Prima afhandeling op afspraak.

Prettige en klantvriendelijke behandeling.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

vond de uitleg van het "mankement" niet overtuigend

We zijn trotse eigenaar van een 108. Mijn vrouw is er super blij mee. Verleden week stond ik achter de auto en het leek dat de auto scheef hing. Volgens haar was dat al lang zo maar ze dacht dat hen aan de stoep lag. Meten is weten, dus ik ben met de rolmaat aan de gang gegaan. En inderdaad 2 cm verschil tussen de hoogte van de ene en de andere wielkast. het verschil is ook duidelijk te zien boven de banden. Ik ben op aanraden van de telefoniste, die ik toevallig aan de telefoon had voor een afspraak voor een beurt, de volgende dag naar Breda gereden. Werd er snel geholpen. was rond lunchtijd dus de inspectie duurde wat langer. Intussen zag ik een monteur met een rolmaatje het parkeerterein op lopen, en ook in de showroom was hij bezig. De mevrouw die mijn sleutel terug kwam brengen kwam niet met een overtuigend antwoord: We hebben de banden wat opgepompt, en even vergeleken met andere auto's en daar is het ook zo. Dus het zal wel zo horen. Ik vind het nog steeds vreemd dus ik vraag door. Ze kwam echt niet verder dan dat het ook bij de andere 108 zo was dus dat het daarom normaal was ... Misschien dat de kopstukken er een betere uitleg aan kunnen geven! Voor de rest was iedereen aardig hoor!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden

automotions peugeot breda is top

Beste mensen van automotions . Na een jaar met onze peugeot 208 gereden te hebben zijn wij zeer tevreden . De service ,klantvriendelijkheid en zeer goede informatie over de auto zijn wij zeer tevreden . Vandaar dat wij automotions breda een hoge een hoge score geven.

Op afspraak goed geholpen

Goed vriendelijk te woord gestaan. De auto was gewassen en van binnen ook schoongemaakt. Hij rook ook heel lekker van binnen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Je wordt bij de receptie door het personeel vriendelijk ontvangen. De uitvoering van de werkzaamheden is naar tevredenheid uitgevoerd.

uitmuntend

Zoals ik al jaren gewend ben is het onderhoud weer zoals gebruikelijk uitmuntend uitgevoerd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Jammer dat ze niet meer in Oosterhout zitten en dat we helemaal Nasr Breda moeten

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne dealer maar ontevreden over kwaliteit van de auto

Auto van goed 2 jaar en 60000 km. Reparatie van distributieriem etc. Deel garantie maar toch rekening van bijna 500 euro. Mogelijk laatste nieuwe Peugeot voor mij. 3008 dec. 2017

• Reden bezoek: Reparatie en/of Schadeherstel

Duidelijke informatie en snelle uitvoering

Betrof APK en bandenwissel. Uitvoering correct Het enige minpunt was de lange termijn tussen moment van de afspraak en de uitvoerdatum .

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed en deskundig geholpen!

Ze laten op tijd weten welke aanbevelingen ze doen voor je veiligheid op de weg.

Waardeloze Peugeot 208

met slechts 33.000 km en 4,5 jaar oud moest de motor al worden vervangen. Je zou verwachten dat dit totaal vergoed zou worden. Niet dus. Voor mij nooit meer een Peugeot

Perfectie

Klantvriendelijk en n eerlijke beoordeling van de problemen.

Zeer tevreden!

Netjes te woord gestaan, erg vriendelijk personeel.

zeer goed geholpen

was lekker vroeg klaar

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik ben zeer tevreden over de service bij dit bedrijf

Vriendelijke mensen die je netjes te woord staan

Te verden

NVT

Niet geweldig

Een update voor mijn navigatie heeft plaats gevonden. Klok niet bij gezet, al de radio zenders er af, al mijn telf. nummers er af. Aan gezien ik daar niet handig in ben is dit erg vervelend. Fietsen rek had ik er op gezet dat ik mijn eigen fiets kon gebruiken. Auto ophalen niemand vraagt zal ik u even helpen??? Kantoor mensen die ik al heel lang ken zie je niet meer zitten achter geblindeerd glas. Krijg altijd Mensen van Goes aan de telf. drie keer moeten vertellen dat ik pech enz vóór Europa heb tot 2022. En ze snappen het nu nog niet.maar ik heb de pas. Koop al 40 jaar een Peugot. Maar de volgende niet meer in Breda

wagen werd keurig afgeleverd

Prima service en klantvriendelijk

Ben prima en zeer vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

In deze coronatijd ben ik voortreffelijk geholpen. Het duurde wel lang.

Er werd duidelijk rekening gehouden met corona. Alle voorzorg maatregelingen werden genomen. Ook bij de koffiebar hield iedereen de juiste afstand. De onderhoudsbeurt duurde wel redelijk lang terwijl er geen extra reparatie nodig was. De prijs was aan d hoge kant.

Prima en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Slechte en onaangename ervaring

Verkoop: Slechte communicatie, afspraken worden niet nagekomen en onjuiste bejegening maakte dit voor ons een zeer onaangename ervaring. Het feit dat we reeds 2 wagens hier in onderhoud hebben wordt weggewuifd als onbelangrijk; ze verdienen er volgens de verkoper toch niets mee. We voelden ons hier totaal niet serieus genomen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wat een top service!!!

2 dagen voor vertrek wintersport een lekkage in het koelvloeistof systeem. Dezelfde dag nog opgelost!! Wat een top service, met speciale dank aan Mark

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Alles goed

Ben netjes behandeld en lekkere koffie

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prettig eerste contact met bekende gezichten!

Mijn eerste contact met de garage is een heel positieve! Duidelijke uitleg over de te geven beurt. Afspreken ging heel vlot. Timing correct. Bij ophalen auto begeleiding tot in de auto! En...hij had een gratis wasbeurt gehad! Chapeau!!

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!