2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit was de eerste keer dat ik in dit filiaal kwam. Al jaren word ik tot grote tevredenheid geholpen in jullie filiaal in Breda maar omdat ik sinds kort in Etten-Leur werk heb ik ervoor gekozen om APK, onderhoud en bandenwissel in E-L te laten doen.\r\nHet was duidelijk dat dit de laatste week was dat het filiaal open was...\r\nBij aankomst zaten er 3 mannen achter de balie, duidelijk drukker met hun eigen gesprek dan mijn aankomst te erkennen. Uiteindelijk werd ik te woord gestaan. \r\nToen werd mij ook verteld dat ze na deze week dicht zouden gaan. Dus wat ik wilde doen met de winterbanden?? Er was mij ooit verteld dat de banden in een soort \"bandenhotel\" werden opgeslagen en dat het dus niet uitmaakte in welk filiaal ik zie liet wisselen, ze moesten toch uit dat hotel opgehaald worden. \r\nAangezien ik niet de mogelijkheid heb om de banden zelf thuis op te slaan heb ik gevraagd wat de mogelijkheden waren. Nou, ze konden bij gratie Gods naar Breda vervoerd worden om daar opgeslagen te worden.\r\n\r\nBij de onderhoudsbeurt bleek er veel gerepareerd te moeten worden waarvoor ik een prijsopgave kreeg van € 1450. Er werd gesproken over remvloeistof, koelwater, distributieriem etc. Toen ik hardop zei dat ik het weliswaar heel veel geld vond maar aan de andere kant geen auto kon kopen voor dat geld en dat ik me besefte dat het om een auto ging met 143.000 km op de teller begon de monteur aan de telefoon ineens \"oh.... ik zie dat de distributieriem al recent is vervangen, dat hoeft dan niet meer\". De prijs werd aangepast naar € 1.000,=. Ik vraag mij af wat er was gebeurd als ik niets had gezegd - het onderhoudsoverzicht had hij mijns inziens van tevoren al in moeten kijken - nu kreeg ik het gevoel dat ik maar even op kosten gejaagd werd. \r\nDoor de grote reparaties die nodig waren, was mijn auto niet diezelfde avond klaar. Toen ik aangaf dat ik dan een probleem had om thuis te komen, kwam er geen enkele medewerking van de man (Peter). Geen aanbod om een auto van jullie in te zetten. Toen ik zei dat ik wat dat betreft in Breda toch echt beter werd geholpen, werd er aangegeven dat er dan wel een huurauto ingezet kon worden, uiteraard op mijn kosten. \r\nDie auto heb ik rond kwart voor 5 opgehaald met de verzekering van Peter dat die afgetankt was en dat ik \'m dan ook de volgende dag afgetankt moest terugbrengen. \r\nIk meteen bij instappen gezien dat er al kilometers op de teller stonden. Ik ben ermee op en neer naar Breda gereden en heb er in totaal 50 km in gereden. Bij het aftanken de volgende dag ben ik gestopt toen ik er ruim 8 liter benzine in had gedaan - er had duidelijk meer in gekund en van een afgetankte auto meekrijgen was dus absoluut geen sprake.\r\nIk heb dit aangegeven bij het inleveren van de auto (naam van de medewerker is mij onbekend, Peter had de dag ervoor zijn laatste dag gehad) en gezegd dat ik maar gestopt was met tanken omdat ik geen zin had om de benzine van een ander te betalen maar dat ik me niet kon voorstellen dat een nieuwe Opel Karl meer dan 8 liter benzine nodig zou hebben voor 50 km. \r\nDeze medewerker in kwestie zou erover bellen (met wie weet ik niet) en dat er dan maar iets gecrediteerd moest worden op de rekening van de huurauto. \r\n\r\nAl met al de eerste maar zeker ook de laatste keer voor mij in het filiaal in Etten-Leur. Nu was dit sowieso al het geval vanwege de sluiting maar ook als het filiaal niet zou sluiten zou ik regelrecht teruggaan naar Breda. \r\nIk voelde me met de rekening van de reparaties etc. een beetje bedonderd - ineens stond er ook een nieuwe accu op die niet besproken was toen mij verteld werd wat er moest gebeuren. Kreeg het gevoel dat de dure distributieriem dan maar gecompenseerd moest worden door er een nieuwe accu in te doen. \r\nIk heb dus absoluut geen positief gevoel overgehouden aan dit bezoek, voelde me een beetje besodemieterd om eerlijk te zijn...\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg jammer dat wij als klant moeten lezen in BN de Stem dat Tigchelaar Etten -Leur de deuren sluit!!!!!\r\nTerwijl de auto nog in de garage is geweest op 22/23-03-2018. Voor een Apk en beurt voor €,840,00

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en prettige ervaringen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig ontvangst, keurige afstemming extra werkzaamheden. Wel is de remvloeistof wat enthousiast vernieuwd, deze zat er nog geen 1,5 jaar in. In de wachtruimte zou het handig zijn als er een stopcontact beschikbaar zou zijn voor het opladen van een laptop of telefoon. wachten is fijn, echter duurt soms best lang en dan kunnen de eigen werkzaamheden toch door gaan.\r\nDaarnaast wat over en weer moeten mailen om aan te tonen dat ik al 8 jaar klant ben. dit ivm met de levenslange APK en eerder uitgevoerd onderhoud.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon snel terecht voor een afspraak en de onderhoudsbeurt is in 1 dag gedaan. De klantvriendelijkheid van de meneer aan de balie was slecht, uitleg kon niet worden gegeven, er was vooraf niets gezegd over de standaard prijs van de beurt. Daarbij is niet alles gemaakt dat ik had doorgegeven toen ik mijn auto kwam brengen, terwijl dit wel op de nota aangegeven stond.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ontvangst en uitleg. Snelle service.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kon snel terecht voor mijn APK, maar vervolgens heb ik zelf 2 keer moeten bellen om bevestigd te krijgen of de auto klaar zou zijn zodat ik hem kon ophalen. Later merkte ik op dat mijn onderhoudsboekje niet was ingevuld. Auto heeft een geschiedenis die sluitend was en nu ontbreekt 2018 in het boekje. Dit vind ik slordig omdat ik niet voor niets voor een Ford dealer kies om APK en onderhoudt te laten doen. Zou het liefst zien dat dit gecorrigeerd wordt zodat de onderhoudsoverzicht sluitend is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Communicatie intern lijkt niet helemaal op orde te zijn. Uiteindelijk wel opgelost.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas toen ik de met de auto weg reed, de rechter voorknipperlicht was defect. Ik heb besloten om op maandag niet naar Etten leur terug ging omdat ik moest werken (in Goes). Ik heb op zaterdag de auto laten checken en lamp laten vervangen door een autogarage in Wouw.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met het bedrijf en vakkundige uitleg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, meedenkend en oplossend. Vooral als je je autosleutel, bij het ophalen, in de achterklep gooit en de auto volledig afgesloten is!

Over Automotions

Peugeot Opel Ford Mercedes-Benz smart Automotions is een toonaangevende mobiliteitsgroep met 16 vestigingen en ruim 500 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!

Over Automotions Tigchelaar Etten-Leur

Filter op Taal