Filters

9

Prima service

Zomerbanden wissel. Ik heb mijn sleutel afgegeven en ben naar de wifi werkplek gegaan en zonder enige moeite heb ik verder kunnen werken. Na 1 uur was de auto klaar gepoetst en al. Top service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
10

Helemaal zoals verwacht.

Alles snel verholpen. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
9

positief

Snel en goed geïnformeerd en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Super tevreden

De medewerkers zijn heel aardig, en wat er stuk was is prima en vakkundig gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

Technisch OK sociaal kan beter

Technisch word alles perfect afgehandeld. Alleen het sociale aspect bij ontvangst en verlaten van de zaak is me al meerdere malen tegen gevallen en dat kan beter. Ik heb ervaren dat er bij binnen komst, en in mijn geval was er niemand aan de balie, er wel gekeken wordt naar mij (de klant) maar geen actie wordt ondernomen. Pas na vragen van mijn komt er actie. Dit zelfde is bij het verlaten van de garage. Er wordt wel snel opgekeken dat ik de zaak verlaat, maar er wordt niets gezegd. Ik verwacht zoiets in de trant van "dank u wel dat u bij ons bent gekomen en graag tot ziens".

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Gastvrij ontvangst en helemaal volgens verwachting..

Prima ontvangst, wachttijd volgens afspraak en tussendoor even de aandacht voor een extra kopje thee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
5

Was een simpele apk keuring ( eerste keer)

Was een simpele apk keuring, echter ik zat in de steekproef waardoor het wachten aanzienlijk langer werd. Was om 12 uur van huis gegaan, afspraak om 12.45. uiterlijk 14.15 zou het e.e.a. klaar zijn echter pas om 15.00 weer naar huis ivm steekproef zodat ik per saldo 4 uur kwijt was voor een simpele apk keuring. Drie keer (eerst telefonisch, daarna aan de balie en tenslotte tegen de monteur die kwam vragen) hetzelfde verhaal gedaan omtrent de ventielen in de (winter)banden welke niet voorzien waren sensoren waardoor er op het display van de auto de melding van te lage bandenspannning constant wordt weergegeven. Aangegeven dat dit mijn keuze was en dat men niet verder daarop hoefde te letten. Het verhaal echter drie maal moeten doen omdat men schijnbaar het e.e.a. niet snapte. De man aan de servicebalie melde terloops dat hij het nog wist of de auto zo ( met deze tekortkoming) wel gekeurd mocht worden. Tenslotte gevraagd even naar de schokbreker te kijken ivm een kapotte band (steen onder auto gekomen) eerder dit jaar met vakantie in Frankrijk. Bij het betalen van de nota werd ook naast de apk keuring nog een bedrag in rekening gebracht voor het kijken naar de schokbreker met het antwoord dat alles in orde was. Ik vind dit geen echte service......????? Deze service kost geen extra tijd m.i naast de apk keuring maar toch vind men het noodzakelijk hiervoor kosten in rekening te brengen. Ik ben hierover niet in discussie gegaan omdat ik blij was dat ik naar huis kon. Maar als jarenlange klant ( ik rijd mijn hele lang al mitsubishi) en tot volle tevredenheid had ik hier eigenlijk een andere service verwacht. Helaas dus. Gezien positieve ervaringen in het verleden blijf ik mitsubishi rijden maar de service richting jarenlange klant had ik graag anders gezien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Niet wat ik had verwacht

Mijn probleem met de auto is niet opgelost. De programmering van de climatcontrol werkt niet. Niet met de app en niet vanaf het dashbord. De motor moet lopen om de auto warm te krijgen. Ben met de auto naar Driessen Helmond gegaan omdat Driessen pas half december tijd had. De auto is normaal in onderhoud in Eindhoven

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja
  • Reden bezoek Andere reden
9

netjes en goed tewoord gestaan en behandeld

auto netjes volgens afspraak opgehaald , onderhouden en weer geretourneerd. zelf de autpo was van binnen schoon gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Geen klachten

En zo hoort het ook

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
2

zeer matig

Oproep voor sensor vervanging vanuit Mitsubishi Nederland. Bij inleveren auto zou ik een fiets krijgen. Slappe banden en kon bij de 1e fiets zadel niet verhogen. (mechanisme draait mee) Zelf 2e fiets gepakt en afgesteld. In het donker werkte de verlichting niet. (Het is niet echt van de tijd om in een modern bedrijf zo'n oude fiets mee te geven met een dynamo als verlichting en een kapot achterlicht). Bij de vraag of er verder nog iets was heb ik aangegeven dat ondanks de meest recente software door jullie mijn iphone x mogelijk niet goed koppelde. Bij ophalen de volgende dag is er niets gemeld van reparatie nog over de telefoonverbinding. Kreeg alleen de sleutel (door een zaterdagmedewerker? ) wist er verder ook niets. Het was goed zo. Geen melding in onderhoudsboekje van terugroep uitgevoerd (net als de vorige keer). Krijg nu net een rekening! van het niets vinden van check telefoon!! zonder mij iets hiervan gemeld te hebben. Ben niet bereid deze rekening te betalen en mijn klantgevoel bij Driessen Helmond is tot een dieptepunt gedaald.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

onderlingen comunicatie zeer slecht

prijs is nog niet bekent bij bedrijf, bij mij wel want ik heb een prijs afspraak.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Prima

Bijna alle vragen werden beantwoord. Service klantvriendelijk. Service uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer positief

Klantvriendelijk en alles volgens afspraak. Communicatie is optimaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Aankooponderdelen en/of accessoires
9

Professioneeel!.

Gastvrij ontvangen en de auto binnen de geplande tijd van nieuwe software voorzien. Uiterst vriendelijke monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Perfecte service

Goeie planning, goeie uitvoering, auto gewassen, alles volgens afspraak. Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

Zakelijk, weinig persoonlijk

Zakelijk, weinig voorlichting mbt de terugroep actie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn om een aanbieding te krijgen voor een zomer/vakantie check. Zeker met de tropische omstandigheden geeft de check van de airco een veilig gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima. Behulpzaam en snelle afwerking. Precies alles op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd