
top geholpen
Dag tevoren ontving ik per mail de reminder voor de afspraak en dag erop verloopt ontvangst auto soepel en ben ik weer gebeld dat de Quattro Porte gereed was. Ophalen en betalen verloopt ook altijd snel en vriendelijk. Alom top bij Driessen Maserati
klantvriendelijk
goed
Reeds vele jaren mijn auto in onderhoud en nog nooit enig probleem cq misverstand gehad. Service staat bij Driessen hoog in het vaandel en ik voel mij daar prettig bij!
Goed gedaan
Prachtig bedrijf, goed en correct geholpen
Service en communicatie uitstekend. Telefonische bereikbaarheid is matig
Alles wordt van te voren duidelijk besproken. Keurige ontvangst, alles tot in de puntjes geregeld. Gewoon Top!
Goede service en duidelijke toelichting op het verrichte werk
Prettig te woord gestaan bij de receptie. En zeer professioneel diagnose gesteld en reparatie uitgevoerd.
Zoals gewoonlijk goed gevoel bij vertrek en bleek ook nadien terecht na reis met dezelfde auto.
Alles goed geregeld in een prettige sfeer.
De service en servicegerichtheid is top, maar de communicatie/terugkoppeling inzake stand van zaken verdient aandacht. Nu moest ik zelf vaak bellen om te informeren wat de status was. Denk dat dit de taak is van de dealer om de klanten op de hoogte te houden.
zeer goed
Ontzettend tevreden over aankoop van Maserati Quattroporte. Geen gladde verkooppraatjes, maar tijd en aandacht voor de klant en zijn wensen. Tijdens uitgebreide proefrit kennis kunnen maken met deze fantastische auto. Aflevering op locatie was een bijzonder moment (incl champagne). Ik heb het gevoel gekregen iets bijzonders gekocht te hebben ipv ‘een auto’. Bijzonder compliment voor Bart Coppens!
Dit garagebedrijf heetf de service hoog in het vaandel staan en in mijn geval het halen en brengen icm met leenauto super geregeld.
Goede ervaring
Op zich alles prima geregeld en prettig contact. Een paar aandachtspuntjes: Online een onderhoudsbeurt inclusief APK geboekt, maar de APK stond niet op de planning. Bij afgifte gevraagd om naar een los schroefje te kijken. Dit is niet gebeurd en was niet bekend bij ophalen. Het is van belang om specifiek op wat de klant opmerkt terug te koppelen ! De mail komt van Driessen Toyota, dat klopt dus niet.
Mijn auto heeft mij 2 x in een korte tijd in de steek gelaten veroorzaakt door hetzelfde probleem nml. lekspanning. Na de eerste check up leek het probleem vooralsnog verholpen te zijn maar dat bleek niet het geval. Bij de tweede check up is het probleem zodanig verholpen dat ik in ieder geval weer kan rijden tot a.s. 6 Januari. Op die datum was de eerste mogelijkheid om het probleem en de gevolgen daarvan volledig op te lossen. Voorlopig rijd ik dus nu zonder werkende airco, navigatie, telefoon en audio. Erg vervelend in deze tijd van het jaar. Maar mijn vertrouwen in de Driessenautogroep is nog steeds aanwezig, men doet wat men kan.
Prima
Zoals altijd alles weer snel en prima geregeld.
Prettige zaak, snappen de emotie van het autogebeuren,
Prima service.
De ANWB monteur constateerde dat mijn accu waarschijnlijk stuk zou zijn. Mijn Maserati is vervolgens keurig opgehaald en de dag daarop met een nieuwe accu terug gebracht. Geen kosten aan verbonden, de accu viel onder de garantie.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd