Snelle en goede service

Winterbandenwissel, snel en goed met aandacht voor detail

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Perfect!!

NVT

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vriendelijke mensen die hun afspraken nakomen. Daar houd ik van. Nooit gedoe, zoals ik bij sommige garages wel meegemaakt heb.

Normale garage

Wij hebben een nieuwe auto gekocht, en hebben nog geen ervaring met de garage. Aankoop was in orde

• Service N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed, alleen opvolging op een vraag over weinig bereik met de accu is alleen de opmerking is aan de lage kant. Op de factuur. Bij 160000 was die ook al laag en toen was er nog een regeling betreffendede accu. Gemiste kans.

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

betrouwbaar

Gemoedelijke ontvangst met degelijke kennis en goede service.

prima service!

De werkzaamheden waren snel uitgevoerd, en de auto was na de werkzaamheden netjes gewassen en uitgezogen van binnen. Prima service! Misschien een kleine kanttekening: er werd bij het aannemen van de auto niet gevraagd of er nog eventuele bijzonderheden waren naast het reguliere onderhoud. In mijn geval moest ik zelf over de piepende voor remmen beginnen. Verder ben ik prima geholpen en waren de werkzaamheden snel uitgevoerd.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Meteen reageren en oplossing bieden

Op zaterdagmiddag auto kapot en er wordt meteen bemiddeld met Mitsubishi service! (Leen) auto van medewerker aangeboden voor 4 dagen! Top service!!!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

goede service maar weinig medeleven

Men vraagt aan de receptie of er problemen zijn, die worden (zo komt het over) half begrepen en zo goed als mogelijk omschreven echter je merkt dat het niet geheel duidelijk is / de vraag bij de klant blijft daarom ook bestaan => onzekerheid. Het zou fijn zijn als de monteur nog eens navraagt en overlegt wat er is/gedaan wordt. Ook bij afgeven sleutel zou iets meer uitleg over wat er hoe gedaan is de onzekerheid wegnemen. Nu had ik haast en was/moest ik snel weg wat ook een oorzaak is aan het niet kunnen uitleggen.... Tevens; Ik was te 10 min. te laat en de afspraak was al krap gepland. Mijn volgende afspraak was 2,5 uur later dan de afspraak bij Driesen Ik heb dit duidelijk aangegeven maar voor de beurt staat 2 uur en men zou wel kijken.... leenauto's waren er niet meer... Uiteindelijk maakte de receptie 5 min. voor tijd een opmerking richting de monteur die heel relaxed reageerde en mij de sleutel 10 min. te laat kwam afgeven waardoor ik dus wederom te laat was.... Een beetje meer medeleven voor iemand die haast heeft zou welkom zijn... I

Positieve benadering

De positieve instelling werd in alle facetten doorgevoerd. Presentatie, voorlichting enz..

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Afspraak heb ik een x verzet maar was geen probleem

perfect

TOP !!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Keurig volgens planning maar soms slordig

Het valt mij op dat het onderhoudsboekje van de auto vaak slecht wordt bijgewerkt. Na melding wordt er redelijk laconiek op gereageerd. Voor ons geld Mitsubishi heeft niet voor niets de pagina’s in het boekje gezet om onderhoud en carrosserie checken af te tekenen, wanneer dit niets toevoegt kunnen ze dit beter verwijderen.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Kwam laat tot de ontdekking dat de accu het begon te begeven. Vrijdagmiddag laat . Belde e

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Klantvriendelijk en duidelijkheid

Ik vind dat ik op een prettige manier werd geholpen zowel de receptioniste als aan de balie. Ze nemen de tijd voor je en spreken vooraf wat de kosten zullen zijn . Ze kijen wat de auto nodig heeft aan beurt en zullen niet iets vervangen als dat nog niet nodig is,top.

Vriendelijk

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ik ben prima geholpen dus tevreden

• Service N.v.t.

Heel erg goed tot nu

Goed geholpen door Sjoerd en we hebben de auto pas 2 weken dus we wachten verder de goede service af.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

de vertegenwoordiger Han heeft zijn uiterste beste gedaan om zo betrouwbaar en transparant de wagen die ik heb gekocht te verkopen

Fast and efficient

Fast and efficient

Goede en vriendelijke service

Het enige wat men vergeten was om de afsluitklep na te kijken, deze springt tijdens rijden steeds open. Dit was doorgegeven aan de balie bij binnenkomst.

Uitstekende service

Auto kon snel een Service beurt krijgen. Duidelijke afspraak. Vervangend vervoer geregeld. Stond netjes klaar. Prima uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden. Vriendelijk behulpzaam personeel. Zeer tevreden over Driessen Mitsubishi.

Uitstekende ervaring

Zeer goede klantenservice en correcte afhandeling

OK

Terugroepactie vervanging luchtmeetsensor. De reparatie duurde iets langer dan bij aankomst aangegeven.

• De wijze waarop u te woord werd gestaan
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken? N.v.t.

Goed geholpen.

Mijn auto slaat soms af en ik krijg hem dan pas na enkele minuten weer gestart. door de monteur proefrit gemaakt. Hij vond alles in orde, dus weer huiswaarts zonder enige reparatie.