
Ontzettend tevreden over aankoop van Maserati Quattroporte. Geen gladde verkooppraatjes, maar tijd en aandacht voor de klant en zijn wensen. Tijdens uitgebreide proefrit kennis kunnen maken met deze fantastische auto. Aflevering op locatie was een bijzonder moment (incl champagne). Ik heb het gevoel gekregen iets bijzonders gekocht te hebben ipv ‘een auto’. Bijzonder compliment voor Bart Coppens!
Dit garagebedrijf heetf de service hoog in het vaandel staan en in mijn geval het halen en brengen icm met leenauto super geregeld.
Goede ervaring
Op zich alles prima geregeld en prettig contact. Een paar aandachtspuntjes: Online een onderhoudsbeurt inclusief APK geboekt, maar de APK stond niet op de planning. Bij afgifte gevraagd om naar een los schroefje te kijken. Dit is niet gebeurd en was niet bekend bij ophalen. Het is van belang om specifiek op wat de klant opmerkt terug te koppelen ! De mail komt van Driessen Toyota, dat klopt dus niet.
Mijn auto heeft mij 2 x in een korte tijd in de steek gelaten veroorzaakt door hetzelfde probleem nml. lekspanning. Na de eerste check up leek het probleem vooralsnog verholpen te zijn maar dat bleek niet het geval. Bij de tweede check up is het probleem zodanig verholpen dat ik in ieder geval weer kan rijden tot a.s. 6 Januari. Op die datum was de eerste mogelijkheid om het probleem en de gevolgen daarvan volledig op te lossen. Voorlopig rijd ik dus nu zonder werkende airco, navigatie, telefoon en audio. Erg vervelend in deze tijd van het jaar. Maar mijn vertrouwen in de Driessenautogroep is nog steeds aanwezig, men doet wat men kan.
Prima
Zoals altijd alles weer snel en prima geregeld.
Prettige zaak, snappen de emotie van het autogebeuren,
Prima service.
De ANWB monteur constateerde dat mijn accu waarschijnlijk stuk zou zijn. Mijn Maserati is vervolgens keurig opgehaald en de dag daarop met een nieuwe accu terug gebracht. Geen kosten aan verbonden, de accu viel onder de garantie.
Een paar kleine storingen zijn bijzonder vlot en correct verholpen.
Prima ontvangst door Wil Pauwels en terzake deskundige monteur in de persoon van Dennis heeft aan mijn auto gewerkt.
Goede ervaringen met Driessen, ze zijn eerlijk en zullen niet zomaar iets vervangen of verversen als het niet nodig is.
Goed en dus tevreden!
prettig, en duidelijk in de omgang/ uitleg
Mijn auto is 3 weken in quarantaine geweest bij Driessen i.v.m. een moeilijk op te lossen euvel, het leegtrekken van de accu waardoor enkele keren startproblemen ontstonden gedurende enkele jaren. Driessen heeft dit probleem weten op te lossen, waarvoor chapeau en dank. Oorzaak bleek een defecte Blue Tooth installatie. Hoewel de garantietermijn ruimschoots overschreden was heeft men hiervoor geen enkele kosten in rekening gebracht. Vrij ongebruikelijk maar hulde!
Eindelijk van al die plakkerige schakelaars verlost, heerlijk.
Dit is mijn 19de aankoop bij de Driessenautogroep, nieuw of jong gebruikt. Deze keer is het een gebruikte Maserati Ghibli geworden. Na een uitgebreide proefrit was ik inwendig verkocht. De onderhandeling verliep uitstekend zonder daarbij het zakelijke uit het oog te verliezen. Er was begrip en respect voor elkaars standpunten en na een akkoord volgde een vlekkeloze aflevering en de after sales is ook dik in orde. De vestigingsmanager en zijn medewerkers laten zich van hun beste kant zien. Regelmatig een belletje hoe de Maserati bevalt. Zeer attent.
1) gelijkwaardige leen auto das wel fijn 2) wifi prima om op te werken 3) prima ontvangst / gastvrijheid
Zeer slecht, mijn Maserati al bijna een 3/4 jaar kwijt, en nog steeds discussie. Na beurt en vervangen oliesensor vd Maserati ontploft het blok ineens. Maar niemand die thuis geeft over de "schuld". Diverse experts zijn er mee bezig. Maar een goed onderhouden Maserati aangekocht en volgens de standaard onderhouden door Driessen hoort niet na 55.000 km na een beurt ineens stuk te lopen.
De medewerkers van Driessen zijn altijd vriendelijk. Of het nu degene is die de auto komt omruilen of de werkplaats-chef, iedereen helpt je vriendelijk. Volledig geïnformeerd én tevreden over de werkzaamheden.
Helaas vertoonde mijn Maserati Levante een technisch mankement dat alleen na tussenkomst van de Maserati Flying Doctor uit Italie kon worden opgelost. Eea duurde bijna 3 maanden. Gedurende deze periode ben ik door Wil Pauwels steeds op de hoogte gehouden van de status quo betreffende de ontwikkelingen inzake reparatie en hun contacten met Maserati Italie. Ook overigens zoals altijd uitstekend vervangend vervoer gekregen, wat voor mij altijd een feestje is. Vandaag een zo goed als nieuwe (gerepareerde) Maserati opgehaald, volledig voorzien van nieuwe onderdelen en als service van binnen en buiten schoongemaakt en in de Waxoyl gezet. Bloemen en champagne maakten het blije gevoel compleet. Wil, Dennis en Bart, heel veel dank voor de aandacht en service die ik heb mogen krijgen van jullie tijdens de periode dat ik mijn auto moest missen!
prima
zeer positief
.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd