Vlotte service en duidelijke afspraken. Het wachten met goede koffie en een leuke legpuzzel was geen enkel bezwaar.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Receptioniste was exact op de hoogte van de reden van mijn bezoek. Werd op de hoogte gebracht van de stand van zaken met betrekking tot eventueel te vervangen onderdelen. Beslissing werd aan de klant overgelaten voordat actie werd ondernomen.

Ik kom hier met mijn privé auto, en ook met onze bedrijfsvoertuigen, als wagenparkbeheerder. mvg, Adrie/A3

2 sterren: slechter dan verwacht

Op 11-3-2019 afspraak gemaakt voor onderhoud op 26-3-2019. Tijdens afspraak gevraagd naar globale hoogte van de nota. Volgens medewerkster PTA ongeveer € 229,00. Zelf aangegeven dat ik uitga van een bedrag van ongeveer € 300,00, dus enige marge ingebouwd. Bij het brengen van mijn auto bleek dat de nota, ervan uitgaande dat indien datgene dat op de nota stond ook uitgevoerd moest worden, € 451,00 zou gaan bedragen. Bijna het dubbele. Heb bij het ophalen van mijn auto aangegeven dat het zo weinig zin heeft om bij het maken van een afspraak te vragen wat de rekening globaal gaat bedragen, als het bedrag in werkelijkheid het dubbele bedraagt. Ik ben hier op zijn zachtst gezegd niet gelukkig mee. Zou het op prijs stellen als Peugeot Nederland ter compensatie een tegemoetkoming voor zou stellen, bijvoorbeeld in de vorm van een korting op een volgende onderhoudsbeurt of iets dergelijks.

Uitstekende service en klantgerichtheid. Jammer, dat de offerte voor de nieuwe banden niet op tijd gemaild is. Moest er zelf achteraan bellen om op tijd te zijn voor de bandenwisseling. Graag daarbij ook aandacht voor de tenaamstelling van de mailbox.

prima contacten, correct behandeld, aardig en werknemer zelfs na werktijd behulpzaam!

Weer een prettige ervaring bij mijn onderhoudsbeurt gelijktijdig met de 1e Apk-keuring. Prima volgens afspraak en met een leenauto werd alles goed en naar mijn wens uitgevoerd.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

service is prima, jammer dat er onduidelijkheid is of de eerste reparatie (thermostaathuis) nodig is geweest omdat 3 weken later bleek dat er vlakbij het thermostaathuis een pakking lek was. Ik betwijfel of de eerste reparatie nodig is geweest aangezien de problemen zich na 3 weken herhaalden en dit was voor de vervanging van het thermostaathuis ook zo. Ik begrijp dat er niet snel gezegd zal worden dat ten onrechte er iets vervangen is maar dit maakt het voor de klant wel erg onduidelijk en dus ook kostbaar.

Ging voor banden wissel, en kreeg naast het plaatsen/monteren van mijn winterbanden een geheel gewassen en gestofzuigde auto terug, dat is wel een heel prettige service.

Over Automotions

Automotions is met de merken Peugeot, Mercedes-Benz en smart een toonaangevende mobiliteitsgroep met 10 vestigingen en ruim 200 medewerkers in de regio Zuidwest Nederland. Onze focus? Kwaliteit en professionaliteit tegen een concurrerende prijs!