Professioneel geholpen met correct klanten interactie
Ik krijg een inspectiefilmpje waarin gezegd wordt dat de remblokken voor en achter versleten zijn. Dan een telefoontje om aan te geven dat de blokken vervangen mogen worden. Blijkt dat het advies om de blokken achter te vervangen is doorgestreept. Bij het ophalen van de auto geef ik aan dat ik fit vreemd vind en dat ik Ford verantwoordelijk acht mocht het mis gaan met de achter remmen. De man aan de balie loopt mee en kijkt naar de achterblokken en zegt dat ze voldoende zijn. Nogmaals aangegeven dat ik Ford verantwoord stelt mocht dit fout gaan. En geef aan waar moet ik nu op vertrouwen. Moeten de blokken achter nu wel of niet vervangen worden. De blokken voor zijn wel vervangen was dit wel nodig??? Mijn vertrouwen neem wel heel erg af op deze manier.
Goed. Afdeling planning heeft echter niet veel kaas gegeten van de historie van de auto en wat dan een bijpassende onderhoudsbeurt zou moeten zijn. Later goed opgelost door receptie.
goede professionele aanpak
vriendelijk personeel goede service
Verstrekt goede informatie vooraf.
Prima, altijd vriendelijk en afspraken verlopen goed
de communicatie, vanuit servicepunt kan beter.Afspraak wat betreft het afleveren was veel later dan afgesproken.We hadden afgesproken 9.00 brengen en om13.00 zou hij klaar zijn, en niet 16,45. om 16.15 toen we in breda waren, moesten we een half uur wachten.
Werk zelf is prima gedaan. Communicatie tussen medewerkers en met mij was bar slecht. Ik heb mijn auto afgezet (ging prima), en de volgende dag kreeg ik maar niets te horen. Ik zou gebeld worden. 1,5 uur voor sluitingstijd zelf maar geprobeerd te bellen. Het heeft 30 minuten geduurd (incl 1x verbinding verbroken) om erachter te komen of ik het kon ophalen. Niemand wist het schijnbaar. Kom ik de auto uiteindelijk ophalen, blijkt dat de APK vanwege een miscommunicatie niet gedaan was. Nu moet ik weer op een ander moment de auto brengen en wordt het erg krap met de deadline van de APK.
Al 17 jaar klant en altijd goed geholpen.
Deze keer niet goed. -Afspraak voor bandenwissel niet geprogammeerd. -Nieuw banden achter ipv voor gemonteerd.
Ik ben al jaren klant bij Tigchelaar, en word altijd keurig geholpen. Service is, op één keer na, goed. Ik vind de jaarlijkse onderhoudsbeurt met de nodige aanpassingen wel heel duur, vandaar dat ik bij prijs/kwaliteit een 5 heb gegeven. Nog steeds zit mij de mindere service van een half jaar geleden dwars. Ik had bij de onderhoudsbeurt van vorig jaar 3 nieuwe michelin banden erop laten zetten. Na een paar maanden zat er aan de zijkant van 1 achterband een grote gekartelde scheur. Ik beriep mij op de garantie. Er werd mij gezegd dat dit kwam doordat ik tegen een stoeprand had aangereden, wat niet waar was, en later werd mij gezegd dat het door een mes kwam (lijkt mij stug als de scheur gekarteld was). Al met al, de band moest vervangen worden en die heb ik volledig moeten betalen. Hierna heb ik via chat een klacht ingediend, deze zou in behandeling worden genomen, maar heb helemaal niets meer vernomen. Helaas.
Fijn, geduldige uitleg en goede service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.