Mijn ervaring bij Driessen car cleaning was uitstekend. Heel tevreden . Ook bij de zomercheck.

Mijn auto is heel kundig verzorgd.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Prima geholpen

Op tijd geholpen( volgens afspraak). Koffie en andere warme dranken beschikbaar. Goede coronamaatregelen getrOffen. Auto keurig schoon afgeleverd.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Friendly service, but slow service

An hour and 15 minutes to change tires is a bit long... Also my desire to also store my tires was not well communicated (I am sure I tried, but either it was not easy to highlight that when I scheduled the tire change, or the information was not see by the garage).

Klantvriendelijk en goede service

Prettig behandeld en alles ging volgens de gemaakte afspraken

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

prettig contact, werkzaamheden snel en adequaat uitgevoerd

Over het algemeen zeer tevreden. Wat mij wel verbaasde en ook niet duidelijk is uitgelegd zijn de kosten voor de leenauto tijdens het vervangen van mijn winterbanden. Ik heb nog geen kilometer gereden en de auto slechts een ruim uur tot mijn beschikking gehad. Op de factuur stond dat het bedrag was gebaseerd om het gebruiken van de leenauto tot 16.15 uur

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Alles was super.

........

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Bij Driessen weten ze dat de klant Brabantse gastvrijheid wenst te ontvangen en dat maken ze waar !

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Auto brengen, wachten klaar.

Eenvoudig om een werkplaats afspraak in te plannen. Vriendelijke ontvangst en snel geholpen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

snelle, deskundige adviezen en dan nog voordelig ook

Ik wist wat ik wilde en laat zij die auto nou ook nog in voorraad hebben. De inruilprijs viel wat tegen, maar was niet anders dan elders. Dus was de koop snel gesloten. De aflevering was - vanwege de coronaperikelen - beperkt, maar toch goed verzorgd.

PRIMA GEHOLPEN

PRIMA GEHOLPEN

Top service!

Vriendelijk, snel, goed en gezellig. Aanrader!

Met aandacht en ervaring

Bij de Mitsubishi/ Suziki- garage alleen maar een positieve ervaring voor mij. De verkoopster had veel ervaring met dit type auto en kon ook op alle vragen meteen antwoord geven. Ze had alle tijd voor mij en gaf geen “Nu of nooit-“ ervaring, dit itt de Driessen Occasion- Center die een paar deuren verderop is. Daar boden ze minder voor mijn auto dan bij deze garage. Ik reed in een proefrit in een auto welke bij terugkomst al bleek te zijn gereserveerd voor iemand anders, diezelfde ochtend. Welk de vraagprijs wilde betalen maar als ik dat ook wilde doen dan kon ik hem hebben. Ik kreeg daar een nare smaak van in mijn mond. Tegelijkertijd besefte ik mij dat de verkoopster in de Mitsubishi- garage behoorlijk eerlijk overkwam die de keuze en de tijd aan mij liet zijn. Fijne garage, ontzettend leuke auto waar ik elke keer dolblij mee ben als ik er mee rijd en positieve ervaring met deze garage!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Fijn dat Ik mijn auto gepoetst terug kreeg

Heb daar nog een compliment voor gemeld bij de werkplaats receptie. Ik ga er van uit dat het onderhoud volgens de regels is uitgevoerd. De auto rijdt prima. Bij het afgeven was mijn verwachting niet juist. Had (telefonisch) afgesproken dat mijn navigatiesysteem een update zou krijgen volgens de aanbieding die gold tijdens het maken van de afspraak. Helaas. Het is niet zozeer de aanbieding die niet meer van toepassing was, maar meer de stelligheid dat deze afspraak gemaakt zou kunnen zijn. Bij een dealer verwacht ik net iets meer. Daarom minder sterren. Toch fijn dat hij gepoetst was.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ben al jaren vaste klant Goede service kwaliteit Vind het alleen treurig dat vaste klanten moeten betalen voor een leen auto.

alles verder in orde

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer klantvriendelijk en netjes.

Zeer klantvriendelijk en netjes.

Prettig

Prettig ontspannen goede uitleg

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Amateuristisch

Na 9 afspraken werken de parkeersensoren correct. Ik heb het gevoel dat de klant niet serieus wordt genomen. Dit zou ik als bedrijf zeker ter harte nemen omdat het uiteindelijk klanten kost. Ik ben wel blij dat alles uiteindelijk toch goed is opgelost en dat ik nu pas echt kan gaan genieten van mijn nieuwe auto.

Opnieuw weer uitstekend behandeld

Bij de aankoop van de auto door de verkoper zeer netjes behandeld. Ondanks dat bij de aflevering, gezien het Coronavirus, de uitleg in de auto niet mogelijk was, is er toch geprobeerd een volledige mondelinge uitleg te geven.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Gewoon prima service en vriendelijke bediening.

prima service !!

Om 08.15 uur bellen of een (kleine) reparatie mogelijk was, afspraak direct en om 08.45 uur gerepareerd en klaar, helemaal top !

Goede service.

Ben al jaren klant en ervaar altijd goede service van deskundig personeel.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Sneller klaar dan verwacht.. Fijn ontvangst en goede werkplek.

Sneller klaar dan verwacht.. Fijn ontvangst en goede werkplek.

Prima service ... als altijd

Erg gemakkelijk om afspraak in te plannen, vriendelijke telefonistes ;) en goede service. Auto kan er nu weer even tegen !, Ik vind het wel heel vervelend om mijn persoonlijke gegevens te moeten invullen en doe dit alleen omdat ik jullie goed ken. Zou anders niet aan deze beoordeling meedoen.