• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid en keurige auto gekregen. Heel blij mee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een begrip vol en mee denkent bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service, duidelijk en professioneel. Snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik krijg de indruk dat men gewoon (goeie) auto\'s inkoopt, deze mooi schoonmaakt, APK-tje erbij en verkopen maar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige en oprechte verkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service. Thomas (verkoper) heeft heel veel moeite gedaan om mijn antwoorden op het onderhoud van de auto te achterhalen. Lekker onder het genot van een bakkie koffie voelde ik me een beetje net als thuis. Auto werd meteen voorgereden om een proefrit te maken zonder dat ik mijn rijbewijs moest inleveren. Geeft toch een hoop vertrouwen. Nadat ik de keuze had gemaakt om het duurste pakket te pakken waar de apk in zat en een beurt en 6 maanden bovag garantie werden kosten nog moeite bespaard om er voor te zorgen dat de auto er tip top bij stond toen ik hem kwam ophalen. \r\n\r\nThomas bedankt voor de goede service. Mocht ik nog een auto nodig hebben kom ik zeker nog eens kijken\r\n\r\nMet vriendelijke groet, \r\n\r\nMarijn Kik

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het contact met Denny verliep snel, correct en op een prettige manier. Bij de aflevering bleek er nog een spiegel, niet te functioneren echter er bleek geen monteur voorhanden. Voordat ik thuis was aangekomen had Denny al de lokale dealer verwittigd zodat de spiegel alsnog meteen gemaakt kon worden. Zeer prettige ervaring met dit bedrijf

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Tweede hands auto gekocht. Een blikschade over hoofd gezien. Door bedrijf gedeeltelijk (als mogelijk) opgelost. \r\nZelf ook niet goed gekeken bij aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hebben goed gezocht naar een auto die bij ons past.\r\nWe zijn er heel blij mee. Ook toen later bleek dat de accu niet goed was hebben we nog een nieuwe gekregen, nou als dat geen service is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kreeg de vrijheid om eerst eens rond te kijken alvorens er iemand kwam, vonden wij prettig. Verder prima geholpen en mee gedacht, wel een paar keer NIET terug gebeld wanneer dat wel afgesproken was,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer goed geholpen door de verkoper. Was duidelijk, dacht mee, en was totaal niet opdringerig. Had een prettige houding. Zeer tevreden klant dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aanschaf van een occasion een zeer uitvoerige uitleg en inspectie van de auto gekregen. \r\nOnverwacht toch wat technische problemen met de parkeerrem gekregen maar deze werden uitstekend opgelost.\r\nKortom een goede service niet alleen bij de aanschaf maar zeker ook een goede after-sales.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen Denny ons de auto eenmaal had verkocht was hij niet meer te bekennen om afterservice te leveren. Erg jammer want het ging echt om hele kleine dingen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en vakkundig geholpen bij de aankoop, fijne verkoper.\r\nTot op heden prima service.\r\nAuto pas paar dagen in bezit dus kan nog niet alles optimaal beoordelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanwege de grote afstand tussen mijn woonplaats en Automotions Goes heb ik een Volkswagen Up! op basis van de foto\'s op de website en de door de verkoopadviseur verstrekte informatie aangeschaft. De begeleiding was zowel tijdens- als na de aankoop prima in orde. De informatievoorziening was correct en gemaakte afspraken werden nagekomen. Een klein defect na aankoop werd onder coulance keurig opgelost. In deze een compliment voor verkoopadviseur Thomas.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, netjes, deskundig en vertrouwen. je wordt echt als klant behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nGoed geholpen.goede afspraken. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met het aankopen van een andere auto bij automotions ben ik zeer netjes, vakkundig en plezierig geholpen. Bij het ophalen van de auto bleek er nog een kleine reparatie nodig te zijn. Ook dit is op een keurige manier opgelost.

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over automotions Dealer occasions

Filter op Taal