Zoals altijd naar wens en vriendelijk geholpen.

De medewerkers van Driessen zijn altijd vriendelijk. Of het nu degene is die de auto komt omruilen of de werkplaats-chef, iedereen helpt je vriendelijk. Volledig geïnformeerd én tevreden over de werkzaamheden.

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Geweldige service en aandacht voor de klant!

Helaas vertoonde mijn Maserati Levante een technisch mankement dat alleen na tussenkomst van de Maserati Flying Doctor uit Italie kon worden opgelost. Eea duurde bijna 3 maanden. Gedurende deze periode ben ik door Wil Pauwels steeds op de hoogte gehouden van de status quo betreffende de ontwikkelingen inzake reparatie en hun contacten met Maserati Italie. Ook overigens zoals altijd uitstekend vervangend vervoer gekregen, wat voor mij altijd een feestje is. Vandaag een zo goed als nieuwe (gerepareerde) Maserati opgehaald, volledig voorzien van nieuwe onderdelen en als service van binnen en buiten schoongemaakt en in de Waxoyl gezet. Bloemen en champagne maakten het blije gevoel compleet. Wil, Dennis en Bart, heel veel dank voor de aandacht en service die ik heb mogen krijgen van jullie tijdens de periode dat ik mijn auto moest missen!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

PRIMA

positief

zeer positief

• Reden bezoek N.v.t.

uitstekend

goede afspraken auto op tijd gehaald en gebracht service goed verleend

• Prijs/Kwaliteit
  • De wijze en snelheid waarop u werd begroet bij ontvangst N.v.t.
  • De wijze waarop u te woord werd gestaan N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Professioneel, zakelijk, vriendelijk en pro-actief

Prettig en professioneel

bijzonder goed geholpen

Als altijd wordt ik goed en vakkundig geholpen en staat de auto er weer verzorgd bij.

Zeer positief

Zeer positief

klasse !

goed ontvangen/rond geleid/ geïnformeerd/ vertrouwen gekregen en daarboven op werd alle tijd voor mij uit getrokken. Ook lijkt de auto prima in order en het was een goede prijs/ qualiteit verhouding. In het kort "ben erg tevreden met name met Bart en Jos van Driessen Maserati"!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

On-ge-loof-lijk!

Oké, het schrijft natuurlijk prettig vanuit een bevoorrechte positie. Bevoorrecht omdat het écht een geweldig moment was dat Bart Coppens mij de sleutel gaf en ik voor de eerste keer de 8 cylinders mocht laten brullen in de showroom. Vanaf dat moment was ik letterlijk verkocht en verknocht aan (inmiddels) mijn Maserati GranCabrio Sport. Wat een machine. Maar ook: wat een gastvrijheid, bevlogenheid en enthousiasme van Driessen Maserati team in Eindhoven! Proficiat met deze samenwerking heren! Ik heb er nog geen seconde spijt van en dat zal ik ook niet krijgen. Groeten van een zeer bevoorrecht mens!

Altijd weer tevreden.

Afspraken worden altijd nagekomen. Bij extra werkzaamheden altijd een berichtje vooraf.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Een van de mooiste coupe's ooit, met een fantastisch (motor) blok en dito geluid

Inmiddels in korte tijd meer dan 1.000km gereden. De auto beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen. Ontzettend veel beleving, een echte rijders auto die ook met een agressievere rijstijl kan worden gereden. Het hoge gewicht is hierbij wel goed voelbaar (niet lichtvoetig), maar zeker comfortabeler dan de hardcore Donkervoort GTO RS die ik normaal reed. De GT is ook de auto die mijn vrouw heeft uitgekozen (ze vindt hem er fantastisch uitzien, ik ook) en ook graag in meerijdt, hetgeen de belangrijkste reden voor aankoop is geweest. De bedoeling is om langere tourtochten te rijden, maar dat staat nog op de planning. Daarnaast tevreden over de aankoop via Maserati dealer Driessen in Eindhoven. Ze hebben veel ervaring met dit merk en ervaren monteurs en aftersales. Belangrijke reden om hier te kopen en niet via andere niet (Maserati) dealer bedrijven.

Altijd correct en persoonlijk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Reden bezoek Andere reden

Buiten goed en goede service

Snel & efficient

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima service, prettig contact.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.