Prima en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Slechte en onaangename ervaring

Verkoop: Slechte communicatie, afspraken worden niet nagekomen en onjuiste bejegening maakte dit voor ons een zeer onaangename ervaring. Het feit dat we reeds 2 wagens hier in onderhoud hebben wordt weggewuifd als onbelangrijk; ze verdienen er volgens de verkoper toch niets mee. We voelden ons hier totaal niet serieus genomen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wat een top service!!!

2 dagen voor vertrek wintersport een lekkage in het koelvloeistof systeem. Dezelfde dag nog opgelost!! Wat een top service, met speciale dank aan Mark

Alles goed

Ben netjes behandeld en lekkere koffie

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Prettig eerste contact met bekende gezichten!

Mijn eerste contact met de garage is een heel positieve! Duidelijke uitleg over de te geven beurt. Afspreken ging heel vlot. Timing correct. Bij ophalen auto begeleiding tot in de auto! En...hij had een gratis wasbeurt gehad! Chapeau!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prettige en goede communicatie tussen monteurs,klantenservice en de klant.

Klanttevredenheid ver te zoeken

Oktober 2019 onze Peugeot 2008 opgehaald. Deze zou volgens de afleverkosten compleet in- en exterieur gereinigd zijn. En deze zag er bij aflevering op het oog ook schoon uit. Echter thuis gekomen enkele dagen later het dashboard e.d. met een doekje afgenomen en kwam tot de ontdekking dat dit doekje toch wel erg zwart was. Verder was de bekleding van de kofferbak niet in het rubber teruggeduwd en de klok niet even op wintertijd gezet. Kleine dingen waarvan je zou verwachten dat ze dit voor aflevering regelen. Wij hebben het idee dat ze na de proefrit alleen de versleten automatten uit de kofferbak hebben verwijderd en de afneembare trekhaak hebben afgekoppeld. Ook zouden ze een goed doel steunen, namelijk KiKa en daarvoor bij aflevering een beertje cadeau doen. Dit beertje moeten we nog krijgen. Al met al kleine dingen. Maar het meest frustrerende vind ik nog dat de verkoper niet reageert op de mails die gestuurd worden. En zal als de verkoper wel reageert en vraagt hoe hij dit goed kan maken. En ik dit aan zijn eigen fantasie als autoverkoper overlaat, hij niks kan verzinnen. Ik hoop maar dat de door henzelf uitgevoerde APK wel goed uitgevoerd is. In november had ik een kleine olie lekkeage. Er bleken enkele rubberen dopjes op de motor te ontbreken. Ook hier werd bij het melden, de telefoonnotitie niet doorgegeven. En werd ik door de garage gebeld nadat ik al bij mijn eigen Peugeotdealer was geweest. Dus klantvriendelijk en servicegericht tot de drempel.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ben weer tot volle tevredenheid geholpen,zoals gewoonlijk!

Na ruim 15 jaar bij Peugeot Oosterhout was dit voor mij de eerste kennismaking in Breda..Ben altijd op een zeer prettige en gastvrije manier geholpen in de kleinschalige garage in O,hout. Ik zag er eerlijk gezegd een beetje tegenop . Gelukkig bij dit eerste bezoek in Breda werd ik weer als vanouds geholpen door Mark en zag in de wandelgangen ook Anton voorbij komen,ben weer zeer tevreden over de afhandeling van de pech die ik had met mijn auto. ( uitlaat lag er onderuit )En met het volste vertrouwen breng ik mijn auto 21 januari voor een A.P.K. en onderhoudsbeurt naar Automotions Peugeot Breda.

Onvoldoende

Slecht, afspraak gemaakt zou 30 minuten duren , heb er 2,5 uur gezeten

• Ervaring met: Bedrijfswagens

SLECHT

zo last gehad met office Breda!!!

• Ervaring met: Bedrijfswagens

perfecte behandling

daarom ben ik jaren klant!!

Geen opmerkinhopmerking,prima

Geen opmerkingen,goed geholpen ,etc,

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Weer eens helemaal tevreden!

Efficiënte ontvangst, wachten aangenaam door koffie en verse croissants, APK zonder problemen goedgekeurd, de distributieriem bleek goed, een vriendelijk woord over -uw auto is weer helemaal klaar- en wel gratis (omdat hij bij ons in onderhoud is!) en netjes naar mijn auto begeleid. Met een blije glimlach weggereden. Klasse!

Netjes behandeld

geheel volgens afspraak

Alles keurig op tijd en volgens afspraak geregeld

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ben netjes en correct behandeld

Zal deze garage zeker bij andere mensen aanbevelen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb pas geleden mijn auto weg gebracht voor een grote beurt,zo als gewoonlijk hadden ze ook mijn auto gewassen,Bij thuiskomst zag ik krassen op de achter deur en achter ruit,ik ben natuurlijk terug gegaan maar er was gelijk een discussie dat hun niet verantwoordelijk waren voor die krassen na een hoop heen en weer gepraat gingen ze toch proberen om die krassen weg te halen,het was ver weg maar niet helemaal.Jammer dat ik dan als leugenaar weg gezet word?? eerlijk gezegd heb ik er een nare nasmaak aan over gehouden,zeker om dat ik al jaren een goede klant ben bij de Peugeot, Ik hoop dat ik u voldoende ingelicht hebt,vroendelkjke groeten Dhr Oomen

Mijn ervaring met dit bedrijf is een goede. Aandacht voor eventuele problemen, goede en vriendelijke service. De problemen worden opgelost.

Uitstekende service en vriendelijke ontvangst

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!