Prima ervaring

Vriendelijke verkoper die ons goed voorgelicht heeft. Ook de levering van de auto is prima verlopen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Mhaw.

Bij inlevering van de auto voor onderhoud werd me gevraagd of mijn telefoon gegevens nog klopten, want dan zou ik gebeld worden wanneer het onderhoud klaar was. Om 17.10 uur heb ik zelf gebeld met de vraag of mijn auto klaar was. Dit werd bevestigd. Op mijn vraag waarom ik dan niet gebeld word kreeg ik de wedervraag of ik dan geen sms had ontvangen. Nee, ik had geen sms ontvangen en ik was ook niet volgens afspraak gebeld. Dus dan maar snel mijn auto voor sluitingstijd opgehaald.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Snel en veilg

Goed gezorgd voor 1.5m afstand tussen de klanten. Verder heel snel geholpen. Ga zo door

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

No nonsens verhaal

Door H van Rhee werd op een prettige wijze contact gelegd bij de aankoop van onze Mitsubishi. Auto bevalt uitstekend. Ingeruild werd een Peugeot 2008. Deze auto voldeed niet aan onze verwachtingen . Gekochte Mitsubishi bevalt voor 100%.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer vriendelijk en erg deskundig

Gewoon uitmuntend tevreden

Good service

On time, friendly, good service

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Tevreden Mitsubishi Outlander rijder.

Zeer tevreden over de aflevering van de auto. In prima staat, met halfvolle tank en gewassen en op de afgesproken tijd! Mijn complimenten. Sjoerd van den Brok, de verkoper, wist waar hij het over had. Overdracht van de auto ging perfect. De uitleg van Sjoerd was duidelijk.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

zeer tevreden met het service en kwaliteit

Bied goede service en klant vriendelijkheid

Uitstekende service

Uitstekende service en heldere communicatie

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Service zoals ik wens en door u bedrijf aan mij wordt geboden

Op tijd en uur geholpen. Goede en verzorgde wachtruimte

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed geholpen, zeer tevreden, kon er met al mijn vragen terecht. Namen alle tijd voor ons.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

gezellige ontvangst en vlotte afhandeling apk en beurt

al bij binnenkomst wordt je verwelkomt door de medewerkers. alle informatie wordt verteld en de auto was snel klaar. top service

Wij zijn heel tevreden over Driesen Mitsubishi

De afspraken zijn heel goed nagekomen, top

Goede snelle en correcte service

Goede snelle en correcte service

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

reparatie goed en conform afspraak uitgevoerd.

reparatie aan mijn auto werd snel en goed uitgevoerd.

Kan niet beter

Goed geholpen. Warm welkom. Voelt meteen goed. Gewoon een goed bedrijf met fijne en ervaren werknemers.

Klantvriendelijk ontvangst.

Gezellige ontspannen manier ontvangst en te woord gestaan door receptie medewerker. Goede accommodatie voor wachten. Een wandeling tijdens wachten? Geen probleem, wordt op de hoogte gebracht via mobiel wanneer het nodig is.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Klantvriendelijk, flexibel, punctueel en afspraak is afspraak

X

Geweldige service

Bij de receptie goed ontvangen door een vriendelijke medewerker. Auto keuring binnen de afgegeven tijd gereed. Na opnieuw een vriendelijke begroeting de papieren door genomen, en de auto weer meegenomen.

hele goed bedrijf.

Je wordt netjes geholpen en goede uitleg wat ze gaan doen met je auto. En bellen netjes op als er iets is met de auto.

uitstekende klantvriendeilikheid

lichtelijk teleurgesteld

Na aflevering bleek de auto niet te zijn afgetankt ondanks dat een volle tank onderdeel was van het afleverpakket. ook de accu was niet vol, bij een hybride verwacht ik dat dit wel het geval zou zijn. De lakstift is geleverd echter de kleine beschadigingen waren niet weggewerkt terwijl de verwachting was gewekt dat dit wel het geval zou zijn

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Snel gebeurd en erop gewacht

Snel afgewerkt, en op een prettige wijze erop gewacht. Kopje koffie ,krant erbij

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

afwerking en aflevering goed gegaan, echter oneens met factuur

auto na afwikkeling grote beurt opgehaald. factuur betaald nadat deze met niemand kon worden besproken. thuis factuur nogmaals bekeken. er was de APK-keuring in rekening gebracht ad € 24,75 ( inclusief BTW ca € 29,00). elk jaar de beurt bij de dealer gedaan en ook elk jaar MijnMitsubishi Card ontvangen. hierop staat dat de APK gratis is. tot nu toe deze niet hoeven te betalen. gebeld met de dealer. waarom nu wel. volgens de dealer heeft de "baas" besloten dat APK voortaan wel in rekening wordt gebracht en weer gratis wordt na aanmelding bij MijnMitsubishi Card. naar mijn mening is het in rekening brengen niet juist op basis van de eerder verkregen Card waarop staat dat deze maximaal 1 jaar geldig is of tot de 1e onderhoudsbeurt. op basis hiervan vraag ik u vriendelijk om de in rekening gebrachte APK-keuringskosten ad ca € 29,00 aan mij terug te betalen. verder heb ik mij op 8 januari j.l. aangemeld op MijnMitsubishi.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Ik voel me heel erg gehoord door het personeel van Mitsubishi

De wintercheck was gratis en meteen een uitleg gegeven over de tom tom in mijn auto waar ik een vraag over had. Niets is teveel. Ik voel me thuis bij mitsubishi