 april. Auto weggebracht in de ochtend +/- 0.900 uur heel de dag kwijt geweest alleen banden verwisseld. De rest niet gedaan was iets mis niemand die even contact opneemt. Na 2 weken zelf weer contact opgenomen nou alles zou binnen zijn afspraak gemaakt 17 mei alles zou goed komen tevens zouden ze terug roep actie in orde maken . Auto weg gebracht weer om 09.00 uur heel de dag kwijt alleen terug roep actie gedaan verder weer niks en ook weer geen contact. Afspraken komen niet na Deskundigheid 0,0 Had gewoon naar Mitsubishi Eindhoven moeten gaan daar kunnen ze in Helmond absoluut niet aan tippen. Nerver nooit niet meer naar Helmond. De directie zou daar zwaar moeten ingrijpen.

• Reden bezoek Aankooponderdelen en/of accessoires

ook in de corona tijd een goede service

we zijn zeer tevreden over onze aankoop van de mitsubishi outlander het enige min punt dat wij ondervonden is dat na aflevering van de auto bleek dat deze slecht was gereinigd van binnen maar na navraag bleek dat ze dat uitbesteden aan een andere party het naleveren van de sleutels voor de trekhaak blijft ook nog een beetje in gebreken maar ze zijn er mee bezig

Goed.

Tevreden.

• Deskundigheid N.v.t.

Altijd prima geholpen

Prima, Corona proof, geregeld

Goed ontvangen, op tijd klaar en alles vlg afspraak

Klantvriendelijk maar wel duur

Ik heb mijn Mitsubishi Space Star hier in onderhoud Op de site van Mitsubishi kun je de verwachte kosten van een onderhoudsbeurt zien en elk jaar wanneer ik hem weg breng moet ik meer betalen. Ook als er niets gevonden wordt, bijvoorbeeld door ongevraagde motorbehandelingen. Daarnaast bij de laatste onderhoudsbeurt nieuwe ruitenwissers erop laten zetten (mag na 4 jaar), en 6 maanden later bij de APK waren ze weer versleten. Daarover gebeld met de garage en ik zou terug gebeld worden. Na in het totaal 3 keer zelf gebeld te hebben en niet teruggebeld te zijn wel een passende oplossing aangeboden door de garage. De kosten van 1 set ruitenwissers worden verrekend met de volgende onderhoudsbeurt. Wel altijd vriendelijk en op tijd met de afspraken.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Niet alles na gekeken. Kapotte ruitenwisser had hij moeten zien

Als de monteur de auto een grote beurt geeft moet hij zien dat de ruitenwisser stuk is

alles in orde.

geen problemen.

correcte en nette service

de gemaakte afspraken worden nagekomen, zo ook de haal en breng service zoals afgesproken bij aankoop, top

goed geholpen

deskundig personeel

In beginsel prima

Probleem goed opgelost. Het naar Amsterdam moeten bellen voor een pechgeval terwijl je 3 km van de garage woont is wel frustrerend. De mevrouw aan de telefoon kwam er niet echt uit een dat kostte veel tijd. De telefoon machine van Driessen garage is ok omslachtig. Voor de klant tenminste.

gewoon goed

gewoon goed

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zomerbanden wissel. Ik heb mijn sleutel afgegeven en ben naar de wifi werkplek gegaan en zonder enige moeite heb ik verder kunnen werken. Na 1 uur was de auto klaar gepoetst en al. Top service.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Helemaal zoals verwacht.

Alles snel verholpen. Zeer tevreden.

positief

Snel en goed geïnformeerd en geholpen

Super tevreden

De medewerkers zijn heel aardig, en wat er stuk was is prima en vakkundig gemaakt!

Technisch OK sociaal kan beter

Technisch word alles perfect afgehandeld. Alleen het sociale aspect bij ontvangst en verlaten van de zaak is me al meerdere malen tegen gevallen en dat kan beter. Ik heb ervaren dat er bij binnen komst, en in mijn geval was er niemand aan de balie, er wel gekeken wordt naar mij (de klant) maar geen actie wordt ondernomen. Pas na vragen van mijn komt er actie. Dit zelfde is bij het verlaten van de garage. Er wordt wel snel opgekeken dat ik de zaak verlaat, maar er wordt niets gezegd. Ik verwacht zoiets in de trant van "dank u wel dat u bij ons bent gekomen en graag tot ziens".

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Gastvrij ontvangst en helemaal volgens verwachting..

Prima ontvangst, wachttijd volgens afspraak en tussendoor even de aandacht voor een extra kopje thee.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Was een simpele apk keuring ( eerste keer)

Was een simpele apk keuring, echter ik zat in de steekproef waardoor het wachten aanzienlijk langer werd. Was om 12 uur van huis gegaan, afspraak om 12.45. uiterlijk 14.15 zou het e.e.a. klaar zijn echter pas om 15.00 weer naar huis ivm steekproef zodat ik per saldo 4 uur kwijt was voor een simpele apk keuring. Drie keer (eerst telefonisch, daarna aan de balie en tenslotte tegen de monteur die kwam vragen) hetzelfde verhaal gedaan omtrent de ventielen in de (winter)banden welke niet voorzien waren sensoren waardoor er op het display van de auto de melding van te lage bandenspannning constant wordt weergegeven. Aangegeven dat dit mijn keuze was en dat men niet verder daarop hoefde te letten. Het verhaal echter drie maal moeten doen omdat men schijnbaar het e.e.a. niet snapte. De man aan de servicebalie melde terloops dat hij het nog wist of de auto zo ( met deze tekortkoming) wel gekeurd mocht worden. Tenslotte gevraagd even naar de schokbreker te kijken ivm een kapotte band (steen onder auto gekomen) eerder dit jaar met vakantie in Frankrijk. Bij het betalen van de nota werd ook naast de apk keuring nog een bedrag in rekening gebracht voor het kijken naar de schokbreker met het antwoord dat alles in orde was. Ik vind dit geen echte service......????? Deze service kost geen extra tijd m.i naast de apk keuring maar toch vind men het noodzakelijk hiervoor kosten in rekening te brengen. Ik ben hierover niet in discussie gegaan omdat ik blij was dat ik naar huis kon. Maar als jarenlange klant ( ik rijd mijn hele lang al mitsubishi) en tot volle tevredenheid had ik hier eigenlijk een andere service verwacht. Helaas dus. Gezien positieve ervaringen in het verleden blijf ik mitsubishi rijden maar de service richting jarenlange klant had ik graag anders gezien.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Niet wat ik had verwacht

Mijn probleem met de auto is niet opgelost. De programmering van de climatcontrol werkt niet. Niet met de app en niet vanaf het dashbord. De motor moet lopen om de auto warm te krijgen. Ben met de auto naar Driessen Helmond gegaan omdat Driessen pas half december tijd had. De auto is normaal in onderhoud in Eindhoven

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

netjes en goed tewoord gestaan en behandeld

auto netjes volgens afspraak opgehaald , onderhouden en weer geretourneerd. zelf de autpo was van binnen schoon gemaakt.

Geen klachten

En zo hoort het ook

zeer matig

Oproep voor sensor vervanging vanuit Mitsubishi Nederland. Bij inleveren auto zou ik een fiets krijgen. Slappe banden en kon bij de 1e fiets zadel niet verhogen. (mechanisme draait mee) Zelf 2e fiets gepakt en afgesteld. In het donker werkte de verlichting niet. (Het is niet echt van de tijd om in een modern bedrijf zo'n oude fiets mee te geven met een dynamo als verlichting en een kapot achterlicht). Bij de vraag of er verder nog iets was heb ik aangegeven dat ondanks de meest recente software door jullie mijn iphone x mogelijk niet goed koppelde. Bij ophalen de volgende dag is er niets gemeld van reparatie nog over de telefoonverbinding. Kreeg alleen de sleutel (door een zaterdagmedewerker? ) wist er verder ook niets. Het was goed zo. Geen melding in onderhoudsboekje van terugroep uitgevoerd (net als de vorige keer). Krijg nu net een rekening! van het niets vinden van check telefoon!! zonder mij iets hiervan gemeld te hebben. Ben niet bereid deze rekening te betalen en mijn klantgevoel bij Driessen Helmond is tot een dieptepunt gedaald.