Vriendelijk en goed meegedacht. Ook meer geleverd gekregen dan initieel afgesproken.

Goede ervaring tijdens de aankoop van mijn BMW Z4. Proefrit had ik nieteens zo afgesproken maarja hij stond al klaar. Later bleek en klein mankement na de officiële garantie termijn daarbij is er een mooie passende oplossing gekomen. Waarvoor dank!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ervaring is goed. Snelle service. Alleen jammer dat ik niet terug gebeld ben. Ik had nog een vraag. En het is mevrouw van der Veen, en geen Heer.

Zeer goeie ervaring met automotions gehad, Ondanks onderbezetting in de vakantie periode toch vakkundig en even vriendelijk geholpen door het personeel. Verkoper Thomas Maaskant is erg gedreven en professioneel in zijn omgang, Weet zijn passie voor auto’s goed te verwoorden en is uiterst vakbekwaamd. Een aanwinst en visitekaartje voor het bedrijf!

Prima ervaring gehad. Koop gesloten \'op afstand\'. In ruil prijs was goed, communicatie helder en vertrouwenwekkend, auto netjes naar Breda gebracht waar ik hem heb opgehaald. Ook daar alles soepel verlopen. Alles bij elkaar een hele makkelijke en nette transactie. Aanbevolen!

• Deskundigheid N.v.t.

Eerlijk, transparant en betrouwbaar.

Eind 2017 naar volle tevredenheid een auto aangekocht. Na aankoop nog een paar kleine dingen die vervangen moesten worden, maar Denny Lansheuvel heeft dit adequaat opgepakt en snel opgelost.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ze zijn klantvriendelijk en houden zich aan hun woord. Dat is prettig.

Goede voorlichting. Maken goede afspraken en komen deze ook na. Mercedes CLK AMG is een aparte auto. De auto is keurig \'als nieuw\' afgeleverd, en alle kleine oneffenheden waren voor aflevering keurig opgelost. Fijn bedrijf!

Zowel de service, deskundigheid, prijs/kwaliteit als de klantvriendelijkheid scoren hier een 10. Ik ben uitstekend geholpen door verkoper Denny bij de aankoop van mijn Volkswagen Fox. Afgelopen donderdag de auto op kunnen halen en super blij mee!

Zeer vriendelijke verkopers!

Erg goed geholpen. Eerder bij jullie Opel Dealer in Roosendaal zeer slecht geholpen. Daarna in Goes binnengelopen bij Denny. Dat was een wereld van verschil. Denny is eerlijk en klantvriendelijk.

Erg vriendelijke en deskundige verkopers; prima geholpen tijdens diverse contacten met hen.

we hebben ongeveer 2 maanden geleden een tweedehands auto gekocht waar kort na aankoop een olie probleem naar boven kwam, waar de garage uiteraard niet aan kon doen. na onderzoek van de garage waren de kosten te hoog, en hebben we een andere auto voor de zelfde waarde kunnen uitkiezen. dat is nog eens een service, dan sta je voor je klanten. nogmaals bedankt Denny voor de goede service. en de uitstekende aflevering van onze andere auto.

Prettig ontvangst Mooie showroom Goed geholpen door de verkoper

Positieve ervaring, goede dienstverlening.

Zeer goed, vriendelijk en eerlijk.

Ik werd goed ontvangen en netjes ontvangen. De verkopers Denny (en Lev) hebben goed ingeschat dat je met mij wel een dolletje kan maken. Deze heren nemen de tijd voor elke klant, wat kan betekenen dat je eventjes moet wachten, maar vervolgens al je vragen kwijt kan. Het proces verliep vloeiend....ook op afstand via de mail reageert men vlot. Er waren andere geïnteresseerden hoorde ik pas nadat ik de koop bevestigde en die werden keurig afgebeld. Sorry jongens.De aflevering geschiedde zoals afgesproken en ondanks dat de wagen 3000 km. geleden een beurt bij de dealer heeft gehad is toch de olie nog even ververst. De afspraken wat betreft aflevering zijn perfect nagekomen. Elke dag ga ik meer genieten van de 528i xdrive. Fijn dat jullie deze hadden staan!!!! Volste vertrouwen dat als er een garantiekwestie onverhoopt zou voorvallen dit ook naar tevredenheid word opgelost.Bedankt en blijf zo doorgaan!!Ron

Erg prettig en zakelijk